
Aangemaakte reacties
-
ik doe in principe alles zelf, beroepsmatig bouw ik circuitmotos en ook af en toe een auto op. Van A tot Z, dus zowel elektrisch, motorisch als mechanisch. Maar ik heb geen garageplaat :oops: om naar de keuring te gaan…
Ik heb uiteraard gekeken en het zijn wel degelijk nieuwe armen onder de auto, en de oude lagen ernaast toen ik op den bots binnenkwam. Dus die heb ik meegenomen. Maar het is wel te gek dat ze veranderd zijn zonder naar de keuring te gaan. Toen ik de vraag stelde, kreef ik het antwoord dat het zinloos was om met de oude naar de keuring te gaan. Volgens mij stond er :loser: op mijn voorhoofd of zo, en wist die mens niet dat ik ook wel iets van autos en mekaniek ken :bounce:
nu nog wachten op mijn airco-unit die uit de auto gehaald is omwille van een stroomlek. Alleen was dat stroomlek achteraf en zonder die airco nog even groot… Heb me daar dus zelf over gebogen, en gevonden. Enkele slechte massa’s, een paar doorverbindingen tussen het permanente 12V circuit en dat na het contact, en de relais van de electrische ruiten. Die notabene ook op de factuur stond als nieuw….
ik ken mensen die er langs gaan en zeer tevreden zijn, en ik ben er ooit een paar keer met een RS4 langsgeweest en vriendelijk geholpen geweest, maar hier was ik toch danig van onder de indruk. Ik heb gewoon de factuur betaald en gun iedereen het voordeel van de twijfel: misschien is er een misverstand :shock: . Ik heb ook geen zin in discussies ruzie dus zie ik het als leergeld.
maar goed, we zijn off-topic hier: de bedoeling is die draagarmen te verkopen :salut:
In antwoord op: voorste draagarmen 964het is hier gelukt om het met de 964 weg te werken, dus die 3.2, dat moet ook lukken :lol: ge weet het zijn hé :salut: op een verloren namiddag, avond of zondag, met een Roomer erbij :drink:
In antwoord op: motronic wil niet meer…geen, dat is het hem nu net….
om een lang verhaal kort te majen: ik had geen plaat om naar de keuring te gaan en heb dus de lokale garagist en porschespwcialist gevraagd om naar de keuring te gaan. een formaliteit want hoewel de rsa al 5 maand stil stond was hij in maart nog blanco gekeurd. enfin, dat dacht ik…
kreeg ik ern factuur van 4400 euro !!! vanalles gedaan dat ik niet gevraagd had, waaronder die draagarmen. vorige eigenaar hoogst verwonderd want ze zaten er slechts 2 jaar onder….
en zo leer ik stap per stap de porsche-wereld kennen…. :-(
In antwoord op: voorste draagarmen 964ik kan er me iets bij voorstellen. Ik heb 2 jaar terug een prototype van een motorfiets verkocht waar ik jaren aan mee ontwikkeld en zelf gebouwd had en dat hier na gebruik 10 jaar in huis en in de werkplaats gestaan heeft. Op een dag werd ik gecontacteerd door veiligshuis Bonhams of ze het mochten verkopen en heb daar toen ook een heel dubbel gevoel bij gehad: vereerd 8) langs de ene kant, maar ook een mengeling van spijt/gemis :cry: langs de andere kant.
