Aangemaakte reacties
-
Ik weet niet hoe een airco op een Porsche juist werkt,meer normaal werkt deze met een pomp die aangedreven word door de motor.
Hierdoor moet de motor iets harder werken,wat resulteerd door een klein krachtverlies en een iets hoger verbruik.Ik vind het gebruik van een airco wanneer het niet nodig is een verspilling van de steeds duurder wordende brandstof.Ik zeg niet dat het liters verschil zal maken,maar alle beetjes helpen hé.
Ik weet dat ik bepaalde comforten mogelijks zal missen,zoniet moet ik maar met m’n huidige wagen verder rijden.
Natuurlijk kan men bij Porsche vele snufjes die de luxe verhogen als optie bestellen,maar toch blijft het een sportwagen en geen limo.
Ik denk dat ik wel zal kunnen leven zonder airco.
Zetelverwarming, aanwezig of niet,het maakt voor mij geen enkel verschil.in antwoord op: Kent er iemand deze?Ik ken het gemak van een airco bij regen.Zeker wanneer je kleren nat zijn.
Sinds 1980 heb ik 14 amerikaanse wagens gereden,waarvan 11 met airco.
Ik weet dus heel goed wat een airco is.
Maar echt missen zal ik niet doen.Er bestaan produkten waarmee men de ruiten kan behandelen om het aandampen te verminderen.Samen met Rain X op de ruiten langs de buitenzijde (niet op de plastieken achterruit)
behaalt men redelijke resultaten.
Wat ik wel zal missen,is de automaat.
Jaja,ik weet het wel,een echte sportwagen heeft geen automaat.
Maar toch had ik liever een tiptronic.
Ik stap probleemloos van een automaat naar een manuele bak.
Men dienstauto (Nissan Patrol) heeft een manuele boitte.Met dit voertuig word er niet op de openbare weg gereden,enkel op het terrein van de terminal.Ik ben het dus verre van verleerd hier mee te rijden.
Ik wil jullie goede raad omtrend de airco zeker niet negeren,maar ik denk dat we wel voor die zwarte zullen gaan.
Om aan te tonen wat voor een rare ik ben,ik heb geen proefrit gedaan met de Boxster.Straffer nog,ik heb zelf de motor nog niet gezien of horen draaien.De verkoper wist niet wat ie hoorde toen ik zei:ok,wanneer kan ik er om komen. :Din antwoord op: Kent er iemand deze?Volgens Evoluzione Motors moet de carpas aangevraagd worden in Brussel.Hij schat dat woensdag de carpas bij hem zal zijn.Zonder carpas kan de auto niet geschouwd worden.
Het is me niet eens opgevallen dat er geen airco aanwezig is.
Ik kan me heel goed voorstellen dat een airco welkom is bij regenweer of aangeslagen ruiten.in antwoord op: Kent er iemand deze?Autohandel Olivier mag z’n Boxster houden.
Ik vertrouw dit zaakje niet voor 100%.
We zijn vanmiddag eens tot in Berlare gereden bij Evoluzione Motors.
Daar stond een zwarte Boxster uit 2000 in de toonzaal.
Resultaat,ikke direkt verliefd natuurlijk.
Maandag word de carpas aangevraagd.
Eens die binnen is kan er naar de keuring gereden worden,en als alles volgens plan verloopt zal ie vrijdag of zaterdag geleverd kunnen worden.
Het beloofd een lange week te worden.
Ik heb vlug nog een faar fotokes genomen.(t’is er dan ook naar)
http://s51.photobucket.com/albums/f383/Rott-31/onze%20Boxster/?action=view&slideshow=truein antwoord op: Kent er iemand deze?Deze Boxster staat bij autohandel Ollivier,op de grote baan Gent/Lokeren
(Denen)
Hier staan vier Boxsters en twee Carrera’s.
De zaak is enkel open van 18.00 tot 19.00 en in het weekend gesloten.
Ik heb voor morgen (zaterdag) een afspraak,maar ik moet nog eens terug bellen voor het juiste uur.
Ik wil de wagens eens in het daglicht zien.in antwoord op: Kent er iemand deze?Bedankt voor deze reakties.
Ik moet er wel bij vermelden dat de wagens die ik gezien heb dag en nacht buiten staan bij de verkoper.
In mijn geval zal hij,wanneer ie niet gebruikt word,binnen staan.
De box is niet verwarmd,maar vriezen doet het hier wel niet.
Ik zou ook uitkijken naar een hardtop.
Trouwens,waarom word een hardtop niet door meer Boxster rijders gebruikt?
Soms worden die zelf los aangeboden.
Zijn er soms nadelen verbonden aan een hardtop?