Aangemaakte reacties
-
dat vrees ik ook dat daar niemand levend uit gekomen is… ik denk dat, mocht de wagen al niet rood geweest zijn, we vermoedelijk nog meer pijnlijke details zouden gezien hebben! :cry:
in antwoord op: Zeer erg voor die mooie Porschevoordeel van die Tek-7 was dat de wagen nadien wel aan de baan kleefde…
in antwoord op: velgen, 11″ achteraandat snel rijdens is niks, ‘t is dat botsen dat niet meevalt…
in antwoord op: Zeer erg voor die mooie Porscheonce you go black… haloooooooo kroket!!
in antwoord op: De Porsche 911GT3 R voor het seizoen 2013klopt: op mijn 986 S bouwjaar 2000 was 17′ het grootste dat mocht, anders zouden er problemen kunnen van komen naar het schijnt met de ophanging. Vanaf de 987 mochten er grotere maten op…
in antwoord op: velgen, 11″ achteraanik moet wel zeggen dat zulke stugge koppelingspedalen eigenlijk wel snel wennen. Iedere keer als ik mijn Boxster S destijds voor onderhoud binnengestoken had, schrok ik me nadien te pletter als ik voelde hoe verschrikkelijk hard dat koppelingspedaal was, het verschil met bvb de Polo 1.0 die ik als vervangwagen meegekregen had was hilarisch! Maar na enkele kilometers was ik er alweer vertrouwd mee. Ik kan me dus best voorstellen dat je tijdens een korte testrit niet de tijd krijgt er aan te wennen, en dat het dus even schrikken is…
in antwoord op: Hardheid koppeling 996 tov 996TT en 964zal iets te veel aan de knoppekes op het stuur zitten foefelen hebben… Vermoedelijk Tractiecontrole op OFF gezet zeker? :wtf:
in antwoord op: Zeer erg voor die mooie Porschehoe slijtvast wordt dit verondersteld te zijn??
En quanta costa by the way?
de laatste keer dat ik bij Van Kessel was, lagen er al in occasie van ongevalswagels, en ook bij FG Porsche in Lochristi heb ik al nieuwe LED-achterlichten zien liggen…
in antwoord op: 997 Rode achterlichtenniet verwonderlijk dat zijn Merc geheel gecleaned is: iedereen die hem in levende lijve ziet moet er op kotsen! Ik heb sinds ik dit gezien heb ook een gecleande bureautafel… :puke:
trouwens die benaming van foorkraam zal er niet zo ver naast zitten, gelet op het eendje van het viskraam dat er achteraan aanhangt…in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…dat prototype 991 die onder de vangrail doorgeschoven was, dat was trouwens een dodelijk ongeval waarbij één van de hoofdtesters van Porsche zelf bij om het leven kwam!
in antwoord op: Zeer erg voor die mooie Porschetja, elementaire beleefdheid, wat is dat nu de dag van vandaag…? :puke:
By the Way Desky: ik heb je een PM gestuurd voor die inschrijving voor die orgie, want daar heeft niemand hier zakes mee, niet…?in antwoord op: Persoonlijke mailseen OPC dealer zei me ooit dat bij de Boxster S 986 die ik kocht, dat het eingenlijk niet zo veel uitmaakte, omdat de pingelsensor er wel voor zorgde dat de motor zich aanpaste, maar dat hij uiteraard wel het beste ging rijden op 98 Ron…
in antwoord op: Octaan 95 of 98tja, van iets over de 300 gram naar rond de 290 is niet slecht als je er ook tegenover stelt welke serieuze vermogenswinst er geboekt is! Er laten ze niet vergete dat een groot deel van die daling van CO2 bij de 991 ook aan typische kunstgrepen á la stop-starttechnologie, de toevoeging van de 7e versnelling enz te danken is. Zet gewoon al die stop-startfunctie uit, en je zal al wat zien bij de CO-waarden denk ik…
maar dat hij bij ons reteduur zal worden, da’s helaas een zekerheid… :cry:in antwoord op: Wachten op nieuwe GT3 of toch voor een RS 4.0 gaanik ben het niet zeker, maar ik meen dat het alarm zelfs zou verhinderen dat er gestart kan worden!
in antwoord op: MOTOR START … maar valt direkt weer uit