Aangemaakte reacties

13 reacties aan het bekijken - 1,036 tot 1,048 (van in totaal 1,048)
    • Heel mooie kleur :lekker:

      0

        [quote=”bully” post=111169]Python, je hebt een SC, zonder spoilert veeeel mooier ;)[/quote]
        :D Ik wil hem er ook niet direct op hebben ,ik heb een tweede achterklep met zulke spoiler bij de wagen gekregen!
        Ik was gewoon benieuwd welk type dit is ,meestal zie je die andere zoals die witte hierboven .

        0

          Das inderdaad wat ik gisteren na wat zoeken ook nog tegen kwam :)
          Straks dat ding er eens afhalen en goed reinigen ,hoop dat het zo simpel is .

          Thanks ,john om het even meedenken je bent een kanjer :applaus:

          0

            Die ik hier heb liggen ziet er nog wat anders uit :wtf:
            Zoals deze :http://www.adelgigs.com/graphics/pfiles/tailsiroc1059076519.jpg

            0

              (EDIT by Wim)
              bij elkaar geplaatst voor duidelijkheid en oplossen van problemen

              Net een K-jetronic/CIS pressure test gedaan .
              In dit geval betreft het een bj. 1979 3.0SC code 930.03
              Uitkomst was :
              Druk koud = 4.8 Bar — NIET OK :!:
              Druk warm = 4.8 Bar —-NIET OK :!:
              Systeem = 4.8 Bar —– OK
              Rest druk = 1.0 Bar —– OK

              De druk tijdens koude toestand van de controle pressure regulator lijkt veel te hoog ,volgens specificaties 1.7 Bar @ 10°celsius?
              Kraantje open of dicht gaf geen verschil in druk tijdens koude meeting .
              Lijkt mij dat ik alleen maar totale systeem druk kan aflezen ?
              Volgens de technische handleiding zou vermoedelijk de warm/cold control pressure regulater of hoe noem je dat ding de oorzaak kunnen zijn ?

              Of zijn er nog meer zaken die invloed kunnen hebben en maken dat de koude druk te hoog is ???

              0

                Oog’t gelijk een heel andere auto met die striping :lekker:

                0

                  And we have lift off :relaxman:
                  Na wat leeswerk hier
                  Nog niet helemaal goed maar de motor loopt behoorlijk ,start vrij goed en blijft op stationair draaien :applaus:

                  0

                    Zo leren we allemaal nog wat :D

                    Oeps…..zij daar iemand NIET aan de K-jet liggen rommelen :shock:

                    Euuuh…..daar lag opeens zo’n 3mm inbussleuteltje en bovenin de K-jet zit een gaatje ..enheuu….T’ja beetje te laat vrees ik :oops: :oops: :oops:

                    0

                      Dank u :respekt:
                      Zal heus best nog een tijdje duren vooraleer ze rij vaardig is maar Rome is ook niet op een dag gebouwd dus komt hopelijk wel goed :driver:

                      0

                        Haha… zit leven in :happy:
                        Ding start maar loopt bagger :(
                        Als die koud staat start die van de eerste moment klimt dan hoger in toeren om vervolgens al sputterent stil te vallen :|
                        Nu valt mij op dat als je de weegklep van de CIS inspuiting lichtjes omhoog duwt ze wel wil blijven draaien maar aan een hoger toerental.
                        Iemand hier een idee waar ik als eerst moet zoeken ?

                        0

                          OK bedankt ,ik heb vrij vandaag dus ga gelijk eens checken :happy:

                          Ik vond nog :
                          Totale vervroeging = 35° BTDC @ 6000 rpm losgekopelde vacuum
                          Kan dat een beetje kloppen ?

                          Iemand die een goed technisch boek over de SC kan aanraden misschien ?
                          Kluwer,Olyslager ofzo ?

                          0

                            :lol: oke dat word lachen :lol:
                            Ik heb er nog niet echt een goede foto van ,alleen als ze hier op de trailer aankwam .
                            K’zal proberen om ze hierop te krijgen ,hoop dat het lukt :engeltje:

                            0

                              Hier een 78’er SC en ook met haakjes zoals hierboven

                              0
                            13 reacties aan het bekijken - 1,036 tot 1,048 (van in totaal 1,048)