Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 456)
    • Welkom to the SC club ! Heb ook just ene gekocht, modelleke 1982, zal topicske posten als m in zn thuisbasis staat :driver:

      Skoon voiturke, in maagdelijk wit, en speciaal die blinkie fuchs!

      Komt diene ni van in Wommelgem? (Porsche n classic)

        deal gesloten, binnekort meer nieuws ! kga nog wa dromen zi…

          [quote=”Mushroom” post=89731]Hoort er allemaal vrij goed uit.
          Toch niet eens een AKK laten doen?

          Wat is er daar te zien op de voorbumper thv beide koplampen? Precies bubbels in de lak…[/quote]

          Is vuil, heeft geen alu-oxydatie noch roestblazen…thx voor je arendsogen

            Ziezo flatsixers !

            Afspraakje gemaakt today, ns gereden met de SC: results
            -batterij is ondertussen veranderd en wel degelijk vernieuwd, is maar detailke maar alé, mooi meegenomen
            -keihard koetswerk, op gekende plaatsen clean, ook de smokkelbak !!!
            -interieur, zwart kunstleer, vrij mooi voor zn leeftijd
            -is model 82, geleverd in duitsland op 16/12/1981
            -heeft zn originele instructieboekje nog, evenals de oude Tüv keuring voor de gemonteerde velgen (blijkbaar originele fuchs)
            -geen blauwe rook, remmen en schakelen (boite gereviseerd) ok, banden +/- ok
            -is reeds gekeurd voor dagelijks gebruik en klaar om ingeschreven te worden.
            Verkoop wegens aankoop carrera3.0, de eigenaar verandert regelmatig van 911…en heeft er al wat gehad
            Wat extra info gevraagd aan vorige eigenaar (garage walters porsche, Rillaer) die de wagen destijds op compressie getest heeft, en ok verklaarde – Algemeen verdict is meer dan overtuigend. Heb m gereserveerd tot morgen om nog ns te overleggen met mezelf !

            072.JPG

            071.JPG

            074.JPG

            073.JPG

              Skoon kerstcadeauke !!! lots of fun en safe kilometers

                Den James…

                alle vrouwelijke reacties welkom 8) op volgend nummer 0497…

                Attachments:
                • 022.JPG

                  bully schrijft:

                  Ik kan ventes niet vinden. Wat vind je van deze?…..

                  Knap Sc-tje, had m al ns gezien maar zit momenteel stuk boven budget – prachtig gedocumenteerd wel, het dambordinterieur vind ik persoonlijk schitterend, echt de nostalgische sfeer van early 80-ties.

                    bully schrijft:

                    En deze, te duur voor je? Beter een goeie voor teveel dan een leegloper. En dat gaat hard bij die gebakjes.bully schrijft:
                    koop toch een goeie [quote]Ik vind deze een mooie….http://list.auto-commerce.nl/view/autopagina.php?id=ac1422&auto_id=694001&page=1&zmerk=&znomerk=&zmodel=&zcarros=&ztrans=&zbrand=&zprijs=&zprijs_van=&zprijs_tot=&zbouwjaar=&zbouwjaar_van=&zbouwjaar_tot=&zstatus=&zsoort=&zweergave=&zmarge=&znomarge=&alfabet=ASC&order_oud=merk&test=&template=

                    Verslag van de auto….klikhierop 8)[/quote]

                    Toeval dat iemand hier een verslagske van gemaakt heeft, met zin voor detail, blijkbaar is deze al gereserveerd…Te duur misschien niet, maar momenteel geraak k niet in tot in kaasbollenland om ns n kijkje te gaan nemen. Autohuis meppel ligt in t noorden van holland. Een andere leuke site is deze http://www.type911.org/
                    Er staan n paar leuke karretjes in de rubriek “ventes”

                    Thx

                      cabrio wim schrijft:
                      [quote]Inderdaad deze, deze dus.


