Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 2,094)
    • Zoals ze reeds vertelden eerst de mas nazien en anders vernieuwen of laten herstellen.

        spacers moeten gebruikt worden

          De zekering zit vooraan in de zekering kast onder nummer 37 en moet 15 Amp. zijn. De sturing zit dan rechts vooraan onder het handschoen kastje.

          Luc

            Soms durft ook wel eens de verbinding tussen de motor en het vleugel mechanisme stuk gaan, daar zit een aandrijf kabel tussen en dan het overbreng mechanische een van deze 2 durven ook wel eens de geest geven.

            Luc

              Er brandt een lampje in het uurwerkje, anders demonteer het eens en dan zal je dit achteraan wel vinden.
              Nu om de dagteller op nul te plaatsen vind je onder het stuk van de tellers 2 zwarte knopjes, een van deze twee gaat er voor zorgen dat je hem weer op 0 kan plaatsen. Er zitten ook nog twee wieltjes onder om de verlichting van u tellers te regelen en de hoogte van de koplampen te regelen.
              Wat de binnen verlichting betreft moet je eerst eens kijken of de lampjes nog goed zijn en anders de contacten aan de deuren eens nazien. De ziekte bij de 928 is dat de houder van de binnen verlichting stuk gaat waardoor je een slecht contact krijgt.

              Luc

                Kijk eerst naar de zekering en als deze goed is kijk je of er stroom is aan de motor van de vleugel.

                  Gewoon de spanbanden van de darmen die op het huis staan vervangen een mooi aantrekken en je probleem is opgelost.

                    Idd massa, zekeringen of schakelaar

                      Erg is dit heel erg, ja ik lees het nu pas sorry hoor daarvoor. Ik denk ook dat deze nooit meer zal terug worden gevonden, en als je slim bent zou ik eens op via de verkoop kanalen eens zoeken achter een motor, of onderdelen van een 965. Zo kan je soms te weten komen waar de wagen ergens zit.
                      Ik ken iemand die zo zijn 993 turbo heeft terug gevonden, wel in onderdelen maar na een week werk was zijn auto weer in orde op de kosten van de dief wel te verstaan.

                      Luc

                        Welke keuring was het juist en waar ben je geweest ?

                        Luc

                          Setakira :lol: :lol: die zit wel echt

                            Ja dat zou zeker kunnen maar wij komen daar vrij veel snap je en zo een probleem zoals hierboven is beschreven heb ik zelf nog nooit meegemaakt. Ik heb in het verleden al 1 keer problemen gehad met een 993 bi-turbo van Chris en daar heb ik me even heel boos gemaakt en kort geweest tegen de station chef. Nu normaal als een klant met de wagen naar de keuring gaat kunnen ze hem alles wijsmaken daar wat ze willen, maar als hij een print mee heeft kan hij zich duidelijk maken en hoeft hij niet naar het ministerie een brief te schrijven.
                            Zo hebben ze in het verleden eens problemen ook gemaakt over een regelbare ophanging onder een 964. Volgens hun uitleg zou de wagen een speciale keuring moeten krijgen, maar na veel getouwtrek en scheld woorden hebben ze toch begrepen dat het standaard was. Zo zie je nog een keer wat voor kiekens het daar soms zijn, maar nu ze ons kennen en weten wie we zijn heb ik daar zelden nog problemen.

                              Amaai dat is pas een verslag, zo te lezen wel een leuke tijd beleefd daar en onder weg.

                                Normaal neem ik een print mee van de onderdelen lijst en dan leg ik ze ook uit waarom het gebruikt word. Nu ze hebben me er altijd doorgelaten en mooit geen probleem van gemaakt.

                                Luc

                                  Ik zal er toch eens moeten na zien en luisteren, gaat het mee met de toeren ?

                                15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 2,094)