
Aangemaakte reacties
-
Beste, Ik wil ze wel. Mvg, Erwin
in antwoord op: Testbladen FIA van 356/C tot en met 904GTSHet is een Vintage Car Alarm
in antwoord op: Wat is dit ?Die van bringatrailer is net weggegaan aan 170.000 usd. (+ 5.000 usd veilingkosten)
Persoonlijk liever de Europese auto (BE historiek, Euro lichten, km teller, originele carbu’s…). Voor die 50.000 usd ben je al voorbij de motor-en versnellingsbakrevisie.
De BE auto zal nu wel volgen. Er waren enkele aan het afwachten wat die op bringatrailer ging doen.
Voor dit soort auto’s is de wereld een dorp.
in antwoord op: Porsche 911 – 1965 – Baetens-Van Hoof LokerenIn ieder geval woont er op dat adres blijkbaar nog altijd iemand die Baetens heet: http://www.1207.be/Paul-Baetens/onbekend/onbekend/Lokeren/AXq8ct/detail_res
Wat waarde betreft kan deze (+-200 stuks later) mogelijk als referentie dienen want zeer vergelijkbaar voor iemand die niets met België heeft: https://bringatrailer.com/listing/1965-porsche-911-coupe-9/?utm_source=dailymail&utm_medium=email&utm_campaign=2019-08-31
Dus nog enkele dagen geduld.in antwoord op: Porsche 911 – 1965 – Baetens-Van Hoof Lokeren[quote=”vandamme” post=277981]112.948, USD droog aan de haak
shipping
verzekering voor de shipping
5000 euro import duties
25000 euro BTWDAN pas begin je met je restauratie kosten…
wat de gek er voor betaalt en ik ben nie gek want een SWB 130 pk gaat je nooit zoveel fun opleveren als wat je voor dat soort geld kan vinden.[/quote]
Uw berekening is verkeerd.
Enkel 6% (BE) of 9% (NL) BTW en transportkosten. Voor 120 op uw oprit en pakt 90 restauratie. Dan moet je wel zelf de handen uit de mouwen steken. Je kan ook preserveren en zoveel mogelijk origineel houden.
Dit koop je niet voor de pk’s maar voor de authentieke SWB beleving… nummer 517.
Wees gerust, ik koop hem ook niet. Nog genoeg werk :lol:in antwoord op: Porsche 911 – 1965 – Baetens-Van Hoof LokerenIn tegenstelling tot uw 73s werd de eerste jaren de bodyschutz los op het metaal gezet. Die komt er altijd makkelijk af na meer dan 50j.
Deze stond eerder al voor 60kUSD meer te koop.
Als je wil kan je dus nummer 517 in concours staat op uw oprit hebben voor +- 210.000 EUR. Dat is lang niet gek.
Het ging hem hier niet om de “business case”, maar misschien zit hier wel iemand op het forum wiens liefde voor Porsche gestart is doordat hij/zij als kind deze wagen heeft gekend…in antwoord op: Porsche 911 – 1965 – Baetens-Van Hoof LokerenHeb vorig jaar een wagen ingevoerd met EURO2 op Duitse Fahrzeugbrief.
Bij invoerkeuring naast de keurder blijven staan tot ik zag dat hij het invoerde in het systeem.
Bij inschrijving nogmaals vermeld dat de EURO2 niet mag vergeten worden.
Stond echter uiteindelijk niet op mijn Belgische kentekenbewijs.Dan gebeld met DIV call center en vervolgens mail gestuurd aan: Help.div@mobilit.fgov.be
Volgend antwoord gekregen:
Beste,
U stuurt het foutieve inschrijvingsbewijs ( 2 delen) naar de DIV – dienst correcties – Vooruitgangstraat 56 – 1210 Brussel met de vermelding dat de euronorm niet vermeld staat.
U vermeldt ook het rekeningnummer van de klant om de 26 euro voor het nieuwe inschrijvingsbewijs te recupereren.Mvg,
H. De Spiegeleer
DIV CallcenterHeb dit gedaan en iets later stond postbode met nieuw inschrijvingsbewijs aan de deur (kenteken blijft hetzelfde). Retributie betaald en naderhand 26 € teruggekregen.
Alles in orde.
in antwoord op: Hoe krijg ik euronorm op inschrijvingsbewijsMike is een goede kerel. Probeert het goed te doen en staat open voor vragen en feedback. Doet alles zelf. Van vernikkelen tot spuiten tot…
Heeft de afgelopen jaren al een hele reeks gemaakt van onder zijn dichtgestopte carport tegen de woestijn.
in antwoord op: DIY install front suspension 911 1967Dat bedoel ik inderdaad. Maar in 1966 was dat nog geen inbusje. Toen ging er door het kopje nog een ijzerdraadje ter zekering, net als bij de schakelpook. In dit geval zat er nog een 901 bak achter. Dit zijn foto’s van een demontage waarbij ik de ijzerdraad bij de kruiskoppeling reeds verwijderd had en deze bij de schakelpook ook al had doorgeknipt en weggeplooid.
in antwoord op: 915 bak – probleem bij terugschakelenIs dat boutje dan niet afgezekerd (ijzerdraadje) zoals bij de eerste 911-kes?
in antwoord op: 915 bak – probleem bij terugschakelenZo nu en dan komt het voorbij. Deze keer aan slechts 250 EUR: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/porsche-901-motor-abschlussblech-kompletter-motor-ist-auch-vorhan/908559293-223-2675?utm_source=sharesheet&utm_campaign=socialbuttons&utm_medium=social&utm_content=app_ios
in antwoord op: 2.0 1965-67 motor achterste plaat GEZOCHTWoon jij aan de kanten van Essen? Bakkersmolen?
Mijn ervaring is dat de mensen die zo boertig rijden, meestal ook diegenen zijn met een leren jas van een of andere zwijnpartij “vriendentoer”. Als er enkele van die bij zijn kan je een gezellige familie-uitstap vergeten.
in antwoord op: rond ritten en deelnemers met weinig manieren.Aan de motor waarschijnlijk. Heb het ooit voorgehad en was toen bij de motor een of ander tandwiel of contact.
in antwoord op: ruitenwissers