Aangemaakte reacties
-
Kan je teveel gas geven met een porsche???
Ik moest wel ze waren aant duwen achter mij hé…
Die Amerikaanse hebben ewa minder PK’S hé.in antwoord op: Originele Amerikaan of Europese ombouw?De mijne heeft ook in de PCA club gezeten heb er ook nog een sticker van ;)
in antwoord op: Originele Amerikaan of Europese ombouw?[quote=”911addict” post=147189]Ik begrijp echt niet waarom zovelen de Amerikaanse 911’s als “minderwaardig” beschouwen. Elke Porsche is wel ooit uit dezelfde fabriek in Zuffenhausen gerold. Op een paar optische details of te wijzigen zaken (verlichting,bumpers, katalysator enz..)na verschillen ze bitter weinig van hun Europese broers. Tevens zijn de meeste US modellen “full option”, altijd mooi meegenomen. De herkomst van een US Porsche kan je aan de hand van zijn VIN nummer via internet uitpluizen. Echte Californische moeten er elk jaar naar de (emissie)keuring. Zo weet ik dat mijn 1983 Sc effectief zijn hele Amerikaanse leven in LA rondgetoerd heeft. Voordeel : na 30 jaar nog steeds een roestvrije kas. Hoe lovend sommige ook over de Europese modellen mogen zijn, maar geen enkele P komt roestvrij uit ons Noordeuropees klimaat. Tevens bestaat er in de US een levendige scene van 911 liefhebbers, en zijn er een hoop specialisten die ook wel een stevig stukje kunnen sleutelen aan de elfjes. Grote voordeel van al dat neerkijken (door vooroordelen of onwetendheid) op “US Porsches” is dat deze inderdaad een pak voordeliger aan te schaffen zijn, voor zij die niet bekrompen blijven denken dat enkel de Europese de goede en originele zijn…[/quote]
+1
in antwoord op: Originele Amerikaan of Europese ombouw?Ok op een recente wagen is automaat heel leuk. Onlangs met aston martin db9 cabrio gereden van een klant… :D :happydance:
Zalige wagen echt de max…
Maar ik blijf erbij op mijn elfjes liefst manuele bak… :first:in antwoord op: ik koop een 993 automaat:applaus: :applaus:
Ken jou niet persoonlijk maar toch een welgemeende ben blij voor julliein antwoord op: Waarom ik hier tegenwoordig minder actief ben…Idd een omgebouwde zou ik nu ook nooit kopen maar een amerikaan waarom niet…
Ik heb onlangs een perfecte full option ongevalvrije matching number us 911 gekocht.
Ik heb er geen probleem mee om een us te kopenin antwoord op: Originele Amerikaan of Europese ombouw?Je moet doen wat jezelf wilt.
Ik rij zelf voor de daily driver met automaat maar voor de porschekes wil ik zelf in de pot kunnen roeren. :driver:Ieder zijjn gedacht maar ik zou zeker afdingen bij een automaat :think:
Veel succes en foto’s niet vergeten posten
in antwoord op: ik koop een 993 automaat:applaus: :happydance: :lekker:
in antwoord op: The GT3 before and after showMooie wagen… :applaus: :first:
in antwoord op: Voorstelling 911cabriog50Trailer heeft binnenmaat van 2,12m met 2 zijdeuren en 2 toegangsluiken vooraan.
Heeft ook winch maar handmatig bediend elektrisch was ewa te duur voor de keren dat we die nodig hebben…
Het stopt natuurlijk ergens… :wink:in antwoord op: En de zoektocht naar een gesloten traileroei :wtf: :wtf: had je veel schade???
in antwoord op: En de zoektocht naar een gesloten trailer:happy: :happy:
Je hebt ze dan toch uitvoerig :ass: :ass: :ass: :what: :what: :what: :bounce: :bounce: :bounce:in antwoord op: En de zoektocht naar een gesloten trailerJa ik snap wat je bedoelt heb meerdere aanhangers van kipper tot huif.
Maar voor de auto’s zocht ik nog iets dat closed was.
Er moeten er verschillende in kunnen dus de maat hoogte en breedte speelden een rol in de beslissing.
Zal wel lukken de vorige was maar 8cm kleiner in de breedte 8)
Zal mss wel ewa moeilijker worden aan de peages…PS 964 heb ik recent aangekocht en ik speel liever safe dan den *porsche en trekker naar de schroothoop te zien gaan
in antwoord op: En de zoektocht naar een gesloten trailerJa weet het jullie hebben gelijk… :bounce:
in antwoord op: En de zoektocht naar een gesloten trailer