Aangemaakte reacties
-
Je schijnt ook gewoon computermatig enorme vermogenswinsten te kunnen genereren. Ik verkocht mijn cup velgen aan iemand uit Utrecht, en die had een 964 met 350 pk puur en alleen door de chip o.i.d aan te passen. Voordeel was dat hij zelf in die branche werkte en de chip dus helemaal zelf geprogrammeerd had, maar zoiets is misschien ook een optie. Voor de cayman s is trouwens wel zo’n supercharger kit verkrijgbaar waardoor het vermogen van 295 naar ik meen 400+pk ging
in antwoord op: superchargerDie reactie is op mij gericht neem ik aan?
Ten eerste zeer jammer van je reactie, op dit forum mensen voor klootzakken e.d uitmaken, jammer.
Zoals je las gaf ik al aan dat ik het niet zover zal laten komen dat ik op de rem moet voor een vrachtwagen, goed lezen is een goed begin :|
Daarnaast rijdt iedereen zijn eigen route, en ik ga niet mijn rijstijl aanpassen zodat mensen die van de autobaan een racecircuit maken volle pin door kunnen gassen. Kunnen er wel populistische opmerkingen gemaakt worden van dat kunnen vrijwilligers zijn e.d, maar geloof je dat nou echt zelf?
Nogmaals: als ik KAN wachten met wisselen van rijbaan totdat de snelrijder voorbij is, dan doe ik dat, maar ik ga niet zolang wachten zodat die persoon geen enkele vorm van “hinder” (en dat moet je dus lezen dat hij gas terug moet nemen/bijremmen) van me heeft.in antwoord op: GT3 bijna in het decor geduwdfietsers zijn idd de zwakkere verkeersdeelnemers, en die dienen beschermd te worden.
Dat die beschermde status tot misbruik leidt is betreurenswaardig, maar zo gaat het meestalin antwoord op: GT3 bijna in het decor geduwdDenk dat we een kleine denkfout maken. Ik zal niet 10 meter dr voor invoegen, want als ik moet remmen voor een vrachtwagen zit ik er eigenlijk al te dicht op. Ik heb het er dus over dat ik iemand in de spiegel aan zie komen die snel naderd en makkelijk nog kan remmen. Wat betreft de voetganger die door rood loopt terwijl ik groen heb. Ik ga zeker rijden, maar ik zal de voetganger niet aanrijden, ik zorg er enkel voor dat de voetganger flink moet lopen. Een groot verschil is dat je bij voetgangers altijd fout zit, en tussen twee gemotoriseerde voertuigen ligt dat heel anders.
Even reageren op 2 posts hiervoor. Iets durven en iets doen zijn twee verschillende zaken.
in antwoord op: GT3 bijna in het decor geduwdIk zal je heel eerlijk zeggen, als ik bijvoorbeeld een vrachtauto in wil halen en er komt iemand volle pin aangeknald ga ik niet afremmen voor die vrachtwagen zodat die snelrijder door kan gassen. Al moet ik zeggen dat ik niet snap waarom er in dat filmpje zo vroeg werd gewisseld van rijbaan. Ik rij zelf ook geregeld te hard, maar dan moet je achteraf niet gaan zeuren als andere mensen niet goed reageren op jou snelheid. In nederland zijn de meeste mensen niet berekend op dat soort snelheden en we hoeven daar simpelweg ook niet ook berekend te zijn, en in de meeste andere landen is het niet anders
in antwoord op: GT3 bijna in het decor geduwdIk wist dat er meerdere auto’s zouden zijn, maar zoals je zelf al zegt, we hebben de baan niet exclusief dusja!
Bedoelde je 750 voor de huur van een auto?in antwoord op: Basis training sportief rijden met een PorscheBedankt voor de pm!
Ik vind 400 euro voor een dag per auto behoorlijk prijzig, vanuit Nederlandse forum wordt ook zoiets georganiseerd op 30 april(zit helaas al vol) en dat kost 250 euro, maar zoals je al aangeeft, het hangt natuurlijk ook van het aantal deelnemers af.
Voor mij iets belangrijker, hoe zit het met de huur van de auto?in antwoord op: Basis training sportief rijden met een Porscheben benieuwd, vooral naar de kosten van het huren van de cs :mrgreen:
in antwoord op: Basis training sportief rijden met een Porschemij lijkt het ook wel leuk.
-Ik rij dan mee met een gehuurd wagen(944 denk ik, weet iemand een adres+prijs?)
-Zolder is mij het dichts bij, dus dat geniet mijn voorkeur!Hulde voor dit initiatief!
in antwoord op: Basis training sportief rijden met een PorscheWat mis ik?
in antwoord op: De ideale oplossing tegen flitsboetesIk heb momenteel de 964 niet meer, en ik moet eerst mijn motor verkopen voordat ik er weer een ga kopen.
Denk overigens dat ik niet graag met een 911 de 1e x t circuit op duik, weet iemand wat een 944 huren kost?DIK DIK DIK
als ik een 996 4s haal weet ik wat ik er onder ga gooien :mrgreen:
in antwoord op: 996 4S op 19" HAMANN velgenIk ben ook van plan zo’n cursus te volgen, maar wil dan wel een wagen huren.
Weet iemand hier toevallig een adres voor(944 ofsow) en een indicatie voor de kosten?Ik zou gewoon een aankoopkeuring laten uitvoeren bij een dealer op specialist.
Je moet goed kijken of de naden mooi gelijk lopen, en qua roest vooral bij de dorpels kijken, blaasjes blijken vaak enorme roestplekken te verbergen.
Tijdens het rijden gewoon voelen of de auto trekt(gas geven tijdens handen van het stuur, en remmen tijdens handen van het stuur), paar keer goed op en neer schakelen en luisteren of er iets kraakt. Voelen of de koppeling goed pakt, remmen/blokken nog goed zijn, banden nog goed zijn, lakwerk er mooi uit ziet(US import heeft vaak doffe lak)
Om de motor goed te kunnen horen rij ik altijd langs een muur o.i.d, dan kan je alles perfect horen, of de motor een tik heeft of een ander raar geluid(door het weerkaatsen van het geluid van de motor tegen de muur)
Controleren of de km standen op de facturen kloppen met de stempels, en of er een logisch verloop in zit. Ik wil best met je mee gaan, maar echt specifieke kennis heb ik niet van de 3.2, zullen vast wel mensen zijn die dat wel hebben, maar ik zou gewoon een aankoopkeuring uit laten voeren. Succesin antwoord op: Pijnpunten carrera 3.2 ? waarop letten ?sorry, zie je andere topic en dacht dat je de auto nog iets moest voeren(zie nu dat de advertentie een Belgische is)
in antwoord op: US import/oldtimersgilis: een goed idee?