Aangemaakte reacties
-
Ik heb op het allerlaatste nippertje de bieding gemist… :bounce:
Ik was bezig met het avondritueel van m’n dochter (bedtijd) en de lousy ontvangst op m’n GSM heeft ervoor gezorgd dat ik net niet heb kunnen meebieden. Jammer want de prijs was zeer schappelijk naar mijn mening.
En ja, budget & singer, i know… Vandaar ook dat ik sprak over een soort van (budget)Singer. Ik weet dat budget singer klinkt als een soort contradictie maar als je kijkt naar wat een singer normaal kost, dan kan een ‘budget’ versie nog steeds een heel andere betekenis hebben. Ik zou trouwens ook geen letterlijke kopie maken, eerder wat eigen twists & tweaks die mij de moeite lijken.
in antwoord op: Steek velgen laten omborenThanks for the tips guys! ;)
Het zijn idd 3-delige BBS’en. Het blijven zalige velgen, enkel het poetswerk is wat minder… :bounce:
Ik had er nog niet aan gedacht om de harten zelf te wisselen maar dat lijkt me idd wel de beste optie dan! Ik moet het geheel toch nog eens deftig bekijken en eens zien hoe het zit met de ET’s.
De omgeboorde die ik destijds zag lagen op m’n golf mk2 – VR6 en daar was de overschot tussen de verschillende steken maar magertjes. Het leek mij niet 100% veilig alleszins.Wel, om precies te zijn, de P in kwestie is er nog niet eens… :happy:
Ik weet het, ik loop wat vooruit op de zaken maar de droom dat er ‘ooit’ een soort van (budget)Singer komt, wordt alsmaar meer realiteit. Al hetgeen ik tijdens mijn speurtochten tegen kom wat interessant kan zijn, probeer ik al op de kop te slaan. Al is het maar om wanneer het zover is, het hele opbouwproces wat vlotter te laten verlopen. Een mens moet dromen zolang zijn droom nog geen werkelijkheid is hé… ;)in antwoord op: Steek velgen laten omboren[quote=”WES-RS” post=170233]13j!? :shock:
PICS! :mrgreen:
Velgen omboren is normaal gezien gewoon mogelijk.
En als het hart aan de achterzijde vlak is, hoeft er zelfs helemaal niets dicht gelast te worden.
Dan worden de nieuwe gaten gewoon tussen de oude geboord en creëer je dus een multisteek velg. :up:[/quote]Dat heb ik idd nog al gezien dat er tussenin geboord wordt. Maar dan lijkt er niet veel over te schieten, kwestie van stevigheid. Op een golf ok, maar op een Porsche…
Pics? Ok dan!
@993: als je met mooi, esthetisch bedoelt, maakt het niets uit hoor. Zie je niks van dankzij het naafdeksel. ;)
Attachments:in antwoord op: Steek velgen laten omboren[quote=”mcklusky” post=169442]Gisteren even bij John langs geweest, aangenaam gesprek, en … k was danig onder de indruk, wat een vette bak gaat dat worden…[/quote]
[quote=”targa 84″ post=169447]
ik heb de auto afgelopen zondag ook gezien
[/quote]Wanneer is het opnieuw opendeurdag? Dan kan ik ook eens komen :hail:
in antwoord op: project jap 3.2 naar RSR singer look replica[quote=”AmbuRaf” post=169874]All… ik probeer deze VIN te achterhalen, maar ben niet helemaal zeker:
WPOZZZ91ZCS102857WPO Germany, Porsche, Sports Car
ZZZ not used
91Z ??? ik zou zeggen: 911, maar waar staat die Z voor?
C 1982
S Stuttgart
102857 productienummer of kan ik hier ook iets uit halen.Thx, /AmbuRaf[/quote]
WPO Germany, Porsche, Sports Car
ZZZ ROW/Europese versie
91…1 911, G-model
Z voor Row/Europese versie
C 1982
S Stuttgart
102857 productienummer, kan je bij mijn weten niet meer uit halen.[quote=”MaartenVR” post=169778]Dit we gemonteerd![/quote]
en…? Bevindingen?
in antwoord op: Ik kocht voor mijn Porsche…Liggen de transmissie en compressie ratio’s ook niet anders? Ik heb alleszins ergens gelezen dat het niet zo voor de hand liggend is om om te bouwen naar een 231pk versie. Komt heel wat bij kijken…
in antwoord op: motorvermogen[quote=”zipper” post=166803]
[/quote]
Lekker! BBS E50? Staan ook al langer op m’n favo lijstje… :roll:
in antwoord op: Mein ’78 Sc project[quote=”Goof” post=169391]Robin, ik ben jou net tegengekomen in Meeuwen richting Genk denk ik, niet? Op weg naar de oldtimer-meeting bij KRC?[/quote]
Hi goof! Dat moet toch iemand anders geweest zijn. De 912 is vandaag niet buiten geweest. Al ga ik binnenkort wel eens een kijkje gaan nemen in Genk denk ik. Dat is toch iedere week te doen, geloof ik?
in antwoord op: Leden in meeuwen-gruitrodeEen schande dat ze er dat nog durven bij zetten… :roll:
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3Knap werk mannen! :up:
in antwoord op: Hallo en vraagje verrassing[quote=”john.beton.” post=168561]ja een kostenplaatje houden we bij want het is soms verschieten wat een hoop kleine dingen bij elkaar kosten.
ik heb het geluk dat ik de wagen goedkoop heb gekocht maar het totale kostenplaatje inclusief aankoop, revisie motor+ versnellingsbak, pmo’s en de vele nieuwe onderdelen enz zal ongeveer eindigen op 40k €.[/quote]Dat is niet niks maar al bij al best nog doenbaar als je bekijkt dat je dan ook alle belangrijke grote kosten gehad hebt en je voor jaren ‘gerust’ bent. Maar je hebt dan ook best wel veel zelf gedaan, hetgeen ook aardig scheelt!
in antwoord op: project jap 3.2 naar RSR singer look replicaGaat de goeie kant uit John! :up:
Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat, al kan ik er mij al een behoorlijk correct beeld van vormen.Houd je voor jezelf een kostenplaatje bij of heb je bewust gekozen om dit niet te doen? :think:
in antwoord op: project jap 3.2 naar RSR singer look replica[quote=”python” post=168487]Weet iemand per toeval de 0-100km/u en 404m tijden van de beide ?[/quote]
Volgens de Peter Morgan Guide:
3.0SC 204pk (’81-’83): 5,7sec
3.2 carrera: 5,6sec[quote=”cabrio wim” post=168471]
En dat komt door de 915 bak, verhoudingen liggen beter als bij een G50 bak.
Een 3.2 met goede 915 bak trekt een 3.2 met G50 bak uit.[/quote]Dat is interessant, hier had ik geen idee van! Ik heb wel altijd geweten dat de G50 bak zowat ‘de bak’ zou zijn en dat deze stukken aangenamer schakelt en ‘degelijker’ is. Al zouden de 915 bakken, mits goed onderhouden, ook erg degelijk zijn. Allé, leuk om te weten aangezien er een 3.2 met 915 bak aan zit te komen! :driver:
in antwoord op: Prices gone mad !Even uit nieuwsgierigheid, wat mogen we tellen voor het detailen van een volledige wagen? Voor het geval moest blijken dat mijne een beurt kan gebruiken. Mag ook via pm hoor! ;)
in antwoord op: Porsche Turbo 930 ’82