Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 2,056 tot 2,070 (van in totaal 2,094)
    • U benzine tank eens goed reinigen en doorspoelen met mazout en dan als laatste je benzine filter vervangen. Normaal zou je deze best nu ook al eens vervangen. Ik hoop dat dit u probleem is maar ik denk het niet.

      Luc
      http://www.lecars.be

        [quote=”Guy911″:2qypdaq4]Hallo ,

        ik heb enorm veel last van windgeruis , komende van links voor in de wagen , tussen raam en dashbord. (vanaf 60 km/uur)
        van waar kan dit komen ?

        heb reeds in de kofferruimte alles afgedicht , helpt niet.
        heb ook al de luchtinlaat midden voorraan eens dichtgemaakt , helpt ook niet.

        iemand enig idee van waar dit zou kunnen komen ?

        thanks[/quote]

        Guy,

        Is de kofferklep goed afgesloten en staat deze nergens open ?
        Is de regeling tussen deur en ruit kader afgesloten ?
        Zit je ruit vooraan links goed op haar plaats en sluit de rubber goed af ?

        Kijk dit eerst eens goed na.

        Luc

          Hierbij de uitleg over roest en kromme remschijven,

          In bepaalde gevallen kan voor slijtage-indicaties naar de oppervlaktecorrosie gekeken worden. Deze corrosie komt voor bij onderdelen die langdurig aan waterdampen zijn blootgesteld. Als de remschijf niet is versleten, is roest geen reden om de remschijf te vervangen. Er dienen wel een aantal remacties te worden uitgevoerd om –net als bij het ‘inlopen’ van de remmen- de gecorrodeerde laag te verwijderen. Indien de corrosie op een gedeelte van het remoppervlak achterblijft, komt dit door een slecht werkende remtang. De remtang moet in dit geval worden gereviseerd of worden vervangen. De aanwezigheid van diepe cirkelvormige groeven en meerdere radiale scheurtjes die langer zijn dan enkele millimeters, moeten worden vervangen. De aanwezigheid van donkere of blauwe vlekken kan immers trillingen veroorzaken. Als dit fenomeen duidelijk merkbaar wordt of als de bestuurder zich hieraan stoort, moet de remschijf vervangen worden. De remschijf heeft zijn oorspronkelijke mechanische en chemische eigenschappen verloren en is hierdoor een trillingsbron (hot judder) geworden.

          Luc

            Oud of nieuw een Porsche is een Porsche

              Edwin, nu dat ik er op denk :idea: ik ga u volgende week eens dat adres bezorgen voor die deukjes weg te doen in u wagen. En troost u als u ruit stuk zou zijn dan geef ik je wel een potske voor op te zetten :lol: :twisted:

                Of trouw met een dik contract dan heb je daar ook geen last van.

                  Oei da mag je mij ook eens vertellen hoe u wagen kan afbranden door gewoon een ruit te vervangen. Nu heb ik al veel horen vertellen maar dit is wel echt de max.

                  Luc

                    :( cry: :?

                      [quote=”911-lover”:301zyq3d]Zullen we Dirkie even vragen :?:

                      :lol: :lol: :lol:

                      Kwestie van het lekker gezellig te houden :wink: [/quote]

                      Zie ik wel zitten met den Dirk en de Koen + Mark in den bak :lol: . Maar wel niet te lang he zo nen dag of 5 is voldoende :wink:

                        [quote=”911-lover”:8w057erh]Volgens zowelmijn verzekering alsmijn advocaat waren die kosten voor mezelf. Daar het niet om een ongeval ging maar om een overtreding.
                        Als ik in de toekomst een advocaat voor zulks geval nodig heb zalik het je heel zeker op voorhand laten weten. :wink: [/quote]

                        Koen ik zal dan wel even uw Advocaat zijn 8) . We kunnen dan met ons twee den bak in denk ik :wink:

                          IDD ik vind dat het ook veel beter staan met die fuchsvelgen, die andere velgen staan echt niet zo mooi. Ieder zijn gedacht natuurlijk.

                          Luc

                            Het zal nooit schade geven als je remmen blijven plakken, de rede dat deze blijven plakken heeft te maken met je remblokken en roestvorming op de remschijven. De remblokken verbinden zich op dat moment met de remschijven door het intrekken van het vocht en bij het opdrogen en dan trekt de roestvorming in de remblok licht in. Het heeft ook te maken met de asbest die niet meer voorkomt in de remblokken. Mja ik kan daar nog uren over verder spreken maar ik raad de meeste mensen aan geperforeerde remschijven te monteren, deze zijn daar minder gevoelig aan.
                            :wink:
                            Luc

                              Merci, vrienden ik zal zeker van deze dag genieten maar er moet ook nog gewerkt worden 8) .

                              Pfff 37 jaar das al wa zenen :? D lol:

                              Luc

                                Ik ga ook niet sorry Dirkie

                                  [quote=”Boxster”:o2jwu9gi]Ja Luc ervaring dat telt he :wink: voor mij ist en blijft het maar een hobby,en zo leer ik weer enkele dingen bij he ! elk zijne stiel zou ik zeggen .Ivm het inrijden van de schijven en remblokken ,ik ben wel in het begin voorzichtig geweest :arrow: maar in kilometers uitgedrukt ja dat zullen er met moeite 100 zijn geweest denk ik + dit gecombineerd met een tiptronic bak ,als ik na een vlotte rit voor de verkeerslichten sta rem ik toch constand anders loop ons boxsterke spontaan tegen de voorligger aan ,je kan hem oooook nat in N zetten !maar je kent dat he .Zo Luc ik bel je wel eens op morgen voormiddag he ok ……

                                  groeten Boxster[/quote]

                                  Bel me het liefst na 13u ik verjaar vandaag en ik heb nog een vergadering vandaag om 10u30

                                  Luc

                                15 reacties aan het bekijken - 2,056 tot 2,070 (van in totaal 2,094)