
Aangemaakte reacties
-
Facelift is normaal ineens voor alle submodellen tegelijkertijd. Als je naar de dealer gaat en bestelt een nieuwe 911, als dan net de facelift bestelbaar is maakt het volgens mij niet uit of het een 4, S, turbo of 4S is. Dan zal het de facelift zijn.
In antwoord op: Porsche 991 facelift strategieGelijkaardige verhalen ook al gehoord. Mijn (guzzi) garagist vertelde me eens van een klant die zijn motor binnendeed op onderhoud bij een andere garage. Hij kreeg hem terug met een andere (geaccidenteerde) voorvork.
Daarna verhaal gaan halen bij de garage, zijn naam was haas.
Bewijs zoiets maar he, moet je al elke keer een fotoverslag maken vooraleer je je voertuig binnendoet.
Een andere garage die systematisch onderdelen van klanten wisselde met exemplaren in mindere staat voor zijn eigen project.
Weliswaar minder ingrijpend dan wisselen met een totaal ander blok. Erg om te zeggen maar ik denk dat helaas toch gebeurt hoor.Even terug ontopic, is de 356 er al terug bovenop?
In antwoord op: Los Americanos.Persoonlijk zou ik hem origineel houden. Slate grey met de originele lijn. Prachtig!
Maar is wat je zelf het mooiste vindt, wat de rest ervan vindt maakt niet uit.Jouw Porsche, jouw keuze! :up:
In antwoord op: Carrera- of ducktail spoiler op 3.2?Er is al heel veel over geschreven maar hoe ik het merk Singer interpreteer. De insteek van Singer is eigenlijk het creeren van de ultieme 911 door gebruik te maken van een combinatie van de beste onderdelen van alle luchtkoelers + hun eigen luxe afwerking. Look van de de pré impact met turbobillen maar in een 964 body. Onderhuids met recente onderdelen. Gecombineerd met enkele custom onderdelen van henzelf. Bv.: custom lichten, custom spoiler, etc…
In antwoord op: Een 911 3.2 gezocht voor een singer te makenDat is zo’n oranje ding. In mijn ‘stel je voor’ topic staat er dacht ik een foto van hoe het eruit ziet. Ik heb de mijne gekocht van een nederlander. Hij had er nog een aantal, als je wilt stuur ik zijn gegevens wel door. PM me dan.
In antwoord op: Originele bandencompressor 930 turbo 84′Merci! Wou eens iets anders dan de (meestal) donkere custom guzzi’s.
In antwoord op: Forumleden, pics van jullie moto hierBegin dit jaar zelf een Moto Guzzi caféracer projectje afgewerkt. Een goed jaar mee bezig geweest. Eerder dit jaar is hij spijtig genoeg (geparkeerd) aangereden. Sindsdien zijn er wat problemen opgedoken. Daarom maar een 200 km mee kunnen rijden. Als ik deze winter tijd heb terug proberen in orde te zetten. Geduld is een mooie deugd. :mrgreen:
In antwoord op: Forumleden, pics van jullie moto hier[quote=”luc993cabrio” post=182603]Euh :? :? :? , gaat over een 964 hé :salut: :salut: :salut:[/quote]
Juist. Was op die moment 993 aant spotten :mrgreen:
In antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4Moest ik in de markt zijn voor een 993 tip zou ik het toch wel even uitchecken hoor. Een LHD in de UK verkopen lijkt me niet vanzelfsprekend. :think:
In antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4Hele propere LHD 964 te koop in de UK. 61700 km 29 000 €. Wel een automatic.
In antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4Ik ben ook naar Knokke gereden, maar de wagen niet uitgeraakt. Druk druk druk. Niet normaal. 15 minuutjes rondgereden voor een plekje te zoeken. Zonder succes. Zelfs als je fout wilde parkeren had je geen plekje. Elke ‘stoep’ stond ook vol.
Wel een aantal mooie exemplaren gezien in de straten!Dan maar beslist om in plaats van te gaan kijken naar de wagens, te gaan rijden. Goed geamuseerd op de expressweg met andere vertrekkende Porsches! :driver:
In antwoord op: Zoute Grandprix 2014Nog enkele foto’s. Ik ben tevreden!
Enkel het stof vaan de achterzijde van de achterbank is erg verkleurd door de zon. Zijn er daar oplossingen voor, spuitbus ofzo of dient de stof verwijdered te worden?Attachments:In antwoord op: Soon to be Porsche owner?Vandaag het interieur met Colourlock bewerkt. Ongelooflijk spul ! Zetels zien er ineens een stuk beter uit. De wang en dashboard die de vorige eigenaar opnieuw had laten bekleden met niet-origineel leder, staken ervoor serieus af tegenover de rest van het interieur. Na Colourlock behandeling zie je het verschil (bijna) niet meer.
Voor:
Na:
In antwoord op: Soon to be Porsche owner?De laatste weken nog wat mooie kilometertjes afgelegd. Wat een beest is die 930 toch :engeltje:
Volgende week wordt hij getaxeerd, dus de laatste dingetjes nog in orde aan het brengen.
Gereedschapsetje had serieus wat aanslag en roest, vorige week opgepoetst, nieuw vernislaagje over gedaan en in een nieuw tasje gestoken. Ook nog de originele compressor gekocht. Ik hoop toch in ieder gevel dat dit model destijds bij de wagen geleverd werd.
Op eBay een Blaupunkt SQR 45 Bremen voor een prijsje gekocht. Nu wil ik die installeren, maar de originele stekker zit niet meer op de wagen. Er zit nu een Kenwood Radio/CD in, die rechtstreeks is aangesloten. Enig idee waar ik zo’n originele stekker kan vinden? (regio Antwerpen)Morgen nog nieuwe koffer en motorkap dempertjes plaatsen en de radio proberen aan te sluiten. En is helemaal poetsen en ontdoen van de vliegjespulp :mrgreen:
Zal ineens eens nieuwe foto’tjes maken en plaatsen!
In antwoord op: Soon to be Porsche owner?Amai.. Heel dikke wagen! Proficiat. :applaus:
In antwoord op: Tis weer zover