Aangemaakte reacties

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • [quote=”bully”:297haj66]ik heb 2 zwarte hendeltjes…dus niet die andere..rafgol zag je foto’s….super :D [/quote]

      ik ben ze hier ook aan’t plaatsen…

        Mooi niet dus, naast een handrem de 2 rode lepeltjes van weleer, en een niet aangesloten handgasregelhendel.

        (er is wel een beer achter de achterstoelen, en die bromt zo lekkerrrrrrrr als je gasgeeft… 8) )

          Hoi WIm, dankje voor je uitleg.

          dat brengt leven in de brouwerij. Maar… heb ik ook een Behr-regeling? (de “smugglerbay” is leeg…, ik dacht dat daar plaats was voor een extra verwarmingsaggregaat) En zo ja, waar vind ik die, en waar is dat servootje… met andere woorden, waar zal ik even zoeken om stangetje terug te bevestigen…

          Misschien is de bedoelde Behr-hendel wel de twee rode hendeltjes tussen de voorste autostoelen…

          Vraag 2, is het normaal dat de handgas het niet doet? (ik vermoed dat het een soort appendix is, geen functie meer in dit type wagen, maar meegeleverd)

            AutosDekensn[quote]Een 911 is volgens het PVG nummer slechts met 2 zitplaatsen!!!
            quote]

            Mijne 911 is gisteren gekeurd, heeft op papier 3+1 zitplaatsen. :?:

              [quote=”porschky”:3oxdcbd1]dat lichaamsvocht kan wel degelijk een groot verschil maken… een volwassen mannenlichaam kan immers serieus wat litertjes vocht kwijtspelen. Als ik na het trainen in de gym in de wagen stap, zijn de ramen aan mijn kant ook nog heel vaak aangedampt… zelfs al zit ik alleen… :wink: [/quote]

              Geldt ook voor vrouwen hoor. :roll:

              Je mag rekenen op +/- 1000 ml per dag vochtverlies via ademhaling en verdamping lang de huid. (zonder dat we zweten.) Bij zweet neemt dat fors toe.

                [quote=”porschky”:3jq3cel5]aaah… we waren gewoon bang dat je genaaid was… :wink: [/quote]

                Jurgen is niet iemand die je naait, hij is een nobel Porsche-deskundige.

                Heeft mij steeds correct en soepel geholpen.

                http://www.porschebulen.be/

                  [quote=”Thomas Verheijen”:38hksfq2]Volgens mij hadden in ’65 de 912’s nog 95 pk, maar door het te kleine verschil met de 911, werd de compresie verhouding verlaagt van 1:9.5 naar 1:9.3 waardoor er nog 90 pk over bleef.

                  Nee, het 356 blokje werd voor de 912 teruggeschoefd naar 90 pk om het “minder scherp, maar vooral duurzamer” te maken. En dit in alle 912-jes, ook de eerste van ’66. En zo heeft Porsche er ruim 33000 aan de man gebracht.

                7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)