Aangemaakte reacties
-
klopt, stuur is origineel, deurbakjes ook als ze in skai zijn, juist de stof van de zetels twijfel ik maar de skai is ook in de vorm van die jaren :wink:
in antwoord op: tips ivm 1974 targa 2.7nee maar je hebt ook al deze aanpassingen nodig om van het smalle naar de carrerataille te gaan
in antwoord op: tips ivm 1974 targa 2.7[quote=”flat64ever”:3h6pam58]dit is de mijne : 911S targa, black look, geen chroom, wide body en fuchs.
fabrikatie : eind 73de wide body, dat weet ik, is er later opgezet. maar de rest kwam volgens mij als optie uit fabriek in
http://www.porscheforum.nl/album_page.php?pic_id=26174
Als ik naar uw foto van de targa kijk zijn de spiegels, black trim, achterspoiler, fuchsen niet origineel van dat bouwjaar. om de wide boy te plaatsen zijn de zijstukken van de bumpers en het paneel onder de deur ook anders.
Wil daarmee niet zeggen dat ik uw 911 afkeur. Gewoon een antwoord op wat je wilde weten :wink:
in antwoord op: tips ivm 1974 targa 2.7ik heb een ingescande folder van modelreeks 75 (4pag)
als je ze wilt stuur ik ze op via mail of als iemand zin heeft om ze op het forum te plaatsen.. :wink:
in antwoord op: tips ivm 1974 targa 2.7het zou een kostelijke hobby worden mochten ze ierder 80.000 km een volledige revisie krijgen :cry:
inderdaad, want Porsche maakt in de exclusiefafdeling alles wat mogelijk is zeker toen. dus het kan een originele zijn :wink:
maar er zijn veel 964 cabrio’s omgebouwd naar turbolook, dus je gaat je goed moeten informeren
in antwoord op: 964 carrera 4 met turbo lookboormachine, brillen, kledij, eigenlijk denk ik dat Porsche voor bijna alles al iets ontworpen heeft
in antwoord op: Any gadgets connected with PorscheIk heb een motorkap liggen van de eerste turbo, dus met het kleine extra roostertje.
Een 2.7 RS blok en boite
en nog een paar kleine zaken wssin antwoord op: Meest zeldzame Porsche onderdelenik zou voor origineel gaan. Ik vind persoonlijk dat originele stukken altijd een extra optische waarde geven aan uw wagen. Maar het hoeft niet jaargebonden te zijn bv 928 met cup 2 velgen :wink:
in antwoord op: eventjes mijn fat ass voorstellen…964 turbo II 3.3Amai,
ooit wil ik mijn Porschke ook zo doen, maar voor de moment geniet ik mee met jullie :!: :!: 8)
in antwoord op: Porsche CARROSSERIE GEZOCHTVan de GT3 bestaan er toch ook geen cabrio’s. GT 2-3 is het hypersportieve segment van Porsche en zoals aangegeven komt de 997 turbo cabrio uit voor de snelle open lucht rijders :wink:
in antwoord op: Porsche 911 GT2 komt in Novemberocharme koen,
vindt het zo erg dat je maar 2 poorman’s porsches hebt, :lol:
[size=59:14qjjzs4]gezegd door een gelukkige 951 eigenaar [/size]:wink:
in antwoord op: Happy Bday Stef!Onze MG is 43 jaar en nog steeds is de motor niet open geweest. dus niets tegen engels :wink:
Ken er heel veel die miserie gehad hebben met VW, laat staan al die verhalen over het 996 blok Zijn daarom de duisters slecht en Ik heb het zelfs nog niet gehad over de Italianen :lol:even serieus, ik denk dat er de dag van vandaag nog wijnig slechte wagens worden gemaakt. En ja het blijft iets dat ze met de hand samenstellen en er zijn zoveel bewegende delen aan een wagen dat er maar 1 iemand in de fabriek of garage even onoplettend moet zijn en heel de motor of iets anders kan stuk gaan. Hetzelfde voor de onderdelen, 1 slechte levering van kwaliteit en verschillende wagens hebben dezelfde ziekte :!:
Tram 4 :lol: :wink:
gelukkige verjaardag en dat je nog vele jaren in ons midden mag blijven :wink:
in antwoord op: Happy Bday Stef!