Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 2,094)
    • :applaus: Ik moet hier echter David bijtreden en het is idd niet zo simpel om hier alles perfect te laten draaien en rijk zal hij er nooit van worden ook. Misschien kunnen wij in 2018 weer eens sponsor worden :drink: :up:

        Als je dat bakje tussen je zetels open doet langs de zijkant zie je een metalen stangetje zitten controleer of dit er nog opzit. Soms komt het los en dan gaat het bedieningsmotortje draaien maar gebeurt er niets omdat het stangetje los zit.

        Attachments:
        • HeaterSytemWiring.gif
        • c61d7f38.jpg

          Als hij een voorschot stort op u rekening met de vermelding naar die moto dan is hij volgens de wet verplicht hem te kopen. Nu is het idd wel zo dat jij het voorschot mag houden als hij hem niet wil hebben maar raadpleeg best u raadsman eens, verborgen gebreken enz … kunnen soms raar uitvallen bij zo een kopers. Als ze een verzekering hebben zoals DATS dan hebben ze recht op een raadsman en dan word het een spelletje van lange duur.

            Massa probleem, zou eens proberen met een rechtstreekse kabel te leggen van de – op u batterij naar de motor en zien wat de geeft. Kijk ook eens vooraan naar de massa aansluiting of deze nog goed vast zit en probeer hem eens uit te lezen ook.

              KM stand heeft geen belang bij deze wagens maar wel of ze goed onderhouden zijn geweest en geen zwaar ongeval hebben gehad. Natuurlijk zoals ze hier reeds vertelden moet je ook letten op lekken aan de motor en versnellingsbak tevens hebben de meeste 964 motoren als een modificatie gehad en is daar het grootste probleem verholpen.

              Het belangrijkste is dat je kijkt of ze recht staan en binnen in goed nazien of ze geen extra lassen hebben en of er zwaar werk is aan gedaan.

                Touw of montagekabel in de rubber steken en bovenaan 15cm meer naar links en rechts laten lopen ( over elkaar ), de rubber licht invetten met montage vet ( banden vet of ruiten vet ) de ruit inleggen en het kabeltje van de anten in de opening steken en de ruit dan centreren zodat ze netjes op haar plaats komt te liggen. Dan moet de tweede persoon de ruit tegen houden en de eerste begint aan het touw te trekken en dat van links naar rechts bovenaan tot in de hoeken bovenaan. De hoeken bovenaan moet je eerst links en dan rechts intrekken waarbij persoon 2 licht slaat op de ruit hoek met zijn handpalm ( niet kloppen !!!!!! ) dan ga je rechts naar beneden en links ook en daarna mag je de linker hoek onderaan en dan de rechterhoek onderaan door trekken oog weer met behulp van je handpalm. Als deze gedaan is mag je onderaan een stukje links en een stukje rechts trekken tot ze er inzit, als alles gedaan is mag je ze aandrukken zodat ze op haar plaats zit en dan links onder de motorkap het kabeltje inpluggen in de antenne versterker steken. Wat je wel moet demonteren is enkel het roostertje van de verluchting en dan weer monteren als de ruit er in zit.
                Op deze wijze steken wij hier al jaren ruiten en nog nooit water binnen gehad, zeker zien dat ze mooi is gecentreerd en controleren aan de hoekjes onderaan dat links en rechts gelijk zijn.

                Er is maar 1 ruit bij Porsche die heel moeilijk te monteren is met een nieuwe rubber en dat is de achteruit van een Targe tot bouwjaar 1995.

                  965 3.6 turbo van 1994
                  Boxster 2.7 2002
                  Cayenne Turbo S van 2006
                  Panamera turbo van 2012

                    Katalysator kan ook een probleem geven als je onvoldoende doorstroming hebt en is trouwens een redelijk bekend probleem bij de diesels en ook bij Volkswagen.

                      Kijk eens of dat plastieken hendeltje niet los zit of gebroken is dat die klep bediend.

                        deepee ik moet dit effe tegen spreken, uit het verleden en uit technische documentatie van Porsche zelf blijkt dat de 10w60 te dik is en dat de smering niet optimaal meer zal zijn bij koude motor met alle gevolgen van dien.

                        Motor (B) 1st choice Mobil 1 New Life 0W-40
                        2nd choice Mobil Super 3000 X1 5W-40

                          Je bediening paneel zal stuk zijn en als je het wil testen of het dat zeker is vijs het los en kom dan tot hier als je wil. Ik heb er een liggen dat werkt en dat we gebruiken om zo die zaken te testen en je mag het effe in je wagen steken om zekerheid te hebben. Ben er bijna 90% zeker van dat dit het probleem zal zijn.

                            Beste,

                            Ik heb een klant bollen met Tarox schijven en die is er toch heel tevreden over en gaat er ook op regelmatige basis op circuit mee. De zimmermann schijven gebruiken wij hier op regelmatige basis en die zijn ook heel goed maar helemaal niet te vergelijken met Tarox.

                            Mvg

                              Dat kan je zeker snel zelf doen maar je hebt speciaal gereedschap nodig om hem los te krijgen, best ergens gewoon binnen steken in je buurt.

                                Je kan dit best kuisten met http://www.xenum.eu/ hier hebben wij al redelijk mooie en goede ervaringen mee gehad.

                                /en/startwww.xenum.be.asp?c=3&l=en

                                  Zal ook effe mijn mooie kant laten zien ze :lol: , klik op de link en je hebt ze allemaal gratis en voor niets zelf.

                                  http://www.cannell.co.uk/Manuals_Original.htm

                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 2,094)