Aangemaakte reacties
-
[quote=”porschke”:2v97h97g]weet er soms iemand of de einddemper van een 3.2 op een 2.7 carrera meer vermogen zou teweeg brengen? :) [/quote]
Ja zo een 3 pk
Guy911
Je hoeft nu echt niet aan het ergste te denken, je weet trouwens wat ik je verteld heb. En dit is echter de grote oorzaak.
Luc
in antwoord op: te traag volgens mijin antwoord op: Geef de beste prijs voor U schade Porsche WWW.CRASHCARS.COM[quote=”Number1″:113fckn2]bwah, mijne 968 heeft onlangs toch ook bijna 280 gehaald hoor…ze worden misschien beter met de jaren :wink: [/quote]
Zou best wel eens kunnen :lol: dat is zoals bij de wijn dan hé hoe ouder hoe beter die word :wink:
in antwoord op: in 5de versnelling[quote=”porschke”:190yvvtg]tja had ik over het hoofd gezien dat t “maar” een 220pk versie is, zoals je zegt mss een chip maar volgens mij is er meer kans dat ze met de turbodruk gespeeld hebben[/quote]
Met chip heeft een 220pk tussen de 250 en 260 pk maar 260pk heeft wel als gevolg dat je de turbo gaat over belasten met alle gevolgen van dien.
Luc
in antwoord op: in 5de versnellingJa beste mensen ik hebRAAR vin.
Luc
in antwoord op: in 5de versnelling[quote=”porschke”:2ov3vcmi]die km die porsche opgeven zijn de werkelijke km/u, de kilometriek zeurt altijd een aantal percent bij gelijk welke auto, uiteraard merk je dit vooral bij de topsnelheden, je kunt dit inderdaad het beste meten met een navigatiesysteem, zijn tot op de km juist :wink: [/quote]
Dit is IDD ook mijn gedacht, maar bij de Koen is er echt veel verschil.
Mja zou altijd kunnen maar het is toch raarLuc
in antwoord op: in 5de versnellingIk vertrouw dit zaakje ook niet, het zou wel een PT kunnen zijn wie weet
in antwoord op: Goedkope Boxsters ?[quote=”911-lover”:3pxim0a2]Dit is mijn bron van info :wink: :lol:
En dit de bevestiging dat het echt is :shock: [/quote]
Koen,
Ik sta versteld van die 280 echt waar, hierbij de gegevens van Porsche zelf kwa top
968 met motor M44/43 – 240pk bij 6200 tr, en top van 252km/u
968 turbo S motor M44/60 – 305pk bij 5400tr, en top van 280km/u944 turbo motor M44/50 – 220pk bij 5800tr, en top van 245km/u
944 turbo S motor M44/52 – 250pk bij 6000tr, en top van 260km/uRaar zeer raar
in antwoord op: in 5de versnelling[quote=”SidewindR”:1nmj71jr][quote=”RSR”:1nmj71jr][quote=”SidewindR”:1nmj71jr][quote=”RSR”:1nmj71jr]Ik zal eens zien voor wat meer info. Ik zie anders wel zo een straalmotor zitten op mijn wagen :D [/quote]
Mét naverbrander :lol: :twisted: [/quote]
En SidewindR waar zit je nu met mijn straalmotor met naverbrander ??[/quote]
Gestolen door Osama Bin Laden!
Verdorie toch!!! :wink: [/quote]Oei en nu ? :? ( twisted:
in antwoord op: straffere naft[quote=”larsy11″:3y3m1esv]nu heb ik een ander prob. als ik men verwarming op koud wil zette => er blijft gewoon warme lucht komen :D .[/quote]
Mja ik denk dat nu de verwarmings blok stuk is. Dit komt meer voor zeker als er airco in zit kan je er wat sneller last van hebben.
Luc
in antwoord op: vandaag een 944 turbo gekocht[quote=”stefx911″:27lr50r0]Hallo,
Ik heb een 911 van ’77 met een schuifdak.
Aangezien ik 1,95 m ben heb ik dus geen hoofdruimte meer over.
Ik heb ergens gelezen dat vanaf een bepaald bouwjaar Porsche de zetels met 2cm heeft doen zakken.
Zit ik met sportzetels lager ?
Zijn zetels van een later boujaar lager ?Wie kan mij hierbij helpen;, en of heeft een idee hoe dit op te lossen ?
Mijn elfje heeft een ongeloofelijk carosserie, compleet GEEN roest, NOOIT geen accident gehasd of aan gelast geweest.
Vandaar dat ik deze absoluut niet wil wegdoen maar naar een oplossing zoek.Alvast bedankt[/quote]
Zetel monteren van een 911 van na 1986 die kan je echt laag zetten. Je moet ook een kijken of er geen alu blokjes zitten tussen zetel en reel.
Luc
in antwoord op: Meer hoofdruimte – Lagere zetels ?[quote=”SidewindR”:c8gm5ze3][quote=”RSR”:c8gm5ze3]Ik zal eens zien voor wat meer info. Ik zie anders wel zo een straalmotor zitten op mijn wagen :D [/quote]
Mét naverbrander :lol: :twisted: [/quote]
En SidewindR waar zit je nu met mijn straalmotor met naverbrander ??
in antwoord op: straffere naftZetel monteren van een 911 van na 1986 die kan je echt laag zetten. Je moet ook een kijken of er geen alu blokjes zitten tussen zetel en reel.
Luc
in antwoord op: Hoe meer hoofdruimte verkrijgen in een 911 ?[quote=”larsy11″:22dipy83]ik heb hem eindelijk mijn rode 944 turbo (220pk)
:D
ma ik vin de min. en max. toch maar raar van het koelvloeistof! bij het stoppen van het rijde gaat het tot over het max. (als ik de motor stil leg)
is dat zo ?[/quote]Ik denk dat er geen thermostaat meer in je wagen zit ofwel blijft deze gewoon open staan. Nu is het wel zo dat je water kan stijgen als je motor warm staat. Wat ik u kan aanraden is het thermostaat huis te openen en eens en kijkje te nemen of er wel een aanwezig is en als er een zit eens te kijken of deze goed afsluit. Ik zou zeker een nieuwe monteren en dan je wagen op stationair toerenstal laten draaien tot de ventilators opslaan. Als deze opslaan kijk je naar je temperatuur meter binnen en controleer of deze zakt of blijft staan. Hij mag zeker niet hoger gaan dan voor dat de ventilatoren opspringen.
in antwoord op: vandaag een 944 turbo gekocht