
Aangemaakte reacties
-
Nope. Het vervelende is dat, telkens er bericht is en je antwoord, het lang duurt voor je reactie krijgt. Blijkbaar moet dat een hele weg afleggen, waarbij elk zijn tijd neemt. Probleem is dat ik op 5 oktober geopereerd word, en het dan de eerste maanden moeilijk wordt om de arbitrageexpertise te organiseren, want ik moet daar bij zijn. Geduld is een deugd, zeggen ze …
In antwoord op: Eindelijk een 993Kleine vonkjes geven minder goede verbranding in de cilinders waardoor het vermogen minder is.
Heb dat ook met mijn 993. Gezien ik er nu regelmatiger mee rijd, komt het minder voor. Eens goed warmrijden en het is weg. Volgens mij niet iets om je echt zorgen over te maken. Wel als je zoals Wim zegt, veel,start en nooit eens goed warm laat draaien.
Ziet ernaar uit dat het ideaal weer zal zijn!
In antwoord op: West-Vlamsche Buzze Toer 27 Augustus 2017@Dirk: idd, mijn verzekeraar heeft mij dat uitgelegd, waarna ik de keuze heb moeten maken tussen een arbitrageexpertiese, een klacht en procedure via het gerecht of zo laten. Ik heb gekozen voor dat eerste. Ik heb geen schrik, als dat objectief verloopt, om het te verliezen. Mijn vrees is dat het zou kunnen anders verlopen omdat tegenpartij in dat wereldje in alle watertjes gewassen is en zelfs al veroordeeld werd voor omkoping van experts. Een ECHTE gangster dus. Enfin, de afloop zal ik hier wel neerpennen.
In antwoord op: Eindelijk een 993Dank u voor de steun! :up:
In antwoord op: Eindelijk een 993In het Nederlands aub :happy:
In antwoord op: West-Vlamsche Buzze Toer 27 Augustus 2017Eergisteren heb ik de raming gehad wat een arbitrageexpertise kost. Kosten die door mij te dragen zijn. Het komt op 800 euro ex. btw. Ik heb mijn akkoord gegeven. Nu eens zien hoe vlug dat zal gaan en wat het resultaat zal zijn. Ondertussen vallen er al verfschilfers van mijn achterbumper. Kan mij niet voorstellen dat het in mijn nadeel zou uitdraaien, maar de wonderen zijn de wereld niet uit. Ik verschiet tegenwoordig in niets meer.
In antwoord op: Eindelijk een 993Ik heb enkele jaren avondschool automechanica gevolgd, en daar kreeg ik de uitleg dat sommige auto’s niet zonder spanning mogen komen. Als men dus de batterij wil vervangen, moet deze ofwel uitgehaald worden en moet de auto gereset worden, ofwel moet men iets plaatsten die de batterij overbrugt. Dan komt men niet zonder spanning als deze uitgehaald wordt. Ik heb hetzelfde voorgehad met mijn DD, een Honda Crv, ben naar de garage geweest omdat een lampje bleef branden na een kortsluiting, en daat zeiden ze me dat het eerste wat niet meer werkt in zo’n geval, de cruise controll is.
Tegenwoordig is het zo dat alles zodanig elektronisch is, dat je zelfs je batterij niet meer mag vervangen door hem eerst te overbruggen met een shunt. Het komt erop neer dat je auto niet meer zonden spanning mag vallen. Gebeurt dat wel, dan is er altijd een elektrische “probleempje” en naar ik vernomen heb is de cruise controll het eerste wat niet meer werkt na zoiets. Enige oplossing volgens mij is, met auto naar garage, 10 min aan computer + resetten, 50 euretas betalen (als je ermee toekomt), en vooruit met de g…, Porsche.
Hoe het precies in elkaar zit weet ik niet. Zal mss duidelijker zijn als ik de prijs krijg. Zou nog deze week moeten zijn.
In antwoord op: Eindelijk een 993Mag ik eens een beetje reclame maken? Staat ook op de fb pagina “Porsche Events Belgium” onder benaming “Naar de kust” :D
In antwoord op: West-Vlamsche Buzze Toer 27 Augustus 2017Inhoud verwijderd wegens juridische redenen
In antwoord op: Eindelijk een 993In antwoord op: Porsches & coffee op zondag 6 augustus 2017