Aangemaakte reacties
-
anders kan je ook eens kijken naar mijn 944.
Staat in de te koop topic.
Ik heb deze gekocht van Dave Mcklusky hier op het forum en is een zeer schone wagen. Hij gaaat/moet echter weg wegens te weinig tijd om van dit moois te genieten,
Moet nog een kleinigheid aan gebeuren maar verder een pracht wagen. Dat kunnen vele hier beamen.
Ik hoor het wel moest je interesse hebben
in antwoord op: 2de 944 bekekenik zit in de batterijen wereld meer bepaald traktie batterijen voor vorkliften.
En ik vind dat ook allesbehalve normaal.
Heb geen idee wat voor batterij er in de porsche steekt ma uw sluipverbruik is net iets te hoog tov uw capaciteit me dunkt.
in antwoord op: batterij snel leeg?mckluskyn[quote]heb de schroeven die ik eraf gehaald heb eens bekeken, veel kleine tandjes, geen imbus (inbus ?), ik wist dat een torque sleutel moest zijn, maar het is dus geen gewone T40 torque, Luc van rsr wist me te vertellen dat ik daarvoor geen zeskant torque t40 moet hebben maar een 12kant.
[quote]
een inx dop is dat. neem een bout mee voor de juiste maat. Maar verschiet niet van de prijs.
in antwoord op: Welk gereedschapals dat dezelfde is als de cardans als ne 944 dan is dat nen inx dop.
Trekt hard op nen torque maar is het niet
Zal morgen eens kijken naar de juiste maat.
in antwoord op: Welk gereedschaphier ook altijd fortis;
Ik betaal 340 voor een 944 ben 23 en BM 7 denk ik
in antwoord op: verzekering Porsche, waar?[quote=”Setakira”:2ox446ja]Die je op de autosnelweg ziet optrekken (zelfs niet veel) maar telkens zwarte rook uitstoten, dat zijn ook zware olieverbruikers zeker?
…[/quote]
Dat zijn de dieselrijders zonder roetfilter :p
Als ik remork aanhang en begin door te duwen kan ik ook zwarte gordijnen creeren niet normaal.
in antwoord op: Voormalig olie-baas: olie verversen onnodig!over additieven spreek ik me niet uit;
Maar mij/ons is het allezins opgevallen dat wij beduidend minder km’s doen met brandstof van Maes tov bv Makro of esso ef weet ik veel.
in antwoord op: Brandstofkwaliteit en prijzenvermoed dat die eerder een tekort aan koppekl hebben.
zolang alles plat is kunnen die meestal redelijk mee
Met mijn DD kan ik de gewone cayenne niet volgen. Maar als hij zen paarden van aanhangt en ik onze remork dan draaien de rollen helemaal om.
in antwoord op: Cayenne? ervaringenik wil ook wel eens kennis maken met deze bende hier!
in antwoord op: Herfstrit #4 ??inderdaad in het begin dacht ik even dat word natlakken.
Maar als ik nu de reacties zie heeft eigenlijk het merendeel laten poederlakken.
Er vanuit gaande dat poederlakken ook goed resultaat geeft vind ik het dan persoonlijk zot om het dubbele uit te geven om nat te laten lakken. Dus vermoed dat het poederlakken zal wordenMaar het zijn juist die reacties die het plezant leerzaam maken omdat je kunt leren van een ander zen kennis/fouten
in antwoord op: nat lakken of poederlakkenik hoef men eigen niet te kunnen scheren in de velg ;)
maar het resultaat moet wel netjes zijn.
nog goede of slechte ervaringen ?
MichM3 waar had jij dat laten doen?
in antwoord op: nat lakken of poederlakkenik heb er voor over wat nodig is om het goed te laten doen.
Daarom dat ik dit topic heb geopend. Als poederlakken strak is dan vind ik het persoonlijk dom om er 500 euro aan te geven als het voor 200 ook kan.
Geeft poederlakken geen mooi resultaat is die 250 uiteindelijk verloren geld en geef ik er 500 aan om nat te laten lakken.
Het moet goed zijn zo simpel is het!
in antwoord op: nat lakken of poederlakkenvoor 50 euro per velg vind je er genoeg.
ken natuurlijk geen resulaat.
heb alleen beetje schrik van het extra gewicht bij poederlakken
in antwoord op: nat lakken of poederlakkenje avatar foto resizen en terug online plaatsen
in antwoord op: stuur kraaktnat lakken komt dus veel duurder uit dan poederlakken als ik het zo hoor
in antwoord op: nat lakken of poederlakken