Aangemaakte reacties
-
Pffff…die foto geeft me een heel slecht gevoel…..!!!
Ik was tot als toe best blij met men mooie ducktail maar nu verbrod die Wim het met die maniakaal perfectionistisch passende foto’s :(
Ik heb dat misbaksel er terug af gezwierd en men gewone klep terug geplaatst !!!In antwoord op: Mogelijke group buy ducktail 964Das idd een raar wit goedje dat daartegen hangt ,zoals Wim zegt zou ik toch ook de ruimte rond de batterij (accu voor de Nederlanders) eens bekijken.
Batterij zuur vreet alles aan ,lak ,kabels ,plaatwerk…enz dus goed schoonmaken !In antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Dat is’m ,mekanieker (heel bekwaam persoon) zijne maat Cyrille is (was) de carrossier .
Nogmaals gefeliciteerd met je mooie Jag , echt een pracht ding !In antwoord op: oude liefde roest niet …Hola , een GT-AM is dat zoiets ?
In antwoord op: Het is weer zover (discuteren mag)De RAMc ,dan ken jij een zekere Johnny Jaguar ?
In antwoord op: oude liefde roest niet …[quote=”petertav” post=206433]Zou iemand me kunnen informeren waarom Marsh zo interessant zou zijn? Ben ook omnium aan het overwegen[/quote]
-Vermits lid van een club aangesloten bij BFOV kan je aan een voordelig tarief genieten
-Wat Marsh wel interessant maakt is wanneer je meer dan één oldtimer hebt ,voor de eerste betaal je het volle tarief (wat ook al niet veel is ) en elke bijkomende oldtimer kan mede verzekerd worden aan een sterk verminderd tarief (voor weinig )
-Niet alle verzekering maatschappijen willen een oldtimer omnium verzekeren ,bij Marsh kan dat wel.
-Gewone BA-verzekering is inclusief pechverhelping .
@FirstP
Erard is misschien ook een optie voor jou .In antwoord op: Overstap naar oldtimerplaat[quote=”Wout_RS” post=206348]
Maar nu staat er vacuumlekken testen door druk op de leidingen te steken?
Kan je dan geen kleppen beschadigen door de druk?[/quote]
Kan geen kwaad , je hoeft daar geen 5 Bar op te zetten he.
Zoals hierboven al naar werd verwezen heeft Varmays daar een mooi stukje aan besteed ,het systeem met die rubber/latex handschoen werkt goed .
Niet alle plaatsen zijn even goed bereikbaar maar gewapend met zo’n plantensproeier gevuld met een zeepsopje en wat sniper techniek kom je al ver.In antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’1968 das dan de 1 1/2 serie zoals ze die noemen of niet ?
Ik zie dat die nog wel glas over zijn koplampen heeft dus veronderstel de serie 1 koets met de kleine achterlichtjes ?
…….Prachtig…!!!!In antwoord op: oude liefde roest niet …In antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Ha oke… dan gaan we wisselen haha …
In antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Inderdaad en een mooi resultaat , Ik vraag het gewoon omdat op zo’n vermogen uitdraai onderaan nog al eens de air/fuel verhouding word aangegeven .
Ik dacht zo stel dat het zo zou zijn dan zie je daar een dipje in de air/fuel curve ,op hetzelfde toerental zie je dan ook je vermogen curve ietsjes afvlakken.
Kortom nu al een mooi resultaat en zou er zelfs nog meer haalbaar zijn door het fijn tunen van de carburatoren .In antwoord op: Karmann Ghia met Porsche onderdelen project.Ferme machine ,ik wou dat de mijne die kleur had .
Wat bedoel je met “schiet steeds met het gas beroeren ” ,bedoel je galopperen ?In antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Hmm….daar word een mens gelukkig van , mooi resultaat !
Die onderste lijn is dat air/fuel ?In antwoord op: Karmann Ghia met Porsche onderdelen project.Misschien wat laat maar links achter in de motor ruimte zit een 14 pins stekker , pin nr1 is diegene die naar de start relais gaat .
Gewoon proper maken helpt soms anders eens kijken of je daar stroom hebt .In antwoord op: geen spanning op startmotor