Aangemaakte reacties
-
[quote=”patrickvb” post=148388]Toen onze Boxster werd ingeschreven, heeft mijn verzekeringskantoor nochtans het certificaat ingescand voor DIV.
Heb toen zever gehad (lees: vertraging voor de aflevering van de nummerplaat) omdat de scan niet goed leesbaar was.
Vermoedelijk is het COC enkel noodzakelijk indien de wagen wordt ingevoerd.Is een topic van bijna 2 jaar oud. Ondertussen is er al heel veel gewijzigd, lees vereenvoudigd. ;)
in antwoord op: Ervaringen met Gelijkvormigheidsattest?Voor DIV heb je inderdaad geen C.O.C. nodig.
Ik weet niet vanwaar die geruchten weer komen :roll:in antwoord op: Ervaringen met Gelijkvormigheidsattest?[quote=”deepee” post=148355]je moet zoeken naar een downloadbare “porsche POSES 2.42”
hierin staan meerdere recente modellen tem 2005.[/quote]Let wel op voor de compatibiliteit: De software Poses 2.42 werkt alleen met Windows 7 Pro, Windows 7 Ultimate 32bit systemen.
De recentste betalende versies op internet is versie: 2.42 t.e.m. 2006 (keyword nodig)
In de PIWIS 7.3 zit de Poses 2.42 vervat.
Opgelet met hack versies !!!in antwoord op: Workshopmanual Porsche 996 TurboAls ik me niet vergis heb je 2 soorten lampjes nodig nl. 12V/2W en 12V/4W.
Dit staat normaal gezien ook vermeld in je boekje of achteraan op de tellers.in antwoord op: Dashboardverlichting 911 uit ’87Op Ebay een rebuild 2.2 S “Long Block” van 1971 voor $8900
http://m.ebay.com/itm/171096224930
Is niet veel voor dergelijke S motor
Freisinger vraagt 18000 € voor een perfecte.
Riemann heeft er ook liggen in zelfde prijsorde.in antwoord op: porsche 911 S motor gezochtDie wordt gewoon beter dan nieuw :applaus:
in antwoord op: Restauratie 356 BT6 van 1963[quote=”Mushroom” post=148100]Daar was het idd maar zij noemen dat D’Ieteren Gallery ;)
Er stond van alles, ook Studebakers… Wat die met D’Ieteren te maken hebben is me ook een raadsel.[/quote]
Het is de prive collectie van d’Ieteren zelf.
Met Veyron rijdt hij namelijk zelf en was daarmee deelnemer aan de Knokke Grand Prix.Vandaar de diversiteit aan modellen.
in antwoord op: Voorstelling Jubi50, GT3 en Turbo @ D’IeterenHet resultaat van 3D CAD.
Heeft wel iets vind ik :Din antwoord op: Online Porsche pics[quote=”bully” post=148008]klikhierop[/quote]
Grappige post om te lezen op het NL forum.Eerst €9950 om vervolgens te stijgen naar €12.500.
Eens in de wagen gestegen naar €15.000 om dan maar terug te zakken naar €12.500 wegens geen reactie.
Ook geen documenten of foto’s van de revisie ?Binnenkort Sint Niklaas en kan je misschien een koopje doen :D
Vraag is wat je wil besteden aan een S motor.
Freisinger heeft er verschillende liggen, zowel 2.0 / 2.2 / 2.4 (geen koopjes)in antwoord op: porsche 911 S motor gezocht[quote=”Funny” post=147969]
Ik lees bepaalde uitspraken van mensen die zelf een forum beheren en in de It zitten en dan een bepaalde vraag stellen .
Wat zeggen ze olie op dat vuur gieten.[/quote]Funny, ik vermoed dat je hiermee met je vinger naar mij wijst ;)
Ik heb inderdaad de vraag gesteld van donatie omdat ik weet dat je daar problemen mee kunt hebben als je niet aan bepaalde juridische regels voldoet. Dit was geen kritiek of olie op het vuur maar een tip vanuit mijn ervaring hiermee.
Verder heb ik geantwoord op de reactie van Vincent_911.
[quote=”Vincent_991″ post=147757]
Enkel zoals op veel forums is de anonimiteit te groot. Dit zou men kunnen verhelpen door een verplichte scan van je identiteitskaart naar de beheerder op te sturen en een instapbetaling van een symbolisch bedrag (pakweg 50 euro). Maar dan zou het ledenaantal ineens drastisch verminderen.[/quote]Ik zit in de IT en ben ook beheerder van een internationaal gesloten forum zoals je weet en daar wordt ook een bijdrage gevraagd.
Ook ik doe dit belangloos (tot einde van het jaar) en weet perfect welk kostenplaatje eraan verbonden is. Dit wordt ruimschoots goedgemaakt door sponsors, adverteerders en ledenbijdragen.McKlusky heeft het al mooi verwoord hoeveel werk erin kruipt en hoeveel het soms kost. Zonder adverteerders is het daarom moeilijk om rond te komen.
Een identiteitkaart vind ik niet nodig zoals gesuggereerd werd door Vincent_911 maar mijn ervaring is wel door het betalend te maken de kwaliteit enorm stijgt.
Wij werken niet anoniem, iedereen is verplicht met zijn echte naam te werken en adverteerders mogen adverteren maar niet reageren op het forum.
