Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 548)
    • 28 januari om 21u het nieuwe seizoen :wink:

        Een vierbak was origineel, 5 bak was een optie

          het zou een ’65 er moeten zijn bij karmann geassembleerd

          de motornummer moet hier tussen staan

          1965 740001 -744210
          830001 -832090

            [quote=”AutosDekens”:3at2h6sd]Raar… mijne foto en toch niet bij mij gekocht… :wink: [/quote]

            nee, heb het overgekocht van iemand die dit maar korte tijd voordien geplaatst had in zijn wagen. Het ging er bij hem uit omdat hij een 2.7 Rs replica wou bouwen :wink:

              In mijn 912 zit er origineel een houten stuur op dus denk niet dat de tuningwet iets kan aan originele zaken :twisted:

              In mijn 2.7 heb ik een origineel sportstuur laten plaatsen, nieuw overtrokken en met het gekleurde embleem, super gewoon om te zien :D wink:

              [size=59:vsc7z7ig]ps de getoonde foto’s zijn geleend van het internet maar gelijkaardig aan de mijne[/size]

                Er zijn 442 911S targa gebouwd in 1968. De vaste achterruit was een optie dat jaar. Maar de gegevens zijn moeilijk te checken van die jaartallen wegens handgeschreven en dergelijke :evil:

                de targa’s voor 1969 waren trouwens bijna allemaal softwindows. ze zijn inderdaad zeldzaam omdat de meeste verbouwd zijn naar de achteruit. Je moet ook weten dat de wagen wel zeldzaam is maar je heb niet de originele motor en boite dus is deze eigenlijk “niets” waard als zeldzaamheid

                  Proficiat met uw 2000ste post Luc :D

                    [quote=”mcklusky”:1dk1fdqn]trouwens van de 993 is er nooit een speedsterversie geweest.[/quote]

                    Er zijn er wel geweest. Spijtig genoeg zijn er maar 2 officieel gebouwd maar er zijn er ook een aantal verbouwd in samenwerking met Porsche. Normaal zelf 1 door een Belg :wink:

                      [quote=”fdeville”:2c3o6aka]Wordt verkocht door Van Kessel, als ik me niet vergis is dat een professionele verkoper. Als het alleen maar de kleppen of iets anders eenvoudigs zou zijn dan zou hij dat zeker gedaan hebben en 10.000€ meer vragen voor de wagen. Nee, ik vrees dat er meer aan de hand zal zijn…[/quote]

                      Van Kessel prutst bijna niet aan de wagens. Ze gaan bijna allemaal buiten zoals ze binnenkwamen. zeker als je weet hoeveel magazijnen Pkes dat die heeft. Hetgeen wat op zijn site staat is maar een klein deel :wink:

                      Maar je mag wel redeneren dat wat je bij Van Kessel koopt minstens even duur gaat uitkomen als één met een normale prijs op voorwaarde dat je veel zelf kunt doen.

                      Ik koop daar graag omdat je dan een wagen tiptop kunt stellen voor een fractie meer dan dat je ze bij iemand anders in “goede” staat koopt maar daar ook lijken uit de kast durven vallen, want waarom verkopen de meeste mensen hun wagen, niet omdat hij juist gereviseerd is hé (je hebt uitzonderingen)

                      Ga een vb geven. Mijn 2.7 heb ik gekocht voor 7.500 euro 2 jaar geleden, als hij af is gaat het iets boven de 20.000 kosten maar dan is alles van carrosserie tot hoofdremcilinder, oliepomp motor etc. vervangen. Dus als nieuw eigenlijk en die prijs is zonder garagekost buiten de carrosserie :wink:

                        Zou kijken naar 2.0l van VW of 4Cilinder Porschemotoren en deze tunen.
                        Het verschil in gewicht tussen beide weet ik niet, maar met een 4-cilinder loop ik alleen rond, een 6-cilinder is zelfs zwaar met 2 man :wink:

                          weet het zo nog niet. als je met budgetten werkt kan dit wel een hele hap uit uw financiën nemen :wink:
                          Maar ja, zo dingen gebeuren nu eenmaal op het scherp van de snee

                            [quote=”Talbot”:2lie6em5]
                            Is deze dan de opvolger van 928?[/quote]

                            neen, deze 928 zou uitkomen in 2011 en heeft 2 deuren minder. Het zou wel hetzelfde chassis worden maar dan ingekort :wink:

                              kom deze wel veel tegen de laatste tijd :twisted:

                                het is voor de 2e helft van 2008, dus nog even geduld

                                Er zou nog maar 150 ton van de 5500 ton staal geplaatst zijn in december 2006 :wink:

                                  mss vind je hier uw zin :wink:

                                  http://www.gt-racing.com/

                                  en hier uw bumper :D

                                  http://www.fiberwerks.com/Fiberwerks_944.htm

                                15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 548)