
Aangemaakte reacties
-
volgens mij gaan jullie allemaal houden van mijn rsamerica en zijn patina
In antwoord op: matching numbers vs. originele motorinspirerend project :respekt:
In antwoord op: 964 Refreshtoration150 euro exbtw, bij porsche opc in drogenbosch
in dit geval een goede investering bij herverkoop, maar mocht hij niet matching geweest zijn, dan was het sneu geld geweest….
wel duur voor 1 blad, maar ik moet bekennen dat uk het gewoon aangevraagd heb zonder de prijs te vragen, en dan toch even moest slikken bij ophaling :oops: …. maar zien dat de nummer op de motor getal na getal overeenkomt is als de lotto winnen he: geestig :relaxman:
In antwoord op: matching numbers vs. originele motorik heb je een pb gestuurd om af te spreken: verkocht :-)
In antwoord op: winddeflector open dak 964lekker ding, die auto van je :up:
In antwoord op: Even voorstellen…VW Caddy 1 (pickup, ideaal in mijn scoutsjaren)
Ford Fiesta (….jaja, ik weet t :loser: …)
VW transporter T4
Lada Niva 1200 (megabak! remde beter op onverhard dan op straat, en had nog USSR op de banden gedrukt staan :happydance: )
Honda JAZZ (de oude vierkante)
Fiat 600 (de oude, dezelfde dag gekocht als de Jazz)
Audi RS4 (V8) *luv
VW Caddy 2 (met het eitje achteraan)
Volvo XC90 (ah ja, veel koters in huis…)
Audi RS4 (V8) (dezelfde, een jaar na hem verkocht te hebben, teruggekocht van de koper :oops: omdat ik hem miste)tegenwoordig:
VW Caddy 3, 170pk motor uit de GTD met DSG-bak :relaxman: (in lange 7-zit versie) wat is dat toch met die caddy’s….
P Macan, fiscaal aantrekkelijke dieselversie :coolness:In antwoord op: Wat voor auto’s buiten Porsche heb/had je.zo is het dus: ik heb een “certificate of authenticity” aangevraagd (enfin, gekocht :-) ) bij porsche, en daar staan inderdaad de nummers van de motor en de boite op die bij mijn chassisnummer oorspronkelijk geleverd werden.
en die blijken er nog altijd in te zitten…
In antwoord op: matching numbers vs. originele motor[quote=”Gette” post=191573]Het kan echter ook zijn dat je alles volledig gedocumenteerd hebt en dat alles matching is, maar dat je een dikke miseriebak hebt gekocht :roll:
Soms een beetje relativeren kan geen kwaad ![/quote]
kijk, dat dacht ik nu ook!
mijn ding rijdt super, de motor draait als een naaimachientje, verbruikt geen olie, stoot geen rook uit, geen pluim, geen zwart, geen blauw, niks. Hij pakt op zoals het hoort, en nog beter en hij schakelt onwaarschijnlijk goed,
het is daarom dat ik overigens aannam dat het geen matching numbers was, omdat met 260000 km op de teller, het me sterk leek dat hij nog zo goed reed en mechanisch picobello marcheerde. En eerlijk gezegd vond ik dat belangrijker dan matching numbers of een historiek. Ik ken de mens van wie ik hem gekocht heb, en weet hoe hij zijn gerief onderhoud en laat onderhouden.
en kijk, ziedaar, toch matching. Maar ik ga er dus van uit dat er ofwel veel minder kilometers op staan (en dus dat de teller niet klopt) ofwel dat de motor en bak al eens degelijk gereviseerd zijn. En dan zijn ze wel matching, maar toch weer niet origineel :-) Maar dus wel beter dan origineel :happydance:
goed geschoten? allez, merci :salut:
In antwoord op: matching numbers vs. originele motorwel, aan nr 1 voldowt de rsa niet, de rest wel :-)
In antwoord op: matching numbers vs. originele motorhij is van 92 :coolness: en motornr. en boitenr. kloppen met de nummers op het verse certificaatje :first:
In antwoord op: matching numbers vs. originele motor***Edit by mod: overbodige quote verwijderd***
ola, ieder zijnen stiel! ik bouw motos van a tot z, dus een motor reviseren, kabelbomen maken en remmen en vering aanpakken, dat zie ik gerust zitten. die ruit eruit halen en carrosseriewerk, daar ben ik niet voor uitgerust en daar heb ik geen verstand van :-) das iets voor cabriowim !In antwoord op: retouche vensterhoekendat is een snel en duidelijk antwoord :-)
ik ken niet veel van vierwielers natuurlijk, maar het lijkt me dat te zijn toch….
auto is “dans son jus” zoals ze in het frans zeggen, maar ben natuurlijk pas zeker als ik een expert laten kijken heb
retourtje hulst in januari dus :-)
In antwoord op: retouche vensterhoeken[quote=”Harley G” post=190185]Knap speelgoed. Rij je nog met de moto of is dat voorbij?[/quote]
alleen als het genoeg opbrengt :coolness: want dat is werk! :salut: Ik ben altijd al meer een auto dan een motomens geweest trouwens :D
enfin, niet zoveel dus: de laatste waarmee ik gereden heb, zijn die van Sykes en Melandri, maar dat is alweer een jaar geleden. Met klantenmoto’s rijd ik eigenlijk nooit, en de laatste van de MV’s is vorig jaar naar een verzamelaar in Engeland gegaan. Met het heengaan van Castiglioni en het vernieuwde management ginder is ook iedereen waar ik nog banden mee had of mee gewerkt had bij MV weg, dus die link is ook uitgewist… (één van de bazen zit nu bij Ducati, dus die band is er nu wel :relaxman: )
binnen enkele jaren heb ik wel een midlifecrisis en dan bouw ik wel eens eens CBX1000 op met wat leuke spullen denk ik :happydance:
In antwoord op: rs america als dd[quote=”deepee” post=190106][quote=”Steven.casaer” post=190103]… als ik hier de teneur lees, dan zou ik hem precies beter meteen verkopen … ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet zo geloof in al die gekke prijzen[/quote]
het ding is zeker waardevast, dus niet verkopen maar koesteren. en je kan er vergif op innemen dat er een handvol bereid is om hem vandaag kif-kif van je over te nemen. als je hem morgen zonder opleg kan inruilen tegen een 997tt, zou je dat dan doen?[/quote]kif-kif? wat noemt een mens kif-kif natuurlijk… er zitten ondertussen ook een 50-tal uren werk in om de electriciteit te herdoen en de andere zaken in orde te brengen die ik er nog aan gedaan heb. Nu, dat heb ik voor mezelf gedaan, niet omdat het noodzakelijk was natuurlijk :drink:
ruilen tegen een 997 turbo? Als het de juiste :happydance: voor mij is wellicht wel denk ik… ik doe tenslotte véééél kilometers per jaar met mijn speelgoed :driver: , zo rond de 35000-40000, veelal in duitsland :coolness: …
In antwoord op: rs america als dd