Aangemaakte reacties
-
Thanks Fdeville, dit helpt me al enorm op weg…
Nu nog die van de PCM en ik ben helemaal blij…Beltar, alle, voor u is ne go-cart al meer dan genoeg als ik het zo lees :lol:
in antwoord op: Gebruikershandleiding 997Stop, ik kan niet volgen :shock: :shock: :shock:
Gaat ge 4 voorstoelen in je wagen laten zetten???? :lol: :lol:
k’Weet niet wat die wagen nog gaat ondergaan :lol: :lol:
in antwoord op: 993 cabrio SOLDEn tenslotte, vergeet ook niet dat mocht je met je 911 bij klanten gaan als zelfstandige dat vaak niet ge-apprecieerd wordt (door de klanten)…
Ik spreek van ervaring … (zie ook commentaar in ander topic hier op het forum)in antwoord op: argumenten en tips gevraagd !Het grootste probleem (op jonge leeftijd) is, en dat herinner ik mij nog levendig, het hoge verbruik van de wagen.
Dat, samen met de huidige benzineprijs, maakt het wel een dure daily driver voor een jonge gast … :shock:Zelfs vandaag zou ik het me niet kunnen veroorloven om de 911 als daily driver te gebruiken tgv mijn hoge kilometeraantal per jaar (maar dan hou ik uiteraard ook rekening dat ik mijn huis moet afbetalen, mijn vrouw en kinderen moet onderhouden en dat er in het leven nog iets anders bestaat dan de 911).
Dus kon dat zeker niet op 25 jaar.. (wel als tweede wagen maar niet als daily driver).
Maar iedereen moet de rekening voor zich maken uiteraard.Waarom koop je geen goedkope okkazie en de 964 als tweede wagen?
En uiteraard hangt heel veel af hoeveel kilometers je er per jaar gaat mee rijden…
in antwoord op: argumenten en tips gevraagd !Spikey,
Ga je hem gebruiken om mee naar klanten te rijden of is het gewoon om er s’avonds, in het weekend mee te rijden?
Ik heb ook een 911 gehad toen ik 25 jaar was maar heb hem toen moeten verkopen omdat de kosten te hoog waren (benzine, onderhoud, etc…).
in antwoord op: argumenten en tips gevraagd !Yep, gelijk heb je! :roll:
Ik kuis gewoon mijn wagen met Meguiars producten en als er echt aan gepolierd moet worden laat ik het over aan specialisten, die hebben daar ervaring mee.
Ze gebruiken zelfs toestellen om de dikte van de verflaag te kennen en zo te weten hoe ver ze kunnen gaan :shock:
in antwoord op: Opmaak en kuisen interieur na kinderenJullie moeten echt eens gaan kijken op het Meguiars forum. Je mond valt open wat die mannen kunnen oplossen met hun producten.
Krassen worden er gewoon uitgepolierd.En als de kras te diep is “schuren” ze eerst met schuurpapier.
Resultaten zijn echt verbluffend te noemen. :shock: :shock:
in antwoord op: Opmaak en kuisen interieur na kinderenKijk eens op het forum van Meguiars.
Daar heeft een zekere Ludo (de beste van dat forum als je het mij vraagt) een gans artikel geschreven over hoe en met wat het interieur van je wagen moet kuisen.Bij deze de link naar het desbetreffende artikel:
http://nl.meguiars.be/forum/viewtopic.php?t=1307Binnenkort laat ik gans mijn wagen eens kuisen door Ludo (is geen bedrijf, is een privé persoon die auto’s reiningen tot zijn hobby’s rekent). Is echt een zeer behulpzaam iemand.
Groeten,
Plumber
in antwoord op: Opmaak en kuisen interieur na kinderenLijkt veel maar hoeveel heeft hij opgebracht voor het bedrijf :?:
in antwoord op: Porsche keert flink uitDenk niet dat je pietje precies bent…
Ben ook die mening toegedaan dat kwaliteit van het uitgevoerde tegenwoordig niet meer belangrijk is… maar een stevige faktuur sturen, dat wel….
Zoveel mogelijk omzet draaien is het enige dat nog telt…De keren dat ik mij al kwaad gemaakt heb in de VW garage omdat de service niet navenant is tov de faktuur…
Vuile handen op het lederen interieur, vuile voeten op de deurdrempels omdat ze er op gestaan hebben met hun voeten, etc… echt teveel om op te noemen :cry:
En als je hen daarop attent maakt zijn ze stom verbaasd en ben je een moeilijke klant ….
in antwoord op: Eerste foto van mijn 996 4SEn je kan denken dat je nog steeds met een P rijdt als je in de Skoda zit …
allee, ze behoren toch alle twee tot dezelfde groep hé :lol: :lol:in antwoord op: sportuitlaatSpijtig dat de herstelling niet gebeurd is in een officiele Porsche garage.
Heb ooit iets gelijkaardigs voorgehad met mijn Audi. De garagehouder wou ook niet horen van herspuiten na hun prutswerk.
Heb toen een klachtenbrief gestuurd naar de invoerder (d’Ieteren) en mijn beklag gedaan over de service van Audi en dat ik wel 2 maal zou nadenken om ooit nog een Audi te kopen.
Een week later had ik al een brief in de bus van de consessiehouder dat ik, wanneer ik wou, mijn wagen mocht binnenbrengen om hem te laten herspuiten 8)
in antwoord op: Eerste foto van mijn 996 4SAls ik bij Carrera motors op onderhoud ga betaal ik nooit mijn faktuur onmiddelijk. Die wordt netjes opgestuurd en betaal die na ontvangst.
Waarschijnlijk sturen ze die op om het risico niet te lopen dat je ter plaatse flauwvalt van het bedrag :roll:
in antwoord op: Eerste foto van mijn 996 4SJaaaaaaa, maar ik ben met verlof deze week :lol: :lol:
Zou beter met de P gaan rijden dan hier rond te surfen :oops:[size=59:xaj1w6i2]Maar geef zeker toe dat ik ook surf als ik bij een klant zit[/size] :lol: :lol:
Genoeg off topic zeker? :shock:
in antwoord op: Cruise control: bedieningYeah right :lol: :lol:
Werk al 20 jaar als ITer dus maak me geen blaaskes wijs :lol: :lol: :lol:
in antwoord op: Cruise control: bediening