Aangemaakte reacties
-
USA import blijkt altijd duurder te zijn dan op het eerste gezicht lijkt.
Ik ben bezig geweest met een 996 4s die ik daar voor een prikkie kon kopen(toen stond de koers aanzienlijk gunstiger dan nu)
Je moet rekening houden met transportkosten(ongeveer €1400), verzekering(2% vd aankoopwaarde), ombouwkosten en in nederland moet de auto ook nog een typegoedkeuring krijgen a €1200,- en er moet btw en invoerrechten betaald worden. Ik ken het bedrijf niet, maar de auto ziet er opzich wel netjes uit. Ik zou wel even bekijken van welke streek de auto komt, langs de kust is er veel zoutvorming en kan het toch wel een vochting zijn. Dit is ten eerste slecht voor de lak en werkt roestvorming natuurlijk in de hand.
Ik weet niet wat je voor de auto wilt betalen, maar hij moet uiteindelijk toch wel een stuk goedkoper zijn dan vergelijkbare EU modellen. Je rijdt rond met die grote stootblokken, andere vering, tellers zijn in meilen en fahrenheit etc.
Met die historie zou ik het trouwens ook niet te nauw nemen, sinds wanneer is carfax ingevoerd??in antwoord op: US import/oldtimersgilis: een goed idee?Volgens mij is het in Nederland zo dat je met orginele uitlaat op circuits mag, ongeacht de db’s(correct me if i’m wrong), maar in Belgie ligt dat dus anders :(
Als we nou eens precies weten wie die klachten indienen, gaan we daar gewoon een keer een meeting houden. Dagje meten wie de meeste db’s produceert :lol:in antwoord op: circuit zolderIk heb een echt orgineel houten stuur naar mijn weten, mijn neef werkte daar in die tijd, en die had m voor me uitgezicht, zal het nog eens navragen
in antwoord op: 911 2.2E of 2.2T?Zo’n orginelen houten stuur heb ik nog liggen, maar was een cadeau van mn moeder voor mn eerste porsche(nooit gebruikt maar toch)
Probeer Stuurman Classic Cars eens, daar heb ik de mijne gekocht(ze zijn niet goedkoop :mrgreen: )in antwoord op: 911 2.2E of 2.2T?Dat zullen lange weken zijn, maar een schrale troost, met dit weet kan je er niks mee, maar je hebt m toch liever in de garage kan ik begrijpen.
Hopen dat je straks meer geluk hebt, dit was niet echt een goed begin :(in antwoord op: wie is JoeBar_S2?Getekend, ik denk niet dat ze veel kans van slagen hebben, maar het zou me niet verbazen als er op termijn enkel nog orginele uitlaten gebruikt mogen worden :cry:
in antwoord op: circuit zolderik denk aan een aansluiting die niet goed vast zit waardoor die soms wel/geen verbinding heeft, even doormeten zou ik zeggen
in antwoord op: Probleem open dak.ben de duitse versie momenteel aan het lezen(heb de nederlandse ook, maar zo spijker ik mn Duits een beetje op :lol: )
Staan inderdaad nogal wat fouten in, ook qua typfouten of zaken die niet stroken met eerdere uitspraken. Hoe dan ook een leuk boek met mooie plaatjes :mrgreen:Ik heb overigens porsche manchetteknopen gekregen, en een orgineel houten porsche stuur :D
ik had wel dat er soms spatten op de stoelen achter lagen bij harde regen, maar de vloer was naar mijn weten niet nat(was misschien wel als de rubbers minder waren geweest)
19ers zou ik zelf niet doen.
Ik had er 17ers onder liggen, cup2, en die vulden de wielkast al behoorlijk.
Ziet er overigens ook niet echt mooi uit vind ik, te grote velgen onder een 964, 18ers gaan misschien nog net :roll:in antwoord op: velgen en banden