Aangemaakte reacties
-
A = +
B = –Dank voor je hulp.
in antwoord op: Connectie nieuwe bobine 911 1976ik was het tikken na 5 jaar beu… is een beetje werk om het klokje open, en vooral weer toe te krijgen, maar is me wel gelukt.
in antwoord op: Porsche 911 sc – Toerenteller problemenHad ook zo’n euvel, bleek, na lang zoeken slechte soldures (ja, 40 jaar geleden gesoldeerd.) van de printplaat van de toerenteller zelf.
in antwoord op: Porsche 911 sc – Toerenteller problemenHeb net alle zekeringen met staalwol opgeblonken, en ook zo de contacten achteraan het toerentellerklokje. Nog andere contactjes vergeten?
Groet, Raf.
in antwoord op: kuren van den toerentellernu begrijp ik het helemaal.
sommige Porsche-rijders hebben het graag simpel. :wink:
in antwoord op: aangedampte oliedruk-olietemp meter.Ja hallo, ik dacht nu toch écht dat élke Porsche een speciale (auto) was. :oops: 8) :lol: Zelfs de mijne. :P
En verder is m’n elfje, -uitgenomen de benzinetank- droog, koffer, de buitenkant van zijn blokje :D , interieur, én de binnenkant van de ruiten! Ook als ik door de regen hossss.
Bedankt voor de vochtige :!: input.
Raf.
in antwoord op: aangedampte oliedruk-olietemp meter.Euh, nee, eigenlijk doet hij dat zomer en winter, herfst en lente, met of zonder verwarming aan (welke verwarming???) en het is een gewone coupé.
Denk soms dat het met de olie zelf te maken heeft. Is er eigenlijk een fysieke verbinding tussen klokje en blokje, of is het allemaal electrisch gestuurd???
in antwoord op: aangedampte oliedruk-olietemp meter.of dit, “does someone need 911?” of “someone needs 911?”
Attachments:in antwoord op: Ontwerp het forum T-shirt 2010!![quote=”bertroex”:3uwnmck3]zet de co wat rijker- porsche adviseert 2 to 3,5% maar zet ze gerust tegen de 5% en de wagen loopt rustiger.
Bert[/quote]
ben met mijn 912 tegen een rode kaart aangereden op de keuring, CO 5… hou’m eronder, of je krijgt op je donder… 8)
Er is altijd veel interesse als je met ‘n oldie-kar binnenrijdt, en keuren doen ze amper (ook niet met “gewone” nummerplaat), en niemand zei wat van mijne Co, maar kreeg aan de kassa een rood biljetje. Toen werd ik ook (schaam)rood. :lol:
Keel laten toepitsen bij Jurgen in Diepenbeek, en was weer goed voor ‘n jaartje. (is nadien omgeruid voor mijn huidige 2.7)
in antwoord op: Aankoop Porsche 911 2.7 1975[quote=”stefx911″:13zrxlqb]2.7 is een hele leuke motor[/quote]
Paul Frére (helaas vorig jaar overleden) heeft het meermaals geschreven verbijsterd te zijn over het hoge rendement en (relatieve) zuinigheid van de 2.7 liter. En hij was een vooraanstaand Porsche kenner in hart en nieren.
in antwoord op: Aankoop Porsche 911 2.7 1975rijdt lekker eh, zo’n 2.7 l
de mijne verbruikt echter duidelijk minder…
in eco-stijl 8l/100 km
normale legale snelheid net geen 10 l/100 km
in kamikaze-stijl zowat 15 à16 l/100 km.En zo zie je maar, ook met ‘n O-plaat kan je bergen plezier hebben. (je hebt er blijkbaar niet veel hinder van… 8) )
in antwoord op: Aankoop Porsche 911 2.7 1975[quote=”tvanbroekhoven”:3iqkiz0o]Johan Dekens heeft ook een goeie reputatie.
Hij is trouwens erg behulpzaam, zelfs aan de telefoon wanneer er niets te verdienen valt :) [/quote]
Da’s gek, en laat deze 2 mensen nu toevallig samen op 1 website terugvinden…
op deze site te lezen…www.autosdekens.be “Voor alle onderhoud en herstelling van uw Porsche werken wij samen met Bulen Porsche,
u kan bij Bulen Porsche ook terecht voor:
* Revisie van Porsche motoren en versnellingsbakken
* Tuning van motoren
* Preparatie van racemotoren en volledige race- en rallywagens
Contact: Jurgen Bulen
GSM: 0478/266473
E-mail: info@porschebulen.be “
in antwoord op: Porsche 3.2 repareren in Limburg ?Absoluut, ik sluit me aan bij deze mening.
in antwoord op: Porsche 3.2 repareren in Limburg ?[quote=”WB”:3cinl3om]Witte rook wijst meer op een verbranding in/van een vochtige omgeving dacht ik, te wijten aan het langere stilstaan…..[/quote]
kan ook na kort stilstaan in een erg vochtige omgeving. Is inderdaad waterdamp, niks ernstig.
in antwoord op: Nieuwe paus…