het is verkocht, en ik soms heb ik er spijt van, maar het opent ook altijd mogelijkheden (en plaats…) voor andere projecten natuurlijk :happydance:
met andere woorden: doen ,zou ik zo zeggen :salut:
In antwoord op: Interclassics Maastricht 2016-2017ik heb hier een circuit stuur met adaptor liggen dat ik uit mijn 964 gehaald heb. Kan je eens proberen als je wil :salut:
In antwoord op: Sportstuur 3.2check pm :salut:
In antwoord op: 911 2.7 1976 met motorprobleem:driver: vrouw rijdt met een macan :driver: met de kids :drink:
In antwoord op: Carrera Motors: topservicevoila, het is maar wie je op welk moment treft, inderdaad :salut:
ik woon tussen gent en brussel, dus het maakte niet echt uit. Ik ken veel mensen die in Gent gaan én zeer tevreden zijn. Maar zoals gezegd: als je al drie keer langs bent geweest, en die dag wil bestellen omdat je toch weet wat je wil, dan is het jammer dat een dergelijke verkoper zijn kat stuurt. … Oh ja, ik had een 4-dagen baard en een hoodie, maar dat kan niet meegespeeld hebben, want we hebben de verkoper tout-court nooit gezien :|
In antwoord op: Carrera Motors: topservicetja, en wij zijn vorig jaar op het salon 3 keer langsgeweest om een verkoper van Carrera motors te kunnen spreken (eerst was hij er nog niet (nochtans al 11 uur!) :? , dan was hij bezig maar zou hij ons bellen :( , (maar deed hij dus niet) en de derde keer was hij al weer weg. :cry: )
en dus hebben we daar dan die dag een bestelbon getekend bij een sypathiek madammeke van drogenbos :first: .
maar dat gaan natuurlijk over de houding van 1 verkoper op 1 dag, en niet over carrera motors als garage. maar het heeft hen natuurlijk wel 1 auto gescheeld in de verkoop en als ik er nog eens eentje koop, zal dat ook in drogenbos zijn. :drink:
In antwoord op: Carrera Motors: topserviceik heb vorige maand een late (1993) 964 ingeschreven en was 3400 euro :puke: kwijt aan BIV en 1 jaar rijtaks… Daarin zijn de brusselaars en de walen dus beter gesteld dan wij, want die hebben het oude systeem nog :bounce:
In antwoord op: BIV voor een 993geen idee, maar het is in elk geval wel handig!! :happydance:
In antwoord op: matching numbers vs. originele motororigineel derde achterlichtje
zetels zijn origineel qua vorm (turbo) maar in de rsa hadden ze blijkbaar gedeeltelijk stof.
peertje om lendensteun aan te passende auto is “dans son jus” zoals de fransen zeggen, binnen en buiten (lees: hier en daar blaasje en scheurtje, maar vooral patina)
originele wielen, herspotenIn antwoord op: matching numbers vs. originele motor[quote=”Aikinoodle007″ post=192018]Dat schreeuwt om foto’s! Onder het motto ‘zien is geloven’.[/quote]
hier gaan we dan, weliswaar zonder de specifieke rsa vleugel
de kont
origineel airbagstuur
er staat al wel een kilometerke op (teller is natuurlijk niet origineel, want in km…)
nieuwe old school radio ingezet met amberkleurig scherm
rsa, dus paneeldeurtjes en geen plaatsen achterinAttachments:In antwoord op: matching numbers vs. originele motordas waar, daarvoor zou ik u hem niet verkopen :engeltje:
ik zoek zelf een oudere 911 om ‘iets’ mee te doen voor op circuit, maar vind voorlopig niets dat in de driehoek roestvrij-mechanisch goed-betaalbaar past… :cry: op een dag echter :driver:
In antwoord op: Porsche 964ik heb hier een zuivere 964 staan: RS America model. :relaxman: Matching numbers, 1992, ingeschreven en blanco gekeurd. Zwart binnen en buiten. Voorzien van de gewone Carrera2 vleugel, maar er is een originele RSA vleugel bij. :salut:
precies een verkoopspraatje :coolness: Wat niet de bedoeling is, maar ik weet een 997tt staan die wel erg zwaar op mijn tenen duwt, en ik heb absoluut geen plaats om er nog eentje bij te zetten, dus ja, dan kan het rap verkeren hé, zei Bredero al… Ik zou zeggen, komt kijken, informeer uzelf, en doe een bod dat ik niet kan weerstaan :drink:
In antwoord op: Porsche 964