Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 1,799)
    • welkom, en wat je vraagt betreft: wie kan voor een ander beslissen wat te duur is of niet ?(antwoord: je vrouw…blijkbaar)Het is inderdaad zo dat de kosten zeer aan het stijgen zijn, doch als dit evenredig betekent dat de restwaarde omhooggaat en blijft, zou het een betere investering dan je geld op een spaarboekje kunnen zijn! Dus… wie weet wordt je zoals ik: op de 30ste je eerste Porsche? :D

        ben ook benieuwd of er in België ook plannen zouden bestaan om ze illegaal te maken, zoals nu reeds in Frankrijk het geval is?!

          Johan en zijn kennis/service zijn inderdaad gekend, en hun goede reputatie waard!

            Wes, dit zijn inderdaad soms gevaarlijke wagens in deze prijscategorie!!! Ik heb de 928 altijd graag gezien, en ben zelf, oa ook met Wim, naar enkele gaan kijken… maar telkens ontgoocheld teruggekeerd! Zo ben ik gaan kijken met Wim naar eentje bij Van Kessel voor 4000 euro, doch Wim zijn eerste ruwe raming om alles te doen wat best moest gedaan worden, kwam al gauw in de buurt van de 20.000 euro!! Snappie…. :salut: In deze prijsklasse alleen te doen als je alles zelf kan doen, zowel qua carrosserie als mechaniek, anders tengels van af houden, en meer uitgeven voor een betere! Er staan er momenteel in Nederland te koop voor 15.000 euro met amper 86000 km en met garantie!!!

              :D alez, het is hier weer alle remmen los wat humor betreft…

                blijft één van DE beurzen om te zien! Van deze beurs hoor je eigenlijk maar telkens de twee zelfde commentaren: 1: prachtig om zien, 2: steeds absurdere prijzen!!!

                  zelfs al is het niet strikt Porschegebonden; het blijft een leuk iets om doen!!

                    ik spreek uit ervaring: als je het verschil in PK tussen de turbo en de 4S gaat willen ervaren, moet je in de toeren gaan, en dan zal je inderdaad wel weten wat verbruik betekent!! :wtf: Bij kalme rijstijl en veel stadsverkeer deed ik gemiddeld 400 km met een volle tank, als er veel autostrade bij was aan deftige snelheden soms iets over de 500… Bij ‘Duitse’ snelheden moet je niet verschieten dat na 200 km het reservelampje begint te branden!! :wtf: :bounce:
                    En als je budget zich liefst aan de limiet vabn 35K houdt, zou ik toch de turbo maar zo laten, want in dat prijssegment zal je enkel de wat hoger gekilometreerde exemplaren vinden, ergo risico op kosten! De motorblok van de turbo mag dan al intrinsiek betrouwbaarder zijn dan de 4S blok (sommige onderdelen van de 996TTblok beginnen zelfs nog met een 964-partsnumber!! Dan weet je meteen hoe oud sommige onderdelen al zijn van dit doorgeëvolueerde blok!!), de rest slijt natuurlijk ook bij hogere kilomterstanden, en als je mag beginnen aan ophanging, uitlaten en dergelijke, loopt het kostenplaatsje mooi op! De 996 4S is uiteindelijk, in tegenstelling tot de 993 4S, de meest geproduceerde van alle 996 versies geweest!! Dus de prijzen zijn wat lager, dan hou je wat meer budgetaire ruimte over…
                    Anderzijds zou ik bijna durven aanraden om dergelijke aankopen niet te lang meer uit te stellen! Als mijn info klopt, verandert de BIV in juni, en wordt het geheel op CO²-uitstoot berekend, en gaan de prijzen voor dergelijke wagens dus zeeeeer lelijk omhoog gaan! :evil:

                      dit soort vangrails heeft al veel levens op zijn geweten, zeker van motorrijders!!

                        as said; als we dus naar het containerpark moeten, weten we nu op welke website we hulp kunnen gaan zoeken! :D

                          ze vergeten te vermelden dat hij ZEKER ongevalsvrij is! :mrgreen:

                            waarbij ons wel weer zal wijsgemaakt worden dat dit is omdat de klanten er om vragen, terwijl het eerder een gewone kostenreductie zal zijn… waar eerder de aandeelhouders om vragen vrees ik…

                              lekker speelgoed!! Zo’n witte GT1 staat toch ook nog hoog in de dreamlist!! :sleep:

                                in ons vorstenhuis ook enkele Porschejes, niet…? Heb toch op zijn minst foto’s van Laurent met een 996 Turbo gezien…

                                  proficiat, leuke auto!

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 1,799)