
Aangemaakte reacties
-
Deze mannen, een stukje op de Autobahn gelegen, kunnen je wellicht helpen. Niet de goedkoopste, wel degelijk werk.
Staan waarschijnlijk binnenkort ook weer in Essen.
In antwoord op: Revisie verdeler 911 2.0SHallo,
In de nieuwe uitgave 5 van Carburettor van vandaag staat ook weer een stukje over Schotse whisky en een rit met Belgische oldtimers…
Download the app at https://itunes.apple.com/us/app/carburettor/id1075973649?l=nl&ls=1&mt=8
Ook in eerdere uitgaves (bijv. 2) staat er al wat te lezen.
Groet,
In antwoord op: PFB Schotlandtrip 2017De douane stempelt af, maar houdt niets in.
Of had die douanebeambte nog een leeg chassis staan? :what:
Heb je die fahrzeugbrief niet toevallig eerder ingescand (gekregen) voor een waardebepaling of controle tenaamstelling voor de verkoop of andere?In antwoord op: Lage emissiezones VlaanderenVoorlopig worden we als Belg, of misschien zelfs als Vlaming (als het ook niet eens met Wallonië is geregeld) gediscrimineerd. Rij gerust met uw verboden voertuig in Antwerpen, uw rechtsbijstand zal de zaak wel winnen.
Als Antwerpen met iedereen nog een verdrag moet maken zijn we nog wel ff vertrokken.
In antwoord op: Lage emissiezones Vlaanderen[quote=”Hendrik914″ post=247634]Maar ze antwoorden blijkbaar ook niet op technische vragen via contactpagina.[/quote]
Je zou niet de eerste zijn met een vraag of een zeer redelijk bod, die uitgescholden en… wordt. Ze hebben een reputatie. :popcorn:
In antwoord op: Loterij replica speedster apalDe fiscus zal wel oordelen of het eventuele verschil niet (gedeeltelijk) hoeft verworpen te worden als overdreven publiciteitskost. Fiscus is eventueel zelfs in staat om een voordeel te belasten bij de winnaar.
Gelukkig is het in België bijna niet meer mogelijk om die replica’s nog ingeschreven te krijgen.
Er is inderdaad maar 1 merk dat ooit een replica heeft gemaakt, die je in België kan inschrijven voor gewoon dagelijks gebruik en dat is die Apal, destijds in België geproduceerd en voorzien van een PVG nummer/gelijkvormigheidsattest.Voor de Chesils en andere toestanden wordt een O plaat zelfs moeilijk. Als er op de buitenlandse inschrijving melding is gemaakt van het merk van de gebruikte kit en/of speedster, heb je kans dat je nog een inschrijving als oldtimer (met O-plaat) kan krijgen. Een inschrijving waarop staat Volkswagen 1200/1300 zoals dat destijds bij de kever was, krijg je niet op kenteken in België. Of je zou eerst een kever moeten laten keuren, dan ombouwen… Zolang er geen jaarlijkse keuring is kan je blijven rijden… verkopen lukt ook niet want dan weer keuring… Let dus op als je een Belgische koper bent en de verkoper wil verkopen zonder keuring… dan kan je er nog wat in de wei mee gaan crossen.
Ik vrees dat de versies met handrem in het midden en verwrongen en gebarsten chassis van de warme motor nooit mijn sympathie zullen krijgen. Je kan ze inderdaad ook soms herkennen aan de motorkapjes die open staan bij het afkoelen om schade te voorkomen.
In antwoord op: Loterij replica speedster apalNiet echt transparant. Waarde zal toch eerder rond 35 liggen ipv rond 50. Is op zich al bijzonder veel voor een keveronderstel met plagiaat polyester kap. Als je de 35 dan als aankoop rekent is heel de show gratis en heb je weer gewoon een auto verkocht aan de maximale prijs.
In antwoord op: Loterij replica speedster apalNee, Marc Fierens.
In antwoord op: Touring Training Za 4/2/2017 – Porsche 911 – Wie gaat?In antwoord op: Here’s a picture of my ass … show me yours … :-)Was een super dagje. 13 Super geïnteresseerde cursisten en een zeer goed lesgever. Algemeen besluit: we moeten er nog een vervolg aan breien. Vandaag zo ongeveer de helft behandeld. Zodoende zou het ongeveer mogelijk moeten zijn om voldoende kennis en wat praktijkervaring te hebben om een groot onderhoud aan te vatten.
In antwoord op: Touring Training Za 4/2/2017 – Porsche 911 – Wie gaat?[quote=”Softwindow” post=247374]Als je soms een projectje zoekt…
Op ebay te koop
162360103042[quote=”Adore356″ post=247147][quote=”Softwindow” post=247128]Bij Freisinger zijn ze alvast gek geworden…
We can offer you:
6x NOS 90110540850 valve euro 200,00 each
Available
+ 19% vat[/quote]‘Tja, de klepjes volgen de prijzen van de auto’s of andersom…
http://occasion.porschecentrumgelderland.nl/s50ac1378e7df70f1d303980f3f668a76/stock/9975/vehicles/20/details/11108985/porsche-911-s-targa-softwindow/actions/print/
http://www.auto-salon-singen.de/de/fahrzeug/detail/9060552%5B/quote%5D%5B/quote%5DHaha. 67S projectauto’s zijn er maar zelden en deze kende ik al. Ik heb er al een staan, een coupé dan (3054xxS), en kan er dus nog wel een paar jaar tegen.
In antwoord op: UITLAATKLEPPEN 2.0S 1967Tommeken, ‘k heb nog iets goed voor u gevonden op het forum van onze zuiderburen:
http://www.club911.net/divers/docs_freins/Freins.pdfIn antwoord op: remklauwen reviseren[quote=”de_koen” post=247272]vraag maar eens hoe je de nokkenastiming moet afstellen op een oude 911, :mrgreen:
[/quote]Als jij dan het specifieke gereedschap meebrengt, komen we er wel uit :lol:
In antwoord op: Touring Training Za 4/2/2017 – Porsche 911 – Wie gaat?Nog 2 keer slapen :-)
In antwoord op: Touring Training Za 4/2/2017 – Porsche 911 – Wie gaat?