Aangemaakte reacties
-
Welkom Rudi,
Wat een prachtige kleur van het interieur!
Met deze GTS wordt blijkbaar wel gereden zoals het hoort: 281 km/h!
Deze zomer ga ik dit ook testen met men S,en hopelijk haalt hij de opgegeven 250km/h.Mvg Dries,
in antwoord op: Zal in me even voorstellen Rudi – 928GTSMisschien moeten we een nieuw topîc gebinnen voor de organiseren van een 928 bijeenkomst?:applaus:
in antwoord op: Porsche 928 Sharkival 2018Ik heb nog een volledig K-jetronic injectiesysteem liggen, Deze avond eens zien of alle filters er nog inzitten. Anders deze persoon eens contacteren: http://www.ferrari400parts.com/contact.php
Nog geen persoonlijke ervaring met hem maar wel al veel informatie over K-jetronic op zijn site gevonden en blijkbaar is hij ook gespecialiseerd in revisie van deze injectiesystemen. Op zijn site heeft hij ook een webshop met wisselstukken, revisiesets en degelijke.in antwoord op: Restauratie 928S 4.7L 1983Klinkt goed, count me in ;-)
in antwoord op: Porsche 928 Sharkival 2018Ik vetrouw nog steeds op de Kempf tool. Een goedkoop alternatief dan de 10 maal duurdere Porsche riemspanningsmeter (9201).
Eerst tijdens montage van men nieuwe riem afgeregeld en dan na 100km eens en vervolgens bij 1000km een controle uitgevoerd.
Bij een vroege 928 is dit op 10-15min gedaan. Bij een S4 naar het schijnt langer omdat de kap minder makkelijk weg te halen is.in antwoord op: Controleren riemspanning distributieriemIk heb net het topic over jouw 928 met veel interesse gelezen. Nu weet ik van waar Taz me bekend voor kwam.
Het jeukte toen ik hem te koop zag staan bij Vintage Garage. Ook bij de zeer voeg 928 van 1978 (serienr. 109 ofzo) die te koop stond in April vorige jaar bij een ouder koppel uit Opwijk .Toch ook niet toevallig deze gaan bekijken? :DJa idd deze zijn beide origineel bij een S, over de spoilers twijfel ik nog of hij schoner is zonder, maar vroeg of laat verdwijnen die zijstrips.
Onnodige quote gewist.
in antwoord op: Porsche 928S van 1981Van waar ben jij ergens? En wat bedoel je met dat hij in Augustus 2012 werd ingeschreven? eerste keer na import in België?
[quote=”Sharkey” post=268936]Goede middag Dries,
Welkom op het forum.
Net als jij ben ik voor dezelfde redenen voor een 928 gevallen; comfort, lijnenspel en het geluid.
Taz werd ingeschreven in augustus 2012, ze is een gewone 928, handgeschakeld, open dak. Ik heb ze een jaar geleden gekocht.Veel veilige km’s gewenst.
Sharkey[/quote]
in antwoord op: Porsche 928S van 1981Ik zat dan ook met het dilema of ik een oer 928 of een S/S2 wou kopen.
Uiteindelijk is het een S geworden omdat die de eerste is die ik ben tegengekomen die het kopen waard leek.
Maar ik zit nog altijd met de gedachten om allezins de zijstrepen en misschien de spoilers te verwijderen.
Telefoonvelgen heb ik al kunnen vinden/opknappen want die zijn ook een must dan!Van waar ben jij ergens Sharkey? En wat bedoel je met dat hij in Augustus 2012 werd ingeschreven? eerste keer na import in België?
Onnodige quote gewist.
in antwoord op: Porsche 928S van 1981Vond ik ook, maar na aankoop heb ik het certificaat bij porsche aangevraagd en men vermoeden klopte.
Het is niet de originele kleur meer, wel proper herspoten.
Wie weet laat ik hem in de verre toekomst herspuiten in de juiste kleur, de sticker voor in de deurlijst heb ik alvast :up:[quote=”stijnG” post=268933]knappe bolide!
Mooie kleurencombo: grijs/zwart[/quote]
in antwoord op: Porsche 928S van 1981Dag Erik,
Bedankt! Ik sta er van versteld hoeveel van jullie eigenlijk nog in de buurt wonen.
Mvg Dries,
in antwoord op: Porsche 928S van 1981Dag Fabian, bedankt!
Het heeft een paar dagen geduurd voor ik toegang kreeg tot het forum, oa om de foto’s van jouw project te kunnen zien ;-) ook ik ben benieuwd naar je eindresultaat!in antwoord op: Porsche 928S van 1981Wel oorspronkelijk ben ik van Strombeek maar sinds 2009 woon ik in Teralfene.
Wie weet zien kruisen onze wegen dan eens in de toekomst ;-)in antwoord op: Porsche 928S van 1981