
Aangemaakte reacties
-
omdat bij mijn weten dit systeem geen enkel nut heeft behalve dan het properder maken van de uitlaatgassen (in het begin enkel op US versies, later RoW)
bovendien werd dit op mijn 911 reeds gedeeltelijk “onschadelijk” gemaakt door vorige eigenaar, dus kan ik het er net zo goed helemaal afsmijten.
is by the way één van de meest uitgevoerde mods op 911 turbo in de states
groeten,
In antwoord op: egr of luchtinjectie verwijderenok thanks
zal eens kijken in aantal flat 6’sje weet de naam van de fabrikant toevallig niet ?
:oops:
In antwoord op: 930 turbo sportuitlaat, "headers of warmtewisselaars&qubedankt carrera 3.0 !
goede adressen zijn ook welkom…
ben van rond brussel dus enigsinds in de buurt is makkelijk maar als het de moeite loont rij ik het hele land af ( meteen gelegenhied voor een ritje)
In antwoord op: 930 turbo sportuitlaat, "headers of warmtewisselaars&quIs er niemand die me hier wat meer over kan vertellen of kan laten weten waar ik wel een antwoord kan vinden ?
In antwoord op: egr of luchtinjectie verwijderenik ga er voor het eerst naartoe.
heb trouwens de mogelijkheid om aantal rondjes met 997 4S te maken :twisted:
wel opletten geblazen dus ?
ik ga op vrijdag
groeten,
In antwoord op: porschedays 2008 francorchampsCHAPEAU !
MEER KAN IK NI ZEGGEN
KWALITATIEF VAN HET HOOGSTE NIVEAU !
VEEL SUCCES NOG
In antwoord op: Interieurproject 911wie houd zich daar nu mee bezig ?
en moest het nu nog op iets trekken …
In antwoord op: Voor wie een echte porsche te gevaarlijk vindtik probeer nog eens wat foto’s te plaatsen
zo stond de wagen toen ik hem ben gaan ophalen.
ik hoop er binnenkort nieuwe the plaatsen wanneer hij cleaned and shined is
:wink:
In antwoord op: ik heb ’em !!! MET EERSTE FOTObedankt dennis !!!
het foto-verhaal moet ik echt is beter gaan bekijken maar ja…
wat betreft de specs :
83 3.3 turbo 4-bak
originele motor en versnellingsbak
210 000kms
originele kleur “platina metallic”, alle stickers op juiste plaatsen
drukregelaar op turbo en sportuitlaat ( is wel aan vervanging toe)
nieuwe remschijven voor, goede banden rondom.
koetswerk in goede staat (één roestbubbel onder verf voorvleugel) en verder hier en daar wel wat kleine hoekjes en krasjes maar ja liever zo dan hele paintjob waarbij je niet weet wat eronder zit…
interieur volledig origineel en vrij goed bewaard gebleven
geen echte olielekken, wel wat zweet maar dat hebben ze allemaal denk ik
bij warme motor onregelmatig stationair toerental, moet ik nog eens nakijken.
al bij al : een droomwagen !ps wat betreft die toys and boys, ik ken de originele maar verkies de “speed” versie :wink:
In antwoord op: ik heb ’em !!! MET EERSTE FOTOhet is inderdaad goed te doen indien gedaan door iemand met verstand van zaken.
Opgelet voor plastic-achtig resultaat.
volgens mij wel geen een goede reiniging met aangepasteborstel envervolgens balseming al een heel goed resultaat.
kleine scheurtjes of fgesleten stukjes wel te corrigeren maar grotere oppervlakken verliezen wat van hun leder-gevoel indien herkleurd enz.In antwoord op: renovatie van lederen zetels