Dat werkt al jaren perfect en is eigenlijk een stuk intern deel van een groter organisatie gedeelte dat dit allemaal geolied laat draaien. Moderators worden jaarlijks herkozen door de leden.Ach ja, je kan nooit voor iedereen goed doen zeker. Kritiek zal er altijd zijn en iedereen heeft er een ander idee over.
Ik vind het zeker knap wat hier wordt gerealiseerd met beperkte middelen. :D
in antwoord op: Als je Porsche forum lid wordt, is het zoals ??…[quote=”zipper” post=147823]en dan zullen maar zwijgen met al die luxemburgse platen die rond rondrijden,geen enkel zijn klein stadsmussen,allemaalzware moteurs.
Van diebelgen word ni geklapt,er moet nog altijd een verschil blijven tussen eenP als Hobby en die voor dagelijksgebruik :o([/quote]De Belgische wet is voor iedereen gelijk. Maar als die wet zelf zorgt voor achterpoortjes en je kan daarvan profiteren is daar toch niets mis mee.
Weet dat al die mensen die op LUX platen rijden ofwel in LUX wonen (lees ingeschreven zijn) of er een firma hebben. Zij hebben dus het voordeel om geen BIV te moeten betalen en een te verwaarlozen taks.Moest ik het kunnen, ik zou het ook doen.
Hier op super wagens 10.000 euro BIV en een paar duizend taks :shock:
Wie heeft er in deze gelijk denk je :geek:in antwoord op: BIV 2014 ?[quote=”porsche4ever” post=147818]http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=179815640&asrc=st *luv[/quote]
Die Sport Classic staat al heel lang te koop. Nog even en de garantie is voorbij ;)
Is één van die wagens waar je zogezegd zeer snel moest zijn om er eentje te kunnen kopen.
Voor de liefhebbers, ik weet er zo nog 4 staan in Duitsland. :Din antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2Garage Vandenberghe in Latem bestaat al lang. Hij heeft altijd een selectie van mooie wagens maar zoals je zegt zijn de prijzen stevig.
De Europese vraagprijs voor deze wagens ligt tss. 45.000 en 65.000 euro, weliswaar met meer kilometers op de teller.
84.900 euro is natuurlijk niet niks. Er zal vermoedelijk nog wel speling zijn om te onderhandelen.Je kan dan beter een Ferrari F430 Spyder bij hem kopen, minder kilometers en beterkoop.
Of een nieuwe Jaguar F Type :Din antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2[quote=”Vincent_991″ post=147757]
Een forum op zich is altijd tof om mensen te leren kennen en ervaringen uit te wisselen. Enkel zoals op veel forums is de anonimiteit te groot. Dit zou men kunnen verhelpen door een verplichte scan van je identiteitskaart naar de beheerder op te sturen en een instapbetaling van een symbolisch bedrag (pakweg 50 euro). Maar dan zou het ledenaantal ineens drastisch verminderen.[/quote]Ik ben zelf beheerder van een gesloten forum en daar wordt ook een bijdrage gevraagd.
Identiteitkaart is niet nodig vind ik, maar door het betalend te maken heb je
minder gezever en stijgt de kwaliteit wel enorm omdat je met gemotiveerde leden zit.
De bijdragen worden gepubliceerd, gebruikt om het forum te onderhouden en om bepaalde extra’s aan de leden aan te bieden.in antwoord op: Als je Porsche forum lid wordt, is het zoals ??…[quote=”bladerunner” post=147750]
Ik ga hier nog éénmaal iets op zeggen. :engeltje:
Eén (origineel Porsche)kopbout kost 7,87 euro BTW-in, X 24 stuks = 188,88 euro totaal, wat een verschil met de door u aangehaalde 500 euro, kassa, kassa zeker?
150 euro was cynisch bedoeld hé, hoe kom je anders aan 15.000 euro, leg dat eens uit?
Nooit gehoord van vriendenprijzen-, diensten? Blijkbaar niet!
Ik hoef mijn verhaal helemaal niet te staven, mijn Porsche staat niet te koop hé, ik hoef geen mooie praatjes te verkopen hé, ik weet alleen dat mijn motor perfect in orde staat zonder dat jij je daarover vragen hoeft te stellen of roer ik hier in een potje dat beter gesloten kan blijven? :loser: :loser:[/quote]
Oei oei oei, zeer lange tenen precies :D
Prijs die ik vermeld zijn Off. Porsche prijzen en blijkbaar nog goedkoper dan Rose Passion ;)
150 euro cynisch bedoeld, zo zet je een leek wel op een heel verkeerd been, die schrikt zich een breuk bij het lezen van die onzin.En, jawel hoor, ik heb al zeker van vriendendiensten gehoord, daarom dat ik in één van mijn vorige posts ook al vermelde dat het goed is dat er zoveel aan liefdadigheid wordt gedaan. :sarcastisch
Ik snap niet goed welk potje moet gesloten blijven :?:
Iemand die geen technische kennis heeft of geen liefdadigheids medewerker in zijn familie of kennis kring zet je trouwens op het verkeerde been door te melden dat je een motorrevisie hebt laten doen voor 3500 euro want zo denkt die persoon dat dit de gangbare prijzen zijn.
Ik hoef hier trouwens niets te bewijzen, ik tracht gewoon correcte informatie weer te geven,
daar dient dit forum voor dacht ik toch en iedereen doet met die info wat hij wil.
Dus voor mij is dit hoofstuk gesloten. ;)in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2