Aangemaakte reacties
-
Schitterend !!! :up:
Heel mooie aanpassingen en ziet er beter dan nieuw uit, geniet van het :driver: !
Kan je eens een opsomming posten van alle aanpassingen Luc ? Kwestie van even na te kijken wat ik vergeten ben 8)
in antwoord op: Mijne 964 beetje upgraden!Ik ben alvast heel benieuwd naar het eind resultaat Luc ! :respekt:
Die van mij heeft een LB2 kit en een cuprohr … méér dan luid genoeg. :mrgreen:
Voor het lager leggen, zelfde situatie: kortere h&r veren (de groene) zaten er al onder als ik de auto kocht, de nieuwe bilsteins (B6) laten niet toe om véél lager te gaan, hij staat nu iets lager dan een RS. In de praktijk laag genoeg want mijn garagekrik past niet meer onder de voorste steunpunten :cool:
Tegen het eind van de maand zou ik weer op de baan zijn, de koppeling moet vernieuwd worden, heb ineens de RS kit laten bestellen … kan al niet wachten :driver:
Groeten,
Peter
in antwoord op: Mijne 964 beetje upgraden!Lijkt me een zinvolle verklaring want no way dat een RS’92 met geen 60.000 km voor minder dan 100 K EUR van eigenaar is veranderd. 30 K EUR is ondertussen de prijs voor een C2 met 100.000 KM op de teller. Alleen weet de fiscus dat natuurlijk ook …
in antwoord op: Mijne 964 beetje upgraden!
Leuk :up: , ik heb ondertussen mijn middernachtblauwe ’92 C2 ook wat aangepast. Foto hier is nog zonder een aantal van de hieronder opgesomde wijzigingen.Maar je bent gewaarschuwd, eens je begint is er geen houden meer aan :D
Ik ben overigens zeer tevreden met alles wat Gert Carnewal heeft geleverd. De FVD spullen idem maar het verwachtte vermogen van de LB2 kit is er (nog) niet helemaal, de Motronic ligt nu bij hen. En verder is eBay een onuitputtelijke bron van inspiratie én realisatie gebleken. Leve e-commerce !
Het installeren is door Nicolas Vercammen van Porsche Rescue 911 gedaan.
Hier een zo volledig mogelijk lijstje’:
- Witte knipperlichten (nu terug de originele)
- Setje D90 met winterbanden
- Setje (oranje gepoederlakte) D90 voor de circuitbanden (nu nog S-02)
- Carbon ‘domstrebe’
- Rondom Bilstein B6, wagen had al setje groene H&R
- Uitlijning op RS hoogte maar met wat meer negatief camber
- Spoorverbreders (7mm vooraan en 14mm achteraan)
- Carbon overbrugging aanjager interieurverluchting
- LB2-kit, cat bypass en cuprohr
- Recaro Pole Positions
- Momo 35cm stuur (ondertussen ook een 36cm origineel stuur gevonden)
- 4-puntsgordels met e-keur (oranje)
- Oranje toerenteller (7 bovenaan)
Nu nog het RS vliegwiel en koppeling (eind januari). Over een sper en kortere eindoverbrenging moet ik tegen dan ook eens nadenken.
En inderdaad, rijden, rijden, rijden. Die van mij in maart gekocht en in september al 7.000 km extra op de teller. Zalig !
PS: vraag: en nu nog uitvissen hoe ik hier een foto toevoeg vanaf m’n iPad :engeltje:
PS2: antwoord: door de MacbookAir van mevrouw te kidnappen en jezelf een foto te mailen :relaxman:in antwoord op: Mijne 964 beetje upgraden!Verkocht!
in antwoord op: Origineel Porsche meegroei kinderzitje voor 911Die van mij is nu 17 en weet nog goed dat hij als 3-jarige op de schoot van papa met de Porsche rond het huis (ja, door de tuin) heeft mogen rijden, tot groot jolijt van de twee mannen in huis en onder nogal grimmige blikken van de vrouw des huizes …
in antwoord op: Origineel Porsche meegroei kinderzitje voor 911Die fameuze beerkes stof is natuurlijk gekozen om de kleine happy te houden :-)
in antwoord op: Origineel Porsche meegroei kinderzitje voor 911Ik had het zitje in 3.2 van ’88, dus met een tweepuntsgordel.
in antwoord op: Origineel Porsche meegroei kinderzitje voor 911Zitje past zeker in elke 911 achteraan en elke Porsche vooraan.
Is geschikt voor kinderen vanaf 9 maanden, van 9 tot 36 kg.
in antwoord op: Origineel Porsche meegroei kinderzitje voor 911Prijs toegevoegd.
in antwoord op: Origineel Porsche meegroei kinderzitje voor 911