
Aangemaakte reacties
-
snap niet dat iedereen zoveel problemen heeft op de keuring.
Ben vandaag met een wagen van 74 gegaan die volledig omgouwd is.
turbolook, 964 bumpers, stuur van 993, cupspiegels, 3.2 motor, g50 versnellingsbak, 17″ velgen enzoverder,gewoon gekeurd zonder ook maar 1 opmerking.
Ook geen tunningkeuring ofzo.In antwoord op: Keuring en de Tuningwet van Landuytkeerring van de nokkenas naar de servopomp.
valt goed mee om die te vervangen, maar vervang ineens de riem ook maar mee.In antwoord op: Plaats vd lekachterste balk tussen uw lampen vervangen door een met mistlampen
In antwoord op: mistachterlicht integrerenNieuwere wagens hebben in hun luchtaanzuigbuis een ‘gezwel’, een klein reservoirtje zitten :d, dit dient om drukpulsen wat weg te filteren voor de luchtmassameter zodat deze beterwerkt.
Daar de 2.7 ook zijn luchthoeveelheid meet denk ik dat het hier ook voor dient zoals bij nieuwere voertuigen. Dus om de meting correcter uit te voeren.
bron: Duits boekje over motorenmeettechniek
In antwoord op: wat is het ? en vooral, waarvoor dient hetwat bedoel je juist met ‘ niet starten’
draait de startmotor wel rond maar wil de motor niet aanslaan?
of doet zelfs de startmotor totaal niets?contactslot kan maar als hij zelfs niet ronddraait denk ik dat de borsteltjes van de starter gewoon versleten zijn.
In antwoord op: soms niet starten…contactslot???denk ook dat het normaal is, de buren hebben hier een touareg V6
en die zuipt ook serieus en die man rijdt daar nog niet mee door.En de V6 van de cayenne is dezelfde motor als de touareg dacht ik en deze v6 motor van vw staat bekend voor zijn hoog verbruik
In antwoord op: cayenne verbruik V6een gewoon lpg systeem gaat zonder problemen. Alleen het mengsel rijk genoeg afstellen zodat je geen backfire krijgt. En de prijzen verschillen nogal maar vanaf 1100 Euro kan je al systemen vinden. sequentiële gasinjectie gaat hier niet omdat je hier nog met K-jetronic injectie zit maar daar ben ik niet zekeren van..
In antwoord op: Porsche 924 op LPGben vandaag in het autotechnisch museum geweest in sinsheim en heb zo eentje gezien. In het echt heeft het wel iets hoor.
In antwoord op: De voorloper van de cayenne ?andere is voor de ruitenvloeistof bij te vullen.
Tankje zit onder de linker koplamp
In antwoord op: 2 stoppen achter tankklep??gastank moet niet achter de motor liggen, wel gescheiden van de motor.
en de middellijn van de tank moet achter de vooras liggen.het kan maar dan moet de ton op de achterste zetels, en dat is ook geen zicht.
gaat zonder problemen.
kan je nog kiezen tussen gasinjectie of echte lpi
bij gasinjectie (komt het meeste voor ) moet je wel een warmtewisselaar zetten op je olieleiding zodat je warm water maakt om je verdamper te verwarmen.
enigste probleem: waar ga je je ton plaatsen :roll:
(als het de bedoeling is om gas te plaatsen op een 911)
mijne auto ( niet de porsche ) hebben ze ook gestolen gehad maar achteraf terug gevonden met een flank opeen :( .
Politie had mij toen gezegd dat ik ebay, kapaza, 2dehands en dergelijke in de gaten moest houden want dat daar vaak heeeeeeeeel veeeeeeel terug opduikt in onderdelen.
In antwoord op: Porsche 2.7 gestolen !!!idd, makkelijk is het niet.
En de GEET kent er wel wat van. Alleen spijtig van de lange wachttijd maar ergens is dat wel positief. Dan moet het wel ne goede zijn als hij zoveel werk heeft. :lol:
In antwoord op: interieur opknappenja, het was nog aangesloten
In antwoord op: wat is het ? en vooral, waarvoor dient hethet zou van een sportomatic geweest zijn?
kan iemand dit bevestigen?
In antwoord op: wat is het ? en vooral, waarvoor dient het