Aangemaakte reacties

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
    • Wouter,
      Graag maar de wagen staat nu bij CCR voor de beugel en achterwisser en ik vertrek volgende week op vakantie tot 8 augustus.
      Maar ergens in augustus moet vast lukken.

        Een carfax is net zoals een onderhoudsboekje perfect na te maken.
        Het enige wat van tel is is een kaft met originele facturen en de contactgegevens van de vorige eigenaar, al de rest mag je op nul zetten qua waarde.
        Naast de lage pk’s voor sommige modellen is het probleem bij US modellen dat ze idd niet allemaal uit Texas of California komen maar dat er dikwijls snel zo’n nummerplaat op gezet wordt en klaar is kees. (Dus ook hier : check facturen of vorige eigenaar)
        Daarnaast gaat een Amerikaan nooit met een auto uit onderhoud, vandaar dat ze geen OH-boekjes hebben.
        Die rijden tot hij stuk is, garage binnen en terug bollen maar.

          Morgen heb ik de wagen. Gaat hij gelijk naar Wim om de beugel in geborstelt staal te zetten.
          Hier een eerste foto in zijn huidige staat :
          https://porscheforum.be/images/originalphotos/11566/833/22f18d797ef3838109a292e3.jpg

          Graag jullie opinie : op de auto zit een achterruitwisser, breekt/verknoeit de lijn achteraan naar mijn mening.
          Verwijderen? En zo ja is dat een makkelijke klus?

            Wim,
            Top, ik zal maandag telefonisch contact opnemen met CCR.

              Wim,
              Prachtig helemaal wat ik gedachten had.
              Kan ik daarvoor bij jullie terecht?

                Inzake de beugel zie foto in bijlage van de groene westside P, niet orgineel maar daarom niet minder mooi.
                Over smaken en kleuren, ieder zijn ding en ik snap dat echte puristen hun wagen zo orgineel mogelijk willen houd. Ik vind het mooi en ben dus op zoek wie mij hierbij kan helpen.

                https://porscheforum.be/images/originalphotos/11566/833/bedf72a79df187c35f0fdc17.jpg

                  Volgens wat research is de 2.7 geen opgeboorde 2.4 maar een afgenepen versie van de toenmalige Carrera RS.

                    Dat klopt maar mijn vraag ging eerder of het grote onderlinge verschil in het voordeel van S tov de SC?

                      Bladerunner, ik woon in Schilde.
                      Welke Targa heb jij? Ben afgelopen dagen naar een ’81 3.0 gaan kijken. Donderdag laat ik hem keuren bij PorscheRescue911. Er is geen historiek bij en ik wil een zo goed mogelijk zicht krijgen op,de staat van de mecaniek.

                        Drip, klopt en daarom is een mogelijk keuze een ’76 Targa, 40-plus krijgt een uitzonderingskorting in een LEZ maar dan heb ik de 2.7 waar volgens mij een SC een veiligere keuze is.
                        Ik hoor van kenners dat de 2.7 in feite een tussenmodel was dat kwalitatief minder is dan de 2.4 of de 3.0 en 3.2 versies?

                          In goed gezelschap

                            Ben nog nieuw op het forum maar als je richting Garda gaat is een absolute aanrader een omweg te maken voor Passo San Boldo. Een van de leukste stukken hairpins die je kan vinden in Europa.
                            Ben er afgelopen maand geweest tijdens de Tour Amical met m’n Benz met een Porsche in m’n zog.
                            De link spreek voor zich :
                            http://www.dangerousroads.org/europe/italy/863-passo-san-boldo-italy.html

                            Veel plezier en volgend jaar ben ik hopelijk ook present met een P.

                          12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)