
Aangemaakte reacties
-
Kheb graag dat het vooruit gaat, en dat gaat altijd beter met het geschikte materiaal nietwaar :wink:
In antwoord op: Re: Stel jezelf voor !allé, zoals altijd, sowieso ben je gekloot :roll:
maar als ik het goed begrepen heb geldt dit enkel voor nieuwe inschrijvingen, bestaande nummerplaten blijven lopen toch?
In antwoord op: Nummerplatenspijtig te horen dat de problemen van vroeger id ‘tuning’ er nog altijd zijn (tegendruk, sensors etc…), khad gehoopt in dit segment hiervan gevrijwaard te blijven maar blijkbaar niet. Ik kijk in ieder geval verder uit.
probleem is als je een shop contacteert ze altijd de goede kant zeggen, en op de keuring is het nooit een probleem, tot je daar staat.
Ik zie het ook niet echt zitten om een aanzienelijke som uit te geven en achteraf te moeten merken dat hij enkel wat luider brult maar met risico van pk’verlies… (auto gaat vooraf en achterna op de testbank als ik een uitlaat steek).
grtz
RenéIn antwoord op: sportuitlaat vr GT3Ik heb mijn gepersonaliseerde nummerplaat sinds 2mnd en toen geen problemen ondervonden, biljkbaar was ik net op de valreep…
Als ze de platen toch aanpassen door een 9 voor te zetten, zoals toen sprake was, weet niet hoe het nu reeds zit… is het nog geen ramp wegens plaat 911-. :)
In antwoord op: NummerplatenHallo,
als nieuwe lid sinds enkele dagen zal ik me ook maar even voorstellen, even deze topic doorbladerd en ik zal dan ook maar de gebruikelijke structuur nuttigen :)
ga me ook maar eens voorstellen1. Leetijd (en of geboortedatum!) : 29/10/1982 dus 27 jaar
2. Gezinssituatie : vrijgezel
3. Beroep : vertegenwoordiger van rook- en brandgordijnen, brandwerende poorten en kleppen voor compartimenteren van zones, diploma: marketing en avondschool automechanica en initiatie lassen.
4. Porsche geschiedenis (type en ect.) : nu mijn eerste, namelijk een 997 GT3, zwart, voornaamste opties: keramische remmen en carbon interieur, nummerplaat: 911-GTE.5. Tweede auto : VW Jetta, bedrijfswagen.
6. Droom auto : sinds ik men GT3 heb droom ik van weinig, of mss een GT2 RS 8)
7. Hekel aan : krapuul op de weg, het vrouwmens dat me gisteren van de weg reed maar dankzij de supergoede remmen en stuurgedrag van de porsche op de weg kunnen blijven, waarna ik naast madame reed en ik gewoon een middenvinger kreeg, terwijl zij in de fout was. Mensen die trager en zogezegd ‘beter volgens de wet rijden’ dan mij, maar wel geen pinker gebruiken, bochten couperen en dudsen zijn op de weg lol
8. Wie zou je nog weleens willen ontmoeten : hmm zit ff zonder inspiratie
9. Autogeschiedenis: VW golf IV die plat op de grond lag, brede kuipvelgen en wielkassen uitgeklopt, tief und breit dus :) , dan een bmw coupé 325i laatste model, dan een 320d break laatste model, en nu dus een Jetta
10. Ik ben van Maldegem, Oost-VL en ben meestal te vinden in regio Brugge-Gent-Maldegem.Ben op dit forum terechtgekomen tijdens mijn zoektocht naar informatie over men wagen, aanpassingen en dergelijke. Vroeger (en soms nu) heb ik op forums gezeten als Carstyling, Cleaned, 2fast4u en nog een Ducati forum. (andere hobby is motorijden, vroeger circuit en weg, nu enkel nog weg)
Als er vragen zijn, just shoot.
grtz
RenéIn antwoord op: Re: Stel jezelf voor !Voor zover ik vernomen heb moet je deze auto inschrijven in 2010, vanaf 2011 voldoet deze niet meer aan de uitstootnormen en heb je een pareltje in je garage, dat stilstaat…
Hier zijn mss omwegen voor te vinden?in elk geval een prachtige wagen!
In antwoord op: Porsche GT2RShet topic herlezen… het zijn overigens zwarte op een zwarte auto, of ze deze snel en standaard kunnen inbouwen in bvb een gele auto weet ik niet…
In antwoord op: Parkeersensoren achteraf in te bouwen?Ik heb dit ook achteraf laten doen op mijn GT3 (niet origineel te krijgen) en het ziet er perfect uit, niet te onderscheiden van origineel en dus zeer tevreden van. (Porsche Knokke). Kost zal idd iets van een 3-500€ zijn, exact kan ik het niet zeggen want heb nog enkele zaken laten doen dan.
groeten
RenéIn antwoord op: Parkeersensoren achteraf in te bouwen?