Aangemaakte reacties
-
Dit kan je hier nazien http://www.goca.be/frames/newdesign.asp
in antwoord op: Bandenmaat 964 c4Ja en deze zijn op CD gezet en mee gegeven aan de Gerechtelijke flikken. Nu troost u bij ons zullen ze niet binnen komen, en als ze binnen komen geraken ze niet meer buiten. En de 10 camera’s in en buiten ons gebouw nemen alles 24 op 24 u op en alle gegevens blijven 8 maand staan voor ze er af gaan.
Dit is dan ook een rede waarom je bij ons zelden een Porsche zal zien staan buiten, en na 20u staan ze allemaal binnen.in antwoord op: Diefstal ! gelieve uit te kijken !Die zijn er idd ook nog, maar ik heb er al iets van horen vertellen maar weet ze echter niet zitten. Maar de Oostblokkers zijn er ook en dat weet ik met 100% zekerheid, ik heb ze op een nacht zelf al hier weten stoppen maar de camera’s waren te veel voor hun blijkbaar.
in antwoord op: Diefstal ! gelieve uit te kijken !De gerechtelijke diensten weten zeker af van deze zaken maar ze moeten wel een boel bewijzen hebben voor ze actie kunnen ondernemen. Ik heb trouwens horen vertellen dat het niet gaat over een Belgische bende maar eerder een Oostblok bende.
De winst dat deze mensen maken is echt gigantisch groot maar als ze worden opgenomen vallen er meer slachtoffers zoals in het verleden is vastgesteld.in antwoord op: Diefstal ! gelieve uit te kijken !We zijn er idd maar om te helpen.
in antwoord op: Verlagen van een 911Niet als je de torsiebaar demonteert en enkele tanden versteekt, en natuurlijk mag je ook niet te laag gaan. De normale verlaging bij dit voertuig is dat je mag gaan tot en 2.5 cm zit tussen de band en de vleugels maar dan wel mooi horizontaal gemeten.
De uitlijning moet dan ook zeker gebeuren dit is vrij normaal, als je lager gaat dan heeft kleinekastenteufel 100% gelijk maar dit zal de ervaren persoon die dit werk zal uitvoeren hem dan ook wel duidelijk maken. Tevens heb je normaal een speciale klok nodig om deze verlaging uit te voeren en in de Porsche boeken staat ook duidelijk vermeld hoe laag je mag gaan om geen comfort te verliezen.in antwoord op: Verlagen van een 911Een 911 SC heeft geen veren :wink: maar torsiebaren die je kan verstellen achteraan en vooraan hebben ze links en rechts een boutje om ze lager te zetten.
De demping blijft hetzelfde hoor omdat er juist geen veer te vinden is.in antwoord op: Verlagen van een 911[quote=”Kustom creations”:3kmvo4q2]Waarschijnijk weg om zever te vermijden luc.
t moet plezant blijven hier eh.[/quote]Nochtans als ik gisteren u tekst heb gelezen was jij er een voorstander van om dit te doen.
in antwoord op: Is er een topic verdwenen ?http://www.heyman.be/ en dan onder veilingen eens zien, ik heb juist eens gaan kijken voor jou maar het werkt nu even niet.
in antwoord op: Wie weet wat er gaande is ?Nee en de demping zal ook niet veranderen.
Juist zien dat je niet te laag gaat anders gaan de banden tegen je vleugels komen vooraan biij het afdraaien of het remmen.in antwoord op: Verlagen van een 911Gewoon de antenne achteraan op de plank monteren en dit werkt altijd heel goed, je kan het bakje zelf verstoppen achter of onder deze plaat achter.
in antwoord op: Tracking device:wink:
in antwoord op: Afstandsbediening gaat soms niet /batterijtje is het al nietRaar heel raar, ik heb het ook gezien maar het zal niet zijn wat je denkt hoor.
in antwoord op: Wie weet wat er gaande is ?Idd maar kijk ook eens of de kruis stuk nog goed is dit zit tussen de voor en achter zetel in het midden onder een plaatje met 4 vijzen.
in antwoord op: G15 schakelen van 1ste naar 2deIk versta je voor 100% en ik wou echt dat ik je kon helpen.
in antwoord op: help mannen help porsche gestolen