Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 548)
    • Swissol dat is inderdaad duur en ik stel mij de vraag is het echt zo goed als dat zij beweren?
      Iemand ervaring met Swissol?

      swissol wordt bijna altijd gebruikt voor de concours, en de producten die ze erin gebruiken zijn de zelfde als in de goedkopere producten maar dan puurder ( dus meer concentraties in de pot), de carnauba wax is naar mijn weten de beste wax die er bestaat en het laat geen witte plekken achter zoals bij de goedkopere producten, dit was de theorie, nu ga ik dit binnenkort bestellen (de pot van 60 euro eerst en dan opbouwen als ik content ben naar de concourswax) ,

      van autoglym ben ik zeer tevreden en de mensen die hier komen gaan direct ook achter deze producten, blijkbaar zeer aan te raden :wink:

        356 :
        “porsche 90” bwj. ’62 wit [vader van Szyronn]

        914 :

        924 :

        924 ’80 Groen /morgoth924
        924 ’81 Grijs /951 S
        924 turbo ’80 Grijs /951 S
        924 turbo ’79 Blauw Carrera gt look /924carreragt

        944 :

        944 NA 82 /(westfalia)
        944 Turbo Wit/Martini /911-lover
        944 turbo S ’88 “Silver Rose” /951 S
        944 S2 1989 / zermatt silber /Gert 944
        944 Turbo Groen /Carrera RS
        944 Rood ’87 Turbooke
        944 2.5 Indische rood ’83 /Targaboy

        968 :
        968 Coupé Nachtblau /rufie
        968CS Maritim blau /911-lover

        928 :

        928 ’80 pacific blauw /porschke

        911 :

        911T coupé 2.4 ’72 blauw metallic / lucarl
        911 targa 2.7 ’75 wit /porschke
        911 coupé 3.0 bwj. ’76 zwartpaars – turbolook / carrera 3.0
        911S 2.7 bwj. ’77 koper/bruin jeansprint
        911S 2.7 bwj. ’77 Sienna metallic/Cork leather /StefX911
        911 2.7 bwj. ’77 zwart ombouw naar 964 /Frederic_911
        911 SC 3.0 ’83 diamant blue / guido
        911 3.2 Targa ’85 zilvergrijs (Lou)
        911 3.2 cabrio, bj 1988 zwart /cab ’88
        911 3.2 bwj. ’89 Carrera Zwart / Nico911
        911 speedster wtl (rood) /lv930
        930 turbo’89 (steingrau) /lv930
        911 3.2 bwj. 198? goud/bruin [vader van Szyronn]
        911 SC ’80 / 924carreragt
        930 turbo’85(zwart)gunther930turbo
        911 3.2 bwj. ’87 (wit) / SidewindR

        912:

        912 coupé ’69 geel /porschke

        964 :

        964 Carrera 2 nachtblauw ’92 /Ken
        964 Carrera 2 Cabrio Veilchemblauw ’91 /Maurice

        993 :

        993 Carrera 4S – grijs / Pascal
        993 Carrera Cabrio ’94 – nachtblauw / SeTaKiRa

        996 :

        997 :

        Boxster (986/987):

        986 – ’98 zilvergrijs /senna
        986 – ’98 zwart/ wimzwarteboxster
        986 – ’97 zwart/ mushroom
        986 – ’97 zenith blue/mark986
        986 – ’96 ocean bleu/ Boxster

        Cayman :
        Cayenne :

          zal me deze week daar eens met bezig houden :wink:

            tja het verbruik… het blijft een sportwagen hé, 1 ding is zeker als je gewoon rijdt zul je merken dat een jongere 911 steeds minder begint te drinken :D en meestal meer vermogen krijgt, het verbruik is wel relatief als je een zware voet hebt zit je vlug aan een minimum van 16 liters en meer

            de pk’s dan

            de 3.0 bestaat uit een 204 en 188 en zelfs 180pk geloof ik
            de 3.2 heeft op papier 231 en 207pk
            de 3.6 v/d 964 zou er 250 hebben

            natuurlijk bij oudere wagens hangt veel af van de staat van de motor, het kan goed zijn dat een goede 3.0 liter sneller optrekt dan een luie of verziekte 3.2

              prachtige wagen en het geluid …. zaliggggggg, nog even een milenium doorsparen of hopen dat de prijzen serieus dalen (dream on) :cry: ,

              één ding is zeker ooit staat er een GT3 voor mijn deur ( ofwel de 996 eerste serie, de 996 GT3RS of de 99 :D D

                ik was mijn wagen zeker wekelijks met
                autoglym BODYWORK SHAMPOO CONDITIONER
                voor de rubbers en dat zijn er veel op een g-model :D
                autoglym BUMPER CARE
                voor de ramen
                autoglym Car Glass Polish

                om de 2 weken tot een maand afhankelijk van de staat van het interieur
                autoglym CAR INTERIOR SHAMPOO

                om de 3 maand het leder verzorgen met
                Autoglym Leather Care Cream
                en waxen met
                Autoglym Extra Gloss Protection

                1x per jaar simoniseren met
                Autoglym Super Resin Polish

                ben geïnteresseerd in Swissol om te waxen en zal daar binnenkort wel eens een potje laten opsturen, wel duur :cry: maar voor de Porsches alles 8)

                  [quote=”924carreragt”:3plbvj0c] 924 turbo gezien in Lokeren? :wink: [/quote]

                  precies dat jij dat niet weet of ik hem al gezien heb :lol:

                  ga me eens bezinnen over die 924, het kan inderdaad wel een dure wagen worden :evil:

                    voor wat heb je deze nodig, heb de ’84 liggen in het duits wel een paar bladeren los zitten maar kan de delen die je nodig hebt inscannen en doorsturen :wink:

                      Ford Galaxy
                      WIT
                      ELS-923
                      Oost-Vlaanderen

                      die ken ik goed :twisted: kom deze bijna elke dag tegen, regio melle, heusden, laarne, destelbergen, Gontrode

                        daar heb ik ook schrik van, normaal kan mijn vader ze repareren maar hoop toch iemand te vinden die de wagen kent zodat ik geen miskoop doe want hij zou direct in het verkeer moeten dan :twisted:

                          het is graag gedaan van ons allen, hopelijk vind je snel uw droomporsche voor een droomprijs :wink:

                            klopt volledig wat je zegt, deze wagen is in mijn ogen max. 5000 euro waard en dat vind ik eigenlijk nog te veel :( roll:

                            [quote=”ken”:1cjhtziz][quote=”porschke”:1cjhtziz]das juist, maar er zijn er al veel teruggekomen naar onze streken :twisted: [/quote]

                            Thanks voor je snelle reactie

                            Dichter bij hun roots hé :wink: [/quote]

                            graag gedaan Ken en ze zijn inderdaad bijna thuis :D

                              das juist, maar er zijn er al veel teruggekomen naar onze streken :twisted:

                                een 911 van 70 kan geen 2.4 zijn origineel wel een 2.2, een 2.4 bestaat uit de T versie met 130 pk (carbu’s), en 140 pk (mechanische injectie en k-jetronic), de 2.4E 165 pk en de 2.4S 190 pk :wink:

                                  xxx-007 was/is een grijze 996 cabrio van de uitbater van de bloomingdales in gent, er staat nu een zwarte ferrari op zijn verlanglijst geloof ik

                                15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 548)