
Aangemaakte reacties
-
[quote=”cvvracing”:1b7zb6cj]Met aceton of white spirit zul je deze wel wegkrijgen. Eventueel ook thinner maar moet je oppassen voor eventuele lakschade aangezien dit vrij agressief spul is.[/quote]
WOW, Aceton??? niet doen hoor, dat verwijdert je lak- (of vernislaag).
White spirit zal nog het beste zijn, maar ook WD40 verwijdert lijmresten, en is totaal niet agressief
In antwoord op: Re: wegwerken loodjesresten op velgen[quote=”911-lover”:28psdf73]Wat een verhaal :shock:
Ik heb ook al meerdere auto’s uit Duitsland ingevoerd doch nooit zulke problemen meegemaakt .
Ik snap ook niet waarom je langs D’Ieteren moet .
Met een moto wel daar die de keuring doen en niet een keuringsstation .[/quote]
In Duitsland is het zogenaamde COC (europees goedkeuringsbewijs) niet verplicht. Als je er dus geen hebt, dan moet je bij de invoerder langs. Heb ik vorig jaar ook moeten doen met een BMW Z3. Die € 100 schijnt een vast tarief te zijn. (Had ik vroeger ook al eens bij D’Ieteren gedaan met een 944).Wat de motor betreft, hoef je niet eens bij de invoerder te gaan. Je kan gewoon (via een openbare dienst) een attest aanvragen. Motor moet niet getoond worden (als ie uit een EG-land komt), en…. het kost maar de helft, en binnen de week (waar 15 augustus in kwam) had ik mijn document. Een motor uit de USA (of ergens anders vandaan) is een ander verhaal, die moet dan WEL naar de keuring. Je kan dan ook regelmatig USA Harleys en andere Honda Gold Wings in de keuring zien staan, die aan een grondige controle onderworpen worden.
In elk geval… veel plezier met de 993 (de mooiste klasieke 911)
In antwoord op: Finally! En bedankt D’Ieteren !!