                      Jow de cabrioman,

                      Mmmm inderdaad schone basis spijtig dat t een targa is, die genieten mn voorkeur niet. Speciale maar mooie kleurencombinatie voor weinig geld trouwens…

                        SL33PY schrijft:

                        Mijn 2 centjes:

                        Het eerste dat me opviel is dat de wagen op O-platen staat. Ik stel mij dan steeds meteen de vraag.. WAAROM :?:

                        De enige reden om een wagen op een O-plaat te zetten in België is wanneer je zeker weet dat:

                        1. Je niet jaarlijks door de controle geraakt.
                        2. Je wagen gemodificeert is waardoor deze niet meer in originele staat is.

                        Een oldtimer (25-jaar of oudere wagen) kan je perfect gewoon inschrijven. Je betaald net zoals met een O-plaat slechts 32,50 € taks. Indien het je 2e of 3e (afhankelijk van het aantal bestuurders op je woonadres) wagen is, kost de verzekering iets rond de 250€ jaarlijks, O-plaat of niet.

                        Het enige ‘nadelige’ verschil is dat je elk jaar op controle moet.

                        Het grootste voordeel is dat je onbeperkt met je wagen mag rijden. Een op O-platen rijdende wagen is gelimiteerd in het rondrijden in straal van x Km of onderweg van of naar een officiëel evenement.

                        Dit alles in rekening houdende sta ik steeds sceptisch t.o.v. wagens die op een O-plaat staan.

                        Hoop dat dit je wat helpt (of juist niet :twisted: )

                        Helloow sleepy33

                        Da s goed nieuws wat je vertelt over een rijtaks van slechts 32.5euroks, de verkoper had mij verteld dat je ondanks een 25jarige oude wagen, toch de normale rijtaks moet ophoesten, indien je een “daily driver” wilt (al rap rond de 1.000euro voor 3.0liter) Schandalig toch ons di-rupo-land !!!! Khad het zelf nog niet opgezocht, maar eigenaar van SC was dus slecht geïnformeerd. Het feit dat een oude wagen op O-platen staat kan dus wijzen op bijkomende – misschien minder zichtbare – problemen die een gewone keuring voor dagelijks gebruik bemoeilijken… Ik dacht dat een O-platen keuring dezelfde keuring was dan de gewone, doch eenmalig uit te voeren. Kwas wel zelf zinnens om hem op O-platen te zetten, juist wegens de dure rijtaks.
                        Thx, kzal sterven als een ezel maar toch niet als een onwetende ezel !!

                          Mushroom schrijft:

                          Wel?
                          Waar wacht je op?! ;)

                          jow paddastoel ! hier ajuin van tegen aalst
                          Op nog wat extra spaarcentjes wacht k, enfin genoeg om de import te voorzien van autohuis meppel naar belgië en e reserveke voor in t geval van… al bij al dus eigelijk ni meer zo lang 8)
                          Kzoek nog wa verder links en rechts om er meerdere gezien te hebben (moet r wa tijd voor nemen, lees als madam niks geprogrammeerd heeft) Tiens kga ns zoeken of er een topic is over import vanuit buurlanden…

                            snoer 964 schrijft:

                            Hey James ik was de persoon die mee is gaan kijken naar de sc ,De wagen is zeker een gezonde bassis maar de prijs vind ik ook te duur .(heel relatief )Mechanisch is de wagen zeker ok op het eerste zicht maar zoals je zecht kunnen er nog rare dingen te voorschijn komen als je de carrosserie begint te demonteren :roll: .Zoals besproken laat een keuring uitvoeren bij een P dealer (wat de owner toestaat )en ben je dan overtuigd van deze koop probeer een juiste prijs te bedingen .De eigenaar kwam in ieder geval heel serieus en gemoedelijk over naar mijn inzien.Of zoals we gezecht hebben tijdens de ontmoeting ga eerst nog enkele wagens bekijken de komende dagen .In alle geval blij dat ik je leren kennen heb en dat was voor mij al de moeite om mee te gaan ,Je hebt het P virus goed te pakken ,PS heb je uw telefoon ondertussen al kunnen terug vinden ?Veel succes met je zoektocht en tot later eens .

