Aangemaakte reacties
-
[quote=”Boxster”:nrzdc73q]Wel Luc / dirkie en 911-lover,ik ben er ook :lol: of telt ne Boxster nie mee :? lol:
Ikke denk nog aan Zondag :roll: !!!zal wel overgaan zeker
Ps ; Luc heb je mijn mailke ontvangen :?: [/quote]
Neen ik heb je mailke nog niet ontvangen.
luc@lecars.be is wel mijn adres he.
En u Boxster teld wel mee je kon toch volgen of niet soms. Ik heb toch nooit op u moeten wachten en als ik jullie en den bompa voorbij ging ben je toch ook gevolgd.Luc
in antwoord op: Wat is er aan de hand?Mja dan moet ge u vrouw en u buren eens trakteren op oordopjes :wink: dan zijn die ook gelukkig.
Maar Guy911 je bent wel iets vergeten vertellen van u gewichtsafname van u voertuig, :roll: dat kan ook een van de redenen zijn van u G kracht die is toegenomen.
Alle kom ik vind het geluid toch niet zo overdreven erg, het is wel mooi en dof. En nu hoor je hem tenminste draaien u Porsche :DLuc
in antwoord op: Days of thunder !Als u koppelingsplaat vast zit door roest of zo :idea: dan is er maar 1 ding aan te doen 8)
Luc
in antwoord op: 924 koppelingidd ori. zit daar normaal een Blauwpunkt in.
Luc
in antwoord op: Welke radio zit er origineel in?[quote=”fdeville”:1ba9rkro]Ik heb een eigenaardig probleem: bij mijn voorlicht (kant bestuurder) werkt het gewone dimlicht wel, maar als ik switch naar verstraler (dus die in dezelfde lichtblok, niet de lichtklaxon) dan heb ik niets (ttz noch het dimlicht gaat nog, hetgeen normaal is, noch de verstraler). Langs de passagierskant gaat alles wel zoals het moet.
Omdat het een H4 lampje is met beide lichten in 1 ampoule, dacht ik dat de lamp kapot was. Maar na vervanging door een nieuw lampje is het probleem nog niet opgelost.
Wat zou dat kunnen zijn ? Heeft iemand hints van waar ik moet zoeken ?
Bedankt
Filip[/quote]zekering stuk ? of de bekabeling defect ? zie eerst eens naar je zekering links voor onder de motorkap.
Luc
in antwoord op: Probleem met verstralerAmaai dat is nu eens mooi en goed uitgelegd ze door onze mark986. Maar voor meer benzine te krijgen raad ik toch een nieuw regelbaar ventiel aan die kan je echt mooi regelen, en wat die kat betreft die zou ik zeker vervangen door een sportkat.
En idd kempower is niet slecht ik heb in het verleden al samen gewekt met deze mensen voor onze wagens die we vroeger prepareerde voor de Belcar.
Dus kort samengevat; hoe meer lucht en hoe sneller de lucht binnen en buiten kan hoe meer vermogen je zal hebben daar komt het op neer.Luc
in antwoord op: luchtfilter en uitlaatJa ik zou de twee monteren de filter en de lijn van u uitlaat kompleet, daar zal je zeker al vermogen met winnen en ja dat is normaal u verbruik zal stijgen maar echt niet veel ik denk aan ongeveer max 2 liter. Je kan ook nog de benzine druk verhogen en u computer laten herprogrammeren. Alles is afhankelijk hoever je wil gaan natuurlijk en wat je er wil aan uitgeven. Maar de filter alleen vervangen zal niet te veel helpen voor vermogen trouwens bij K&N hebben ze geen 57i kit voor deze wagen dus zal het bij een paneelfilter blijven.
Luc
in antwoord op: luchtfilter en uitlaat[quote=”R-Group”:25465czj]Hallo,
Kan iemand mij helpen op welke afstand ik mijn binnen achteruitkijk spiegel moet kleven op de voorruit , van een 3,2.
Het zal zeker in het midden zijn , dat denk ik toch . Maar op welke afstand van de bovenkant , gemeten tot tegen de afdichtings rubber ?
Alvast bedankt[/quote]
Idd in het midden en dan van onder de rubber gemeten tot de bovenkant van spiegel steun is dat juist 95mm of 9,5 cm
MVG
Lucin antwoord op: Waar binnen achteruitkijk spiegel kleven ?[quote=”porsche”:2plws9nb][quote=”cab ’88”:2plws9nb]Ik heb me gisteren een set 17 duim cup 1 speedlines gekocht van het merk RH. Ik denk dat het 8 en 9 duim breed is. De voorste hebben een et van 60 en de achterste et 47.
Zal dit passen op mijn 911 met smalle kas? Ik moet ook nog de juiste spacers hebben om ze te kunnen monteren, RH werkt blijkbaar altijd met spacers, die spacer wordt op de wagen gebout en de velg op de spacer.
Wie heeft ervaring met deze velgen?
De buitenring zou ook opnieuw gepolierd moeten worden (strooizout :evil: )kan deze opnieuw vernist worden of zal het een blijvende strijd blijven om ze blinkend te houden?[/quote]
Je kan de velgen laten passen hoor, geen probleem maar je zal wel de binnenkant van de kassen best laten uitrollen. Is een relatieve eenvoudige ingreep indien vakkundig uitgevoerd.
Ken niet direct een adres in de regio van Waregem. Ik heb het zelf met één van mijn wagens laten doen in Evere bij CAR911.Spacers zijn geen probleem want die bestaan in verschillende maten.
Spacers worden inderdaad eerst gebout en daarna de velg tegen de spacer.Je laatste vraag omtrent polieren is ook geen probleem, hier bestaan gespecialiseerde bedrijven voor die je velg als nieuw kunnen maken.
Best even rondhoren want de prijzen durven nogal verschillen.[/quote]Wel ja dat moet echt vakkundig gedaan worden dat uitrollen zodat je geen barsten hebt in je lak waar nadien roest kan komen. Wij hebben dan ook in onze zaak zo een systeem dat speciaal is gemaakt voor alle 911 uit te rollen. Wat die velgen betreft daar heb ik een adres voor in dendermonde en deze mensen polieren deze en zetten er dan ook speciale vernis op.