
Aangemaakte reacties
-
Ik moet eerlijk zeggen, toen ik x aantal jaar geleden in Spanje woonde en nog met het vorig model van de cayenne reed, ging ik wel wat offroad ermee gaan rijden. Natuurlijk is de ondergrond daar echt droog zodat je met normale banden genoeg grip hebt. Maar ik verzeker je, de cayenne kan echt wel wat aan hoor!
in antwoord op: cayenne verlagen?heb even foto genomen van laagste en hoogste stand van de cjn t.
[IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010165.jpg[/IMG]
[IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010166.jpg[/IMG]
Ik rij meestal in sportmode en dan gaat het chasis automatisch 1level lager dan normaal, vind ik ideaal.in antwoord op: cayenne verlagen?hier vond ik een goede “onderverdeling” van de verschillende modellen suv.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sports_utility_vehicleRange en cjn staan wel bij dezelfde…
Heb vroeger ook een rangesport gehad en ik moet zeggen, heb die na 14 dagen alweer verkocht. Is voor mij persoonlijk een salon op wielen, rijd veel te zacht, schommelt veel te veel en gaat niet vooruit. Wel veel laadruimte.in antwoord op: cayenne verlagen?welk model heb je van de cayenne? Wat kon/had de range rover meer dan cayenne dan?
in antwoord op: cayenne verlagen?[quote=”de zwarte pijl” post=101276]wij gaan daar ‘s middags al snackje eten met de bende van snoer :lekker:[/quote]
Al de avonturen van “de bende van snoer” weldra te koop in de beter dagbladhandel. :respect2:
in antwoord op: ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012[quote=”porschky” post=101349]ik denk dat hij je mening maar ‘tot op zekere hoogte’ zal delen… :mrgreen: :D[/quote]
:D :applaus:
in antwoord op: cayenne verlagen?Zeg grapjassen, ik heb helemaal GEEN butler, enkel een paar kelners voor mijn restaurantje, geen abnormale dingen dus.(in hoever een butler abnormaal is natuurlijk)
Zelf met alle ruiten naar beneden hoor je nog de turbo over de uitlaat, je moet er precies minimuum een meter achter de uitlaat staan om dit gebrom te horen.
Mommenteel kwam deze wagen mij het best uit, perfect allrounder: familycar, workcar, sportscar. Al zal er in de toekomst hopelijk nog een kleiner broertje bijkomen.
in antwoord op: meer pk’s en gebrulbij mijn model zit er wel pasm op, kan dus wel geregeld worden, maar vind het toch nog steeds het mooiste op de “normale” stand. Al is het gemakkelijk dat bij een zekere snelheid de vering wat omlaag gaat om minder luchtweerstand te hebben. Ook in sport mode komt de vering wat omlaag. Daarna kan je ze nog manueel twee standen omlaag zetten, maar past niet echt bij dit model vind ik. Elk zijn mening natuurlijk. ;)
in antwoord op: cayenne verlagen?je gaat toch niet overdrijven é, het blijft een suv :oops:
in antwoord op: cayenne verlagen?is trouwens zelfde kelner die zondag mijn copiloot mag spelen.
in antwoord op: meer pk’s en gebrulhaha, nee dat was zo niet bedoeld :D Kelner van mijn restaurantje, zo beter? ;)
in antwoord op: meer pk’s en gebrulKheb gisteren eens mijn kelner laten accelereren terwijl ik buiten stond om te luisteren. :shock: Zalig agressief zwaar gebrom :driver:
in antwoord op: meer pk’s en gebruliemand nog een tip over hoe ik het gebrul ook binnin de wagen kan horen? Blijkbaar zijn de cayennes samen met de panamera de enige twee “luxemodellen” die dan ook zeer goed geisoleerd zijn, juist tegen omgevingsgeluiden, rolgeluiden, uitlaat,…
Ik vind het nu spijtig dat je enkel achter de wagen het mooi lawaai hoort. Zelf al rij ik met mijn dak volledig open hoor ik nog mijn turbo over de uitlaat :(
Ik kan misschien een microfoon op mijn dempers zetten en die aansluiten op het bose surround system :music: :happy:in antwoord op: meer pk’s en gebrulals je achter blijft wel ja :D
in antwoord op: meer pk’s en gebrulheb van vandaag mn wagen terug, 2nd cat is uitgeboord en heeft dus wat meer lawaai en pk’s.
Echter is er in de wagen zelf niets van te merken, enkel voor de omstaanders dus :(
in antwoord op: meer pk’s en gebrul