
Aangemaakte reacties
-
Excellence April 1994: Technische details 993
Attachments:In antwoord op: Originele artikels van toen 993 uitkwamBedankt voor het voorstel. deepee. Ik heb er jpg’jes van kunnen maken.
Excellence Februari 1994: Eerste rij indrukken 993
Attachments:In antwoord op: Originele artikels van toen 993 uitkwamHet is inderdaad de wereld op zijn kop bij Porsche. Zelfs bij de nieuwe is een Cayman duurder dan een Boxster. Spijtig genoeg is het wel een feit. Cabrio’s (en Tiptronics) zijn duidelijk goedkoper dan een coupé. Ik vond het maar niets aangezien ik een Coupé wilde :-P
Bij een 993 is er op zijn minst geen echte penalty voor 4WD zoals bij 964’s…
In antwoord op: Testrit porsche 993 C4Pfff, spijtig van je tijd maar goed van het zo zwart op wit te zien. Dan kan je makkelijk ‘afscheid nemen’…
Volhouden!!
In antwoord op: Testrit porsche 993 C4Cadeautje van een officiële dealer in Japan…
Kan je enkel gebruiken als paper weight of zo maar toch mooi.
Attachments:In antwoord op: Porsche prullariaIs er een maximum aan foto’s dat je kan toevoegen?
Attachments:In antwoord op: P collectieWat wil dat zeggen? Veel geld voor een UT 993 Turbo S? Ik heb nog een pastel-gele…
De meeste van mijn modellen zitten in de doos. Geen plaats meer (niet iedereen thuis gaat akkoord met het esthetische genie van een Porsche ;-))
Dit staat uitgestald:
Minichamps Carrera GT
Minichamps 904
CMC 901Minichamps 956
Minichamps 906
Exoto 910Autoart Carrera RSR Turbo
Exoto 935
Truescale 935 K3Exoto 917/30 Cam2
Solido McLaren MP4-2B
CMC Auto Union V16Autoart 917LH
Minichamps 917/10
Autoart 908/02Exoto 934
Autoart 996 GT3 RSR PendersEn mijn warmhouder tijdens de pas succesvol gestaakte zoektocht naar mijn eerste Porsche: 993
Attachments:In antwoord op: P collectieThanks Roosenr. Mijn lievelingskleuren zijn blijkbaar heel zeldzaam: Arena rood en Speed Geel. Iris Blauw vind ik ook mooi en is wat gemakkelijker te vinden maar dit nacht blauw is zeker geen opoffering!
De lak is niet zo fantastisch, de vorige eigenaar(s) wisten niet goed hoe een auto te poetsen. Maar dat laat ik in orde zetten met polieren.
Ja Roosenr, ik denk ook dat we dezelfde dingen gezien hebben…
Wat dat ‘Raf’ leder betreft deel ik je mening. Ik heb liever het gewone, ziet er strakker uit. Het veroudert misschien niet sneller, het ziet er snel meer ‘verfromfraaid uit in mijn ogen…
De hoofdreden dat ik blij ben wat gewacht te hebben om zo mijn aankoop te vinden is idd wel de prijs. Mijn wagen heeft wel wat dingen nodig maar de prijs was navenant en daardoor steekt er nog genoeg in mijn spaarvarkentje. Op die manier ben je ook zeker dat er gebeurd is wat je denkt dat gebeurd is…
Daarnaast speelden de kilometers ook wel wat mee. Ik weet dat deze blokken wel wat aankunnen maar met de weinige kilometers die ik plan, zal mijn wagen altijd aan de lagere kant van het spectrum zitten en dat zal altijd een positieve invloed hebben op de waarde.
Tenslotte nog een aantal kleinere dingen die op zich geen reden zijn om deze auto te laten staan: zilver is niet mijn favoriet en had altijd liever een 2WD dan een 4WD.Ik ben denk ik ergens in maart geweest en toen was de prijs 47500. Hij zou al in november vorig jaar uitgeschreven zijn (kan je ergens met de nummerplaat opzoeken).
Hou ons op de hoogte van de inspectie!
In antwoord op: Testrit porsche 993 C4Interessant om deze terug te zien. Ik ben er ook voor naar daar gereden maar ben niet direct terug gekeerd en heb dan een andere gekocht. Als ik deze foto’s zie en de prijs die ik betaald heb vergelijk met de vraagprijs van de deze (47500?), heb ik geen spijt. Met die olie kan je volgens mij wel negotiëren, ook al omdat ie toch een redelijke tijd te koop staat. Als het enkel van de kleppendeksel komt is het misschien niet zo duur (motor moet er dan niet uit dacht ik) maar dat hoeven zij niet te weten. Als het echter van ergens anders komt, kan het wel in de richting van 4 digits gaan om het op te lossen.
Ziet er aan de buitenkant wel goed uit. Interieur is een beetje ‘rough’ maar wel ok te krijgen met wat TLC. Die Becker vind ik wel een pluspuntje omdat je dan niet met een TomTom aan je raam moet rijden maar ik weet niet of de dekking van die dingen nog OK is. M030 vind ik wel een begerenswaardige optie!
Heb je je een idee kunnen vormen of ie structureel iets meegemaakt heeft? Voor zover ik het kon zien dacht ik niet maar ik ben geen specialist. Als ie goed spoort tijdens accelereren en remmen heb je toch al een goede indicatie extra.
Goed van die inspectie, dan kan je beginnen rekenen…
In antwoord op: Testrit porsche 993 C4Lang geleden en in de UK maar ik wil ‘m jullie toch niet onthouden…
Attachments:In antwoord op: Wie heb ik gezien? Deel2Waarom kiezen?
Ik heb met mijn garagist afgesproken dat ik hem bijsta bij alle werken… Nu zaterdag koppeling, daarna groot onderhoud. Ik vertrouw mezelf niet alleen maar op deze manier heb ik ook het plezier van zelf aan de auto te werken!
In antwoord op: Jaarlijks onderhoud 993 – garage of zelf doen?Mooie, originele kleurencombinatie! Geniet ervan!
In antwoord op: Naar jullie gewoonte: nieuw lid stelt zich voorVoor mannen met ballen deel 2…
In antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4Shit man, en in die kleur komen de rondingen nog beter uit! Prachtbak! Zorg er maar goed voor ;-)
Heb je wat foto’s van het interieur?
In antwoord op: Welkom 930 TURBO