Aangemaakte reacties
-
Was daar idd serieus glad…
Ze zouden beter iedereen in kolonne het eerste rondje laten rijden om effe op te warmen en het ciorcuit te verkennen. Op die manier zouden er heel wat schuivers voorkomen zijn.
Dit zou ook wat file voorkomen bij het oprijden van het circuit lijkt mij.
Maar bon, achteraf commentaar geven op een organisatie is natuurlijk makkelijk. Het was in ieder geval een super ervaring!
in antwoord op: Re:Vroemdag 2010Heb toevallig ne foto gevonden van mij tijdens mijn eerste rondje en bijhorende slipper :oops:
Gelukkig zonder gevolgen :lol:
in antwoord op: Re:Vroemdag 2010104db standaard jawadde. Bij mij zit er een andere uitlaat onder (dubbel) en ik denk dat de demper daarvoor ook leeg is.
Waarschijnlijk zit ik bij 2500 toeren al aan de 95db :shock:
in antwoord op: Einddemper 3.0 SCPerfect! ik woon ook in Herentals :lol:
Alvast bedankt!!
in antwoord op: Einddemper 3.0 SCEen beetje een off topic vraagje. Heeft er iemand toevallig nog een tweedehands originele eind demper voor een 3.0 SC die voor een zacht prijske weg mag?
Met de huidige uitlaat ga ik gegarandeerd over de 95db….
in antwoord op: Re:Vroemdag 2010Is het mogelijk om ter plaatse in te schrijven of niet?
in antwoord op: Re:Vroemdag 2010Voila se, graag gedaan. Ik moet daar trouwens ook nog eens langsrijden. Het targadak van de mijne kan wel wat renovatie gebruiken….
Kustom Creations bvba
Winkelom 83 B5
2440 Geel, BelgiumTelefoon: +32(0)478 306 285
E-mail: info@kustomcreations.beWegens overdrukke agenda nieuwe openingsuren !
Nieuwe Openingsuren:Woensdag tot en met vrijdag : 14 – 18
Zaterdag : 10 – 17
Maandag, Zondag en feestdagen geslotenTelefonisch te bereiken van dinsdag tot en met zaterdag: 9 – 12 en 13- 18.
in antwoord op: binnen deurpanelenMisschien eens informeren bij Kustom Creations. Ik dacht dat die in Geel gevestigd waren en zeer mooi werk afleverden.
in antwoord op: binnen deurpanelenWoehoe, eindelijk een filmpke :D
in antwoord op: Porsche Tunnel Challenge – Brussel – 27 Juni –Kweet het, auto stond jammer genoeg in de garage voor een reparatie :(
Had nog gehoopt om last minute te kunnen inschrijven maar tevergeefs….in antwoord op: Porsche Tunnel Challenge – Brussel – 27 Juni –En ik wil een filmke zien :D
in antwoord op: Porsche Tunnel Challenge – Brussel – 27 Juni –Niet gezien tot nu uiteraard. Lijkt mij inderdaad wel iets dat te regelen moet zijn…
Absoluut Wim, helemaal gelijk…
Het is vaak zelfs zo dat de meeste vakmannen de slechtste zakenmannen zijn en omgekeerd.Kwestie van je goed te laten ondersteunen door bekwame personen. Ieder heeft zijn sterke en zwakke punten. Zelfs ik :D
in antwoord op: 911 motors ZoerselOk, de week is ten einde en dus even tijd om te reageren (druk, druk, druk…)
Ik ben ook van mening dat je elke reactie met een korrel zout moet nemen. Zoals al eerder vermeld zijn er altijd 2 kanten aan een verhaal. Je weet trouwens ook niet wie er reageert, kan evengoed de concurrentie van 911 motors zijn….
Nu moet ik wel zeggen dat ik ook nog enkele PM gekregen heb aangaande dit topic en 911 motors en daardoor besloten heb niet met hem verder te gaan, risico leek mij toch wel iets te groot….Reacties waren niet zo positief om eerlijk te zijn…
Enfin, om het verhaal kort te houden. Robby heeft met mij contact opgenomen en is gisteren avond van Hulst tot bij mij gekomen om de wagen te bekijken en een eerste diagnose te maken. Dat was in ieder geval toch te bedoeling.
Het 1 en ander is echter uit de hand gelopen (in positieve zin dan). Robby haalt daar 2 schroevendraaiers en een doppensetje uit zijn koffer, begint op mijn oprit wat aan de Porsche te sleutelen en tadaaaa de motor draait een PAK beter…
Uiteindelijk ben ik gisteren om 23u nog een ritje gaan maken en zopas ook nog even, het verschil is immens, de wagen gaat super vlot nu, dag en nacht verschil!. En dan moet de wagen nog binnengebracht worden om er echt aan te werken en de finetuning te vervolledigen.
De handen en de kennis van Robby zijn goud waard. Is natuurlijk mijn bescheiden mening.
Robby, moest je dit lezen, tot volgende week!
in antwoord op: 911 motors ZoerselEerst en vooral allen hartelijk dank voor de feedback.
Er zijn veel garages die graag veel geld vragen om aan een porsche te werken en er niet veel van bakken.Ikzelf heb ondertussen een 1500€ uitgegeven en mijn 911 draait nog steeds niet zoals het hoort volgens mij….ploffen in de uitlaat, niet echt goed doortrekken, hoog verbruik,..
Het betreft hier een 911 Targa 3.0 SC uit 1982 die wel 6 jaar heeft stilgestaan. Ik zou graag de kleppen eens willen laten regelen en de injectoren eens nakijken maar wil hiervoor wel naar iemand met kennis van zaken.
Ik heb reeds contact opgenomen met Robby na de goede reacties op het forum hier (ongeveer 2 weken geleden) Het nadeel is echter dat Hulst toch een eindje van hier is (Herentals) en dat de motor koud moet zijn om de kleppen te regelen. Een dubbele verplaatsing dus…
Enfin, ik heb besloten om toch met Robby verder te gaan en zal hem morgen contacteren om concreet af te spreken.
Nogmaals bedankt iedereen.
in antwoord op: 911 motors Zoersel