Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 548)
    • tja de meeste zijn dan ook rotverwend en denken dat ze veel geld kunnen verdienen met weinig te doen.
      Maar je mag ze niet allemaal over dezelfde kam scheren, er zijn voorbeelden genoeg die wel werken om iets te bereiken, oa op dit forum.

      Het feit is wel dat de meesten snel met hun beide voeten op de grond staan éénmaal het studentenleven afgelopen is :wink:
      En ja, spijtig genoeg is niet iedereen even begaafd en zijn er velen die enkel in hun wereld leven. Je moet maar eens aan algemene vragen stellen aan veel studenten, weet zeker dat de meeste niet boven de 50-60% geraken :roll:

        Mijn vader was vandaag al zijn boekje kwijt :twisted: :lol:

          :lol: :lol: hoe je met weinig… niets kunt zeggen :mrgreen:

            zilver metallic (936) en (925 voor 74)

              De kleur polar zilver heeft volgens mij nooit op de pré 964 modellen gestaan. :wink:

                ja, maar een beetje meer kan nooit geen kwaad hé :wink:

                  THX, heb het 2de boek al, maar voor de cis bestaat er eigenlijk zoveel niet en wil deze injectie behouden. Dus ga ik de SSI met RSR muffler plaatsen (de opening in de bumper links wordt toegedaan en tussen de bumperblokken komen er 2 uitsparingen voor de 2 uitlaatpijpjes), Normaal ging ik er een 2.9 van maken maar vind dit momenteel te duur, dus ga ik mijn cilinders houden en de pistons vervangen. de nokkenassen ga ik laten aanpassen aan de 964 gegevens. vliegwiel blijft aangezien ik juist gelezen heb dat je dit bij straatversies beter niet doet :( wink:

                  juist die pistons vind ik niet en zoek nog een adres voor die nokkenassen

                    heb ook juist de mail gehad :D ,

                    ga maar een oordeel vellen de moment dat ik ze inhet echt gezien heb, momenteel niet mijn ding, de Cayenne komt te agressief over naar mijn mening.

                      [quote=”stefx911″:1dsejqxe]

                      Nadelen van een 928 tov een 911:
                      Verbruik
                      Wegentaks
                      Waardebehoud
                      onderhoud
                      [/quote]

                      dat verbruik hangt echt af van uw rijstijl, ik weet zeker dat hij minder verbruikt dan sommige elfjes

                      de wegentaks voor een oldtimer is hetzelfde

                      waardebehoud, de oude modellen zijn serieus gestegen sinds ze oldtimer zijn en ze blijven heel stabiel

                      het onderhoud is hetzelfde + dat de motor zelfs sterker is dan de 911 want 500.000 km is geen probleem zonder dat de motor open moet, juist dat de stukken iets duurder zijn

                        Nee lichten zoals de 996 :mrgreen:

                          ik heb beide staan in mijn garage en moet zeggen dat het verbruik niet zoveel scheelt met een oude 911 en 928, een liter of 5 als je sportief rijdt en bij normale rustige rijstijl een liter of 2-3. Het vergelijk is gebaseerd op een 2.4T mfi en een 928 4.5.
                          zoals men weet, hoe jonger de 911, hoe minder hij verbruikt :wink:

                          Van rij-eigenschappen is de 928 een droom om met te rijden, De V8 heeft meer dan genoeg koppel, een prachtig geluid,… eigenlijk teveel om op te noemen :D .
                          1 minpuntje: zijn mooie lange neus, en hij is lang, geloof me, is serieus wennen om te manoeuvreren (parkeren, ondergrondse parkings etc.)

                          De 911 is een totaal ander concept, je moet veel meer stuurmanskunsten hebben om op de limiet te rijden, veel minder luxe-gevoel( en daarmee noem ik comfort, ruimte,…), eigenlijk een verkeerde wagen maar deze geven de wagen al zijn charmes en I’m lovin it!!!

                          Moest ik moeten kiezen tussen beide ik zou het echt niet weten of de 911 moet een targa of cabrio zijn. Want tenslotte rijden de meeste oudjes alleen maar in tijden van mooi weer en wat is er mooier met een open hemel onder een mooi zonnetje in een pracht van een landschap.

                          Een geluk dat ik niet moet kiezen, want de keuze… ik zou het echt niet weten

                          PS 1 het is gemakkelijk om een wagen kritiek te geven zonder dat je deze echt kent of tenminste een paar keer zelf achter het stuur gezeten te hebben :wink:

                          2 de stukken van een 928 zijn veel duurder dan een 911

                          3 alle sportwagens met de badge porsche zijn ware en leuke sportwagens, allé de modellen waar ik al eens met gereden heb om PS1 gelijk te geven :lol:

                            [quote=”Bjorn”:1cs0g5c5]O ja Fuchs waren een optie , de mijne zijn nieuwe fuchs velgen.[/quote]

                            hoeveel kost zo een nieuwe set of velg als ik vragen mag :?:

                              Het is wat de zot of liefhebber er wil voor geven.
                              Heb ook ooit een 911 2.7 targa gekocht omdat het een koopje was, nu 2 jaar later wil ik haar perfect hebben en ze zal me uiteindelijk ook meer dan een miljoen kosten schat ik.
                              iemand die ik ken zijn 2.4 T targa zal er bijna 2 miljoen gekost hebben als hij af is binnenkort.
                              Dus voor de ene veel geld, voor de andere zijn droom of passie :roll:

                                voor mij een oud nieuwtje :D
                                wel grappig :lol:

                                  Laat die wagen nog een 10-15 jaar onder een zeil staan en de mensen gaan die oldtimer wel apprecieren.
                                  Denk dat ze nog te jong is voor dat kleur en die prijs.
                                  Vindt het anders niet misstaan op foto

                                15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 548)