                            Hendrik (Snoer 964)

                            Hier zi, “ne velomoaker nor mn hert” (ofte een fietsmaker naar mn hart :-)) of nog “ne vrie weize vèènt” ! Nogmaals mercikes, den dag da k mn 6cil-boxer mag inhuldigen gaan we als twee “ervaren” (lees beiden stevige veertigers maar goodlooking) djonny’s toerkes doen op de dijk van Blankenberge (Knokke is just te duur) met de elleboog door de ruit en nadien n stevigen Duvel drinke en nor de skoen madammekes lonken bij 25° Celcius. Ik heb mn telefonneke terug, lag inderdaad nog in de 911 (die by the way op unieke wijze terug was opgeborgen stofvrij en op roulettekes) Eigenaar dacht hoogstwaarschijnlijk dat zn eurokes verdiend waren…
                            De groeten vanoit Oilsjt

                              bully schrijft:

                              Ik vind deze een mooie….http://list.auto-commerce.nl/view/autopagina.php?id=ac1422&auto_id=694001&page=1&zmerk=&znomerk=&zmodel=&zcarros=&ztrans=&zbrand=&zprijs=&zprijs_van=&zprijs_tot=&zbouwjaar=&zbouwjaar_van=&zbouwjaar_tot=&zstatus=&zsoort=&zweergave=&zmarge=&znomarge=&alfabet=ASC&order_oud=merk&test=&template=

                              Holy sh** duizend boxers en klepstoters nog ns aan toe zeg : komt precies van de band gerold !! Die speelt mee in een andere categorie…mercikes k kende die site niet!

                                Oesje da s wel even verschieten zeg … hoe ook de jongere (maar ouder wordende) generatie opgegeten door de roest…tplezier achteraf wordt des te groter !!

                                  Aan allen, merciekes voor de reacties en tips…
                                  Heb gisterenavond nog wat lectuur gedaan op deze site. Eén bepaalde restauratie (blauwe SC van 1982) heeft heel wat aan het licht gebracht…wat me doet twijfelen na de SC van 1979 ns bekeken te hebben (misschien wel onterecht)
                                  De linkervleugel kampt dus met serieus roestprobleem (achter koplamp één groot gat), evenals aan de batterij valt roest weg te schrapen. Eigenaar geeft wel vervangvleugel, maar kweet niet juist wat oplapwerk kan kosten, noch wat er misschien verscholen zit aan de voorzijde.
                                  De wagen is reeds 7 jaar in zn bezit (belgische wagen die in nederland heeft geleefd en terug naar belgië gekomen is) en hij heeft al de vernieuwingen en vervangingswerken zelf uitgevoerd (!) : tapijten, dakhemel en zetels gespoten met lederverf, koppeling, kleppen afstellen, dempers (=> DANSK), kachelpotten (verzinkt), hoofdremcilinder, achterste schijven…Er zijn dus wel al wat kosten aan gedaan.
                                  Auto werd overspoten in zwart metallic maar dit werd destijds slordig gedaan. Er is echter geen enkele onderhoudshistoriek van het leven in nederland. De motor noch de boite werden gereviseerd (misschien ook nog niet nodig auto telt +/- 224000km?). Heb wel de indruk dat het grote deel van de 180paarden er nog in zitten : acceleraties gingen vlot, en remmen idem. Auto staat op poepsjieke fuchsvelgen en er zit een (voor mij vervelend) antidiefstal alarm op. Voor de nieuwsgierigen http://db.tt/ipJVOs8o
                                  (e wa fotokes van de historie)

                                  Kdenk da k nog ns ga nadenken en allicht nog wat meerdere elfers ga bekijke…

                                15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 456)