Aangemaakte reacties
-
ga morgen nog eens bellen :D !: maar het is precies wel een probleem om de sportievere banden in 15 inch te vinden :cry: , heb er leuke gevonden bij Yokohama de Advan A032R en AVS es100 maar denk dat ik ga verschieten van de prijs :( roll:
bedankt al hé,
het gaat inderdaad over deze wagen, zal eens verder informeren bij een bandencentrale, had al eens gebeld voor yokohama’s maar van die types die ik wou hadden ze geen prijslijst :?
ontsteking eens goed afstellen :?:
in antwoord op: te traag volgens mijdenk trouwens wel dat ik een aantal pk’tjes ga winnen want er zaten enkele blutsen in de tussenpijp en de inlaat van de tussendemper, hoe ze er komen is mij wel een raadsel en het zijn geen kleine blutskes, eerder zoiets van de helft ingeblutst :? de reden waarom ik graag de SSi zou steken omdat die origineel onder de motor gezeten moeten hebben, maar blijkbaar is er een later model ondergezet omdat de carrosserie van 75 is, ofwel zat de motor er origineel onder want het was een Nederlandse politieporsche
tuurlijk, ik weet ook wel dat eens je begint er een fortuin kunt aan uitgeven en dat je het zeer vlug gewoon bent, spreek ook uit ondervinding, maar ik moest mijn uitlaat vervangen omdat hij een beetje door aan het roesten was, en als ik dan moet kiezen tss een standaard demper of eentje dat klein beetje sportiever klinkt ga ik wel voor het sportievere geluid, en dat spaart me zelfs geld uit :D wink:
ik koop de motor dan,
is bijna even voordelig als een diesel :Din antwoord op: te traag volgens mijuitlaat die ik steek is getest hoor :wink: zou een 15-tal pk moeten schelen 8)
das waar, maar de voordemper is al weg, en nu nog een einddemper die wat sneller de gassen doorlaat :D roll: , maar heb t eens bekeken en 2*100mm is wel teveel johny :?
heb je een foto of iets dat er op lijkt van die inox met dubbele pijp en wat zou die moeten kosten, lijkt me wel eens iets anders 8)
lijkt hij op de originele en wat kost het?
ik had ene op het oog voor 275 euro 70 mm
weet ene in rvs 85 mm voor 479 euro
in ieder geval al bedankt voor de hint :wink:
joepie :D
volgende week dus een sportdemper bestellen :twisted:
merci
veel als je bedenkt dat je er maar 1 dag op een jaar mag met rijden :cry:
in antwoord op: De nieuwe 997 RUF RT 12ongeveer 3000 euro voor een goede 3.0 en 3500 euro voor een 3.2 voor een gereviseerde mag je beginnen zoeken vanaf zo’n 6000 euro, uiteraard heb je dan nog geen goede boite, daar mag je nog zo’n 1250 euro bovenop doen voor een tweedehands en zo’n 3000 voor een gereviseerde, uiteraard zijn dit richtprijzen :wink:
denk dat het voordeliger gaat zijn om van een project met motor en boite te vertrekken desnoods zonder interieur vooral om dat project jij weet staan een 912 is en daar al die kosten aan doen vind ik te zot als je weet dat de stukken van een 912 en 911 evenveel kosten omdat het quasi dezelfde zijn
hopelijk heb je er iets aan :)
in antwoord op: welke motor in 912oorspronkelijk alleen maar de 4-cilinder maar in praktijk kun je er de 2-2.2-2.4-2.7-3.0-3.2 enz. inleggen aangezien het dezelfde carosserie is
:wink:
in antwoord op: welke motor in 912niet goed gezocht dan :P Kan je probleem wss weer oplossen 8)
ik heb een adres waar ze het meeste hebben is wel in Amerika maar met de dollar die zo laag staat speelt dat niet zo’n grote rol
http://www.pelicanparts.com/catalog/shopcart/944M/POR_944M_interi_pg6.htm
aub
in antwoord op: vloerbekleding