Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 2,094)
    • O sorry het gaat hier over een 911 maar niet over een 356, ja dan ben je best dat je zo snel mogelijk een ander laat monteren. Je kan zelf eentje bestellen op chassisnummer en dan heb je dezelfde sleuten als origin.

      1 x slot
      2 x afbreek bout
      Dit moet je bestellen en de montage zal ongeveer 30 min in beslag nemen.

      Normaal alles van na ’81 kunnen ze bestellen op chassis.

      Luc

      Nog maal sorry maar ik dacht echt dat het over een 356 ging.

        [quote=”Setakira”:3uv3cz3g]Vraagske: Die replicas, mogen die eigenlijk wel 100% hetzelfde zijn?

        Is daar ook geen soort van auteursrechten op design van wagens?

        Een replica komt toch wel mooi in de buurt van de echte. Ik vind het wel prachtig, zou ik ook wel willen hebben, replica of niet :wink: [/quote]

        Ik dacht dat die maar 25 jaar onder het auteursrecht zitten, ik kan het mis hebben maar ik denk het niet. en anders moeten ze 15 verschillen hebben met de origin wagen

          Pascal, ik denk eerder aan een lager die aan het fluiten is. Ik zal volgende week maandag eens kijken als je langs komt. De riem kan echter niet te veel spanning hebben omdat hij er al meer dan 1 jaar op steekt en nu pas zou fluiten omdat de spanning te groot zou zijn is echter heel raar en kan niet.
          Denk echt aan de lager van de alternator.

          Luc

            Dit zijn idd wielnaven en zelf de remschijf zit hier met vast. Als ze daar moeilijk over doen op de keuring dan zijn het echte kiekens en kunnen ze beter weer eens naar school gaan.

            Luc

              Hier heeft PPP 356 wel een punt maar hou je het draait of keert het blijft een replica van de echte. Nu zijn er veel mensen die dit wel zien zitten maar persoonlijk zie ik ook liever een originele dan een namaak 356, maar smaken en kleuren verschillen nu eenmaal onder de mensen.

              Luc

                Dat is inderdaad een goed bijvoegsel van mijn bovenstaande uitleg.

                  Best een in spuiten met een bepaald smeer producten voor sloten en ook eens goed zien naar de sleutel of hij geen hoge slijtage vertoond. Je kan ook het slot eens demonteren en nazien op gebreken en zijn werking.

                  Luc

                    Wel ik zou zeker meer info vragen aan de hersteller, maar van de prijzen die hij gegeven heeft weet ik niets van dus kan ik er ook niet over oordelen. Het is dan ook begrijpelijk dat ik niet kan oordelen van wat hij wil geven voor zijn geld, ik ken de producten niet en de opbouw waar hij met werkt.

                    Luc

                      [quote=”Setakira”:2fy94811]Is er een invloed op het verbruik, uitstoot enzo na deze modificaties?[/quote]

                      Dit is een heel goede vraag die je stelt, en ja het verbruik zal een stijging vertonen wat dan ook vrij normaal is. In tegenstelling met een power box of chip die ze op een diesel plaatsen gaat het verbruik van deze TDI wagen omlaag omdat ze een andere Turbo druk krijgen enzo. Nu zit het hem wel zo dat de LB kit een andere lucht weger krijgt waardoor de aangezogen lucht makelijker te meten is en de inspuiting fijner zal worden. Als je hierbij nog eens de uitlaat vervangt zullen de uitlaat gassen makelijker naar buiten kunnen vloeien. De chip zal dan zorgen dat de inspuiten iets zal gewijzigd worden en de toerental begrenzer iets hoger zal komen. Als je dit alles op een rijtje zet zal je ook wel best verstaan dat de uitstoot ook gewijzigd zal worden maar dan weer groten deels weer zal terug worden gebracht door de meting van de lambda sonde.
                      Ik hoop dat dit antwoord voldoende is voor u.

                      Mvg,

                      Luc

                        Je kan ze zeker demonteren en dan lakken, maar de meeste lakken deze als ze nog gedemonteerd zijn voor het gemak. Nu wij demonteren deze altijd of de klant zou iets anders vragen.
                        Maar nu je antwoord ‘ het zal zo ook wel OK zijn’

                          [quote=”3.6rs”:yb1f2wi4][quote=”RSR”:yb1f2wi4]Waarom als oldtimer keuren ? als je wagen meer is dan 25 jaar is je tax maar 50 euro per jaar. ( als ik me niet vergis )[/quote]
                          31.75 euro om correct te zijn (28.86 euro verkeersbelasting gewest + 2.89 euro opdeciem gemeente en eventueel aggl.)[/quote]

                          31.75 euro op zonder O plaat te rijden dat is echt heel goed.

                            Alle kom ik zal u eens vertellen wat je zou kunnen gebruiken

                            1 Liter termo grondlak
                            2 liter grondlak
                            3 liter basiskleur
                            3 liter vernis

                            Opgelet dit is puur en zonder harder en verdunning, tevens is het bij ons 2/1 dus 1 liter lak en 1/2 liter harder en dan 20% verdunning. Dus komt dit voor vernis neer op 1 liter vernis puur word na toevoeging 1.7 liter spuitklaar.
                            Als je alles wil doen vanaf blanke plaat zal je wel 2 liter termo en 3 liter grondlak nodig hebben.
                            Normaal als je de wagen zelf klaar zet voor het aflakken zou dit ongeveer tussen de 1000 en 2000 euro kunnen kosten. Dan moet wel de spuiter zelf de wagen afplakken en ontvetten.

                              Waarom als oldtimer keuren ? als je wagen meer is dan 25 jaar is je tax maar 50 euro per jaar. ( als ik me niet vergis )

                                Heel mooi Johan maar heb jij in het verleden al zo eentje niet verkocht ?

                                Luc

                                  Wel op die twee dat wij hebben gedaan hebben we ook een sport uitlaat gemonteerd, in de kit LB1 zit altijd een chip bij voor de mensen die het nog niet zouden weten.

                                  Luc

                                15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 2,094)