Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 2,094)
    • FG heeft er 2 binnen, ik heb ze zelf zien liggen.

        Idd de pomp eerst eens ontluchten met de klopper zodat de lucht in het vatje weg is, normaal moet ze sneller stoppen dan 55 sec.

          olie verbruik ? denk eerder aan verlies na de termostaat of of de buisjes onder de motor.
          Vermogen zou kunnen liggen aan te grote speling van de kleppen of de zittingen die versleten.
          Is de druk op de toevoer van de feul goed ? Is de ontsteking goed ? gaat de lucht meter nog goed ?

            Is je pomp stuk ? normaal zou die van u met R12 zijn gevuld maar door de droger te vervangen en de olie in de pomp te vervangen door andere kan hij zeker weer werken. Onlangs nog eentje gedaan met nieuwe droger, 2 kleppen, nieuwe olie, spoelen en vullen heeft de klant 235 euro gekost en het werkte. Dus zo zie je maar dat het ook nog kan zonder veel te vervangen.

              Dit valt soms nog voor, het beste is in de garage van waar hij komt dit te laten vastellen en te noteren. Dan heb je een bewijs dat ze daarna niet gaan zeveren over dit voorval.
              Je mag ook zeker een aagetekende brief sturen naar Porsche waar je dit voorval duidelijk maakt, en verzoeken om dit te onderzoeken.

                Schiet de koe af en steek nieuwe blokken.

                  Hoe lang blijft de pomp voor draaien bij het starten ?

                    Nee hier kan ik echter niet met leven sorry, zoek eens achter een fit in de inlaat. Meestal blokje tussen de motor en de inlaat

                      Het grootste probleem is dat soms de banden te oud zijn of bij Porsche dat ze geen N keuring hebben.

                        ruit er uit en roest bewerken en dan lakken kost rond de 500 euro.

                          [quote=”ronvos”:39irl3ni]Beste Luc,

                          Banden van voor zijn pirellei P zero 225/40 ZR18 92 Y
                          Weet je nu genoeg?

                          Mvg[/quote]

                          N0 , n1, n2, n3, n4 ??? code

                            Ik kan niet meer vragen om eens langs te komen met je wagen om de schade eens te bekijken en er een prijs op te geven.

                              Zo te zien gebruiken jullie Mapp gas die is echter heel goed voor tin te zetten.

                                924 2.0 of een 2.5 ? Hier ben je altijd welkom om eens te bezien wat we aan je motor kunnen doen en uitvoeren.

                                Luc

                                  964 heeft er 1 en de 993 heeft er 2

                                15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 2,094)