Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
    • Ik had het zelfde probleem, lampje ging telkens branden als ik even stil stond. Bleek een oliedruksensor te zijn a 125 euro, hoeft dus geen groot probleem te zijn :D

        Zouden jullie de slim versie aanraden of is die gewone grote ps3 ook nog goed? Heeft het geheugen nog iets van doen met de speelsnelheid o.i.d? Ik ga denk ik zo’n all in pakket kopen als de prijs beetje redelijk is :D

          Ik ben momenteel aan het kijken voor een ps3 zodat ik hem kan spelen :D (las op PF NL dat hij 26nov. zou komen)

            als je het vooral hoort tijdens het sturen kan het je homokineet zijn, dan hoor je ook een krakend geluid. Kan je controleren door je stuur te draaien en rustig op te trekken. als je het dan duidelijk hoort kan je er vergif op innemen dat je homokineet naar de haaien is (gelukkig geen enerom dure klus)

              Ik denk dat hij iets zoekt op een afstand dat hij de auto de garage in kan duwen :lol:

                als 200 euro meespeelt in je afweging zou ik eerlijkwaar stoppen met de zoektoch.
                Als je budget zo krap is zal je niet kunnen genieten van de wagen. Setje nieuwe banden kost je al dikke 1k. onderhoudsbeurtje zonder gekke zaken eurotje of 300-500. Als je stukken krijgt ben je veelvoud kwijt, bespaar je het leed zou ik zeggen

                  996 3.4 heeft in verhouding gewoon erg veel problemen, maarja, uiteindelijk praten we misschien over 1 of 2 procent van alle 996jes. Negatieve verhalen worden vaker geuit en blijven langer hangen dan positieve, neem het 3.4 geluid dus maar met een korreltje zout. Echter…Ik zou wel voor een 3.6 gaan. Dit heeft ook te maken met de motorproblemen, maar het is ook een nieuwere wagen met, in mijn ogen, betere looks.
                  Voor 30.000 euro moet je zeker een 996 mk2 kunnen vinden met redelijke km stand, ze staan al vanaf 25-26k te koop met 180dkm, dus voor 30k moet je er wel een kunnen vinden met een stand van om en nabij de 100-130dkm
                  Je zou natuurlijk ook een 964 kunnen nemen :idea: :wink:

                    in 1998 was er nog geen 996 turbo of gt2, dus dat kan sowieso niet. Dat het af fabriek die uitvoering was gaat dus ook niet.
                    Het is dus een kelly(ombouwert) uit 1998 met tiptronic en de ombouw zelf is niet geheel consistent. Vind hem overigens wel erg mooi, maar denk dat je niet veel meer dan 23-27k kunt vangen voor deze wagen(afhankelijk van de staat), vooral omdat het geen wide-body is.

                      mooie wagen, ben niet echt een 914 fan, maar als je dit ziet :D

                        geweldig he :lol:

                          NGC? :?: :roll:

                            Kijk, dat is nog eens een geluidje :D

                              gefeliciteerd, inderdaad een mooi poppetje :D

                                en de 964 heeft een 5 bak(tiptronic is 4 bak zelfs)

                                  Dat gaat er lekker aan toe daar :mrgreen:
                                  mooi gecorrigeerd slip :wink:

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)