Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 2,094)
    • Zo als ik het lees en zie is dit zeker en vast geen slechte koop, en dat die remschijven roest vertonen is normaal en niet erg. Wat de witte rook betreft gaat die weg bij het rijden en verergerd deze nog ?.
      En 5000 is echt de max die je mag betalen voor deze wagen.

        Meten is weten zeg ik altijd :lol:

          Koen ik wil er me nu niet mee moeien maar ik zou ook gaan voor de stikker van de oranje wagen ( 968 CS ) en de blauwe velgen. Maar zoals je vertelde het is ieder zijn smaak.

            Ik heb de originele prijslijst van D’Ieteren van 01/01/1994, alle prijzen inclusief 20.5% BTW.
            968 CS 1 665 000 BFR
            968 2 140 000 BFR
            968 CABRI 2 430 000 BFR
            968 TIPTRONIC 2 270 000 BFR
            968 TIPTRONIC CABRIO 2 560 000 BFR
            911 CARRERA (993) 2 870 000 BFR
            911 CARRERA CABRIO (993) 3 230 000 BFR
            911 CARRERA TIPTRONIC (993) 3 000 000 BFR
            911 CARRERA TIPTRONIC CABRIO (993) 3 360 000 BFR
            911 CARRERA 2 SPEEDSTER (964) 2 990 000 BFR
            911 TURBO 3.6 (965) 4 390 000 BFR
            928 GTS 3 700 000 BFR

            De BTW van 20.5% moet toegepast worden op de basisprijs en de opties. Wij houden ons het recht, op elk ogenblik en zonder voorafgaand bericht, veranderingen aan de prijzen en specificaties aan te brengen. Prijzen in overeenstemming met het reglementering inzake prijzenwet.

            [color=darkblue]Die tekst hierboven vind ik echter wel grappig maar wel duidelijk.
            Tevens ben ik ook nog in het bezit van de originele boekjes van een 968, 968CS, 993,928GTS, 993 turbo, maar ik verkoop die wel niet.[/color]

              [quote=”danny porsche nr5″:en47fb7a]ook voor gehad en dat was een remklauw die bleef hangen , na het rijden eens voelen als de wielen even warm hebben .[/quote]

              Idd ik heb dit dan ook al in mijn 1 ste post neer gezet en dit is een heel goede rede dat ze krom komen, en als je er een klok op zet weet je welke kant het is.

                [quote=”jokke”:2xkoig0e][quote=”danny”:2xkoig0e]Nu zit ik met een probleem en geraak er niet uit. Trillingen op stuur bij het remmen dus voorste schijfremmen en remblokken (orig. porsche)vervangen .Trillingen waren weg MAAR na 1500 km (naar zuiden op vakantie) terug hetzelfde . Wat kan hier de oorzaak van zijn ?
                mvg Danny[/quote]

                Ik vermoed dat er een probleem is met de velg(en).
                Heb ooit identiek hetzelfde meegemaakt.Remschijf dan terug parallel laten slijpen.Probleem opgelost voor 2000 km.Begon dan telkens opnieuw,trillingen bij het remmen.IN het begin minimaal maar na een kleine 2OOOkm heel duidelijk.Uiteindelijk met nieuwe remschijven was het probleem weer van de baan voor ongeveer ……2000 km.
                Uiteindelijk bleek de oorzaak een “knik” in de velg te zijn.Dus nieuwe velg erop en probleem opgelost sinds een jaar of acht.[/quote]

                Normaal als je bij het remmen een slag voelt in je stuur zijn de schijven krom, maar dat die velg daar een rede van zou kunnen zijn is raar. Soms maar heel soms kan het de rubbers zijn van de draagarm.

                  [quote=”danny”:3c828pvq]ok,ga eerst eens proberen met de afgedraaide en als da niet lukt dan terug nieuwe . Maar wat bedoel je met remblokken ontladen ?
                  RSR hebben jullie de apparatuur en de nodige gegevens om mijn Boxster uit te lijnen ?[/quote]

                  Apparatuur hebben we en gegevens ook maar uitlijnen doet een vriend van ons samen met onze mechanieker.

                    Dat is ieder zijn keuze, maar ik ben er geen voorstander van om ze af te draaien. Nu je kan het best eens proberen en dan wel je remblokken ontladen.

                      Best eens bellen, en ik vrees dat ik deze niet op stok heb.

                        De nieuwe remmen zullen niet goed zijn ingereden dat is de rede, of de remmen blijven hangen dan kan je dit ook hebben.
                        Dus ja sorry alles weer vervangen en 500km inrijden

                          De onafhankelijke Porsche garages werken ook altijd volgens het boekje en hebben de zelfde apparatuur zoals het officieel netwerk. Nu laat het ons zo stellen dat de mensen die bij Porsche zelf werken scholing krijgen en deze geven ze dan door aan de onafhankelijke, nu zal je u de vraag stellen waarom doen ze dit. Wel vrij simpel wij de onafhankelijke moeten de onderdelen kopen bij de officiële en daar verdienen ze ook geld op meer als dat ze van hun klanten kunnen verdienen. Dus om dit alles te compenseren geven ze een samenwerking tussen de twee.
                          Als je er eentje koopt en je ziet een stempel staan van een onafhankelijke dan ken je deze bijna zeker en dit gewoon omdat er niet zo veel zijn in België. En elk onderhoud is altijd even goed gedaan als bij de officiële dealer dus de wagen zal altijd even veel waard zijn. Dit is mijn mening hierover maar deze zijn idd verdeeld onder de mensen en is de keuze aan de eigenaar en de koper wat hij er zelf zal van denken.

                          Luc

                            Dat is graag gedaan hoor.

                              Heel mooie wagen trouwens zijn broertje staat te koop dacht ik.

                                Nee de olie druk meter op je motor moet je vervangen of nazien op storing. Ja sorry ik dacht dat je me goed begrepen had.

                                  Wij doen hier toch alles volgens het boekje, juist hebben wij minder personeel die je moet betalen.

                                15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 2,094)