Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 548)
    • Het is een 928

      968 komt voor in het bouwjaar van de 911 “1968” :wink:

      beroepsmisvorming Rufie. Ik zie bijna elke plaatnummer met 911 in tegenwoordig zelfs op een oude fiesta :D

        Je komt inderdaad beide tegen maar bij mij zijn deze meestal positief. Juist bij sommige mensen steekt dit de ogen uit als je een klein wagenpark hebt. Terwijl er inderdaad al heel wat uurtjes voor/aan gewerkt zijn. Meestal zijn dit wel de mensen die juist hun uurtjes werken en geen minuut meer :evil:

          Voor zover ik weet is juist de 3.2 binnenkort in het zilver te verkrijgen. Momenteel wel al te koop in het rood :wink:

          De 901 krijgt een aantal kleurtjes (champaign yellow, irish green, light ivory, sky blue ) en de prijs zal afhangen van de dealer via CMC is het 228 euro maar wel heel gedetailleerd. De winkel in Knokke sprak van een 300-350 euro geloof ik :roll:

          De meeste wagens zullen ook in België verkocht worden wss ook bij Ken hier op het forum. Wanneer deze uitkomen is natuurlijk zoals meestal bij die modelbouwers een :?:

            Dat van die S of zonder S kan gebeuren op papier Mijn 912 is bvb een 911 op papier en nochtans met de juiste chassisnummer ed

              ‘imbus’ is wel degelijk inbussleutel :wink:

              wat is er verandert aan de 2.7 injectie (k-jet of mfi) ?

                [quote=”Rufie”:1apggs3k]
                Je madamme mag content zijn dat je al tevreden bent met een schaalmodel :D [/quote]

                Hehe, het zijn niet alleen schaalmodellen. Ben even gestopt met verzamelen van de grote modellen wegens geen plaats meer momenteel :wink:

                  Verdikke, nu ik blij was dat ik bijna mijn 1/18 collectie compleet had mag ik nu weer beginnen sparen. Mijn madamme zal mij zien komen :D

                  Wel leuk dat de nieuwe auto-versnellingsbak er eindelijk is 8)

                    klopt het onderhoud is zeer intensief als ze moeten blijven blinken, wat de bedoeling is normaal :D

                      ik heb nog ATS en en dergelijke gepolierd. Maar eerlijk gezegd voor het werk en gerief dat je nodig hebt zou je ze beter ergens binnensteken want als je het goed wilt hebben, heb je karakter en een hoge pijngrens nodig. Het voordeel is wel dat mocht je achteraf een overval plegen, ze geen vingerafdrukken zullen vinden :wink:

                        Ah tof.

                        Ik heb deze site ook ooit eens gepost maar blijkbaar zijn er ondertussen nog verschillende bijgekomen :D

                          het is niet omdat de motor en wagen van hetzelfde jaar zijn dat ze matching numbers zijn hé :wink:

                          de kans is wel vrij groot en in ieder geval goed bij een eventuele verkoop.

                          Wel raar dat ze dat weten bij de keuring. Bij mijn 11je heb ik geen problemen gehad en ik zit met een blok van 210 pk in een wagen van 150 pk op papier :roll:

                            Deze groene RS van FG is een replica. Het was origineel een grijze 3.2 die perfect gerestaureerd was maar Filip wou opeens een RS look. Trouwens die groene RS past perfect naast zijn later aangeschafte 997 GT3 RS :wink:

                              Dat ze deze prijs durven vragen :shock:

                              Een paar opmerkingen over die 2.7 RS rep

                              16 inh fuchs,spiegels, interieur verkeerde zetels, stuur, middenconsole,…

                              Voor deze prijs mag deze toch moeilijker van echt te onderscheiden zijn

                                De 2.7 RS was wel een iets breder kontje zoals de sc, 3.2 etc. Juist de vorm of metaal was iets anders.

                                De 2.7 en 2.7S hadden inderdaad een smal kontje waar in principe max. 6 J velgen onderpassen

                                  Wat is er eigenlijk nog allemaal origineel aan uw wagen momenteel? motor, boite,… Voor uzelf is de fun uiteraard die telt :wink:

                                  Maar stel dat je er een enorm pak geld insteekt en je wilt de wagen verkopen wegens bvb veranderende gezinssituatie en je hebt een volledig originele wagen zonder de motor dan ga je veel gezaag krijgen van potentiele kopers (die mensen vergeten wel dat er nog weinig P zijn van die leeftijd met alles origineel, maar toch)

                                  Dus moet jij voor uw eigen uitmaken wat je wil, wat je hebt en hoeveel u deze wagen waard is om er zelf met te rijden;

                                15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 548)