Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 2,094)
    • Ik verstaan je wel hoor maar het probleem is dat ik niet graag met een klant zijn auto van hier naar daar moet rijden. Maar de volgende zal ik zeker eens laten meten voor we er aan beginnen dat beloof ik jullie.

        Normaal zou het kunnen dat we afkomen met de 965 maar we weten nog niet of hij zal klaar zijn.

          Probleem is dat ik zelf geen bank heb staan en dat ik dan met een klant zijn wagen op en af moet rijden naar aalst. Maar voor de kit weten we toch al hoeveel ongeveer hij heeft volgens zijn gegevens. Voor mij gaat het om na de plaatsing het te weten.
          Je kan ook anders eens gaan met je RS :twisted: en dan monteer je een kit en ga dan nog eens :lol:
          Alle kom je verstaat me wel hé hoop ik toch.

          Luc

            Mja een eigen wagen 8)

              Bij de volgende neem ik er een kopie van dan zet ik het hier neer. Ik sta er van versteld dat de meeste het niet kunnen geloven, vraag anders eens aan stefx911 om op een bank te gaan staan. Als ik je nu vertel dat ik op een bepaalde wagen 188 pk winst gemaakt heb en een pak koppel dan zal je me ook niet geloven zeker. Wel dan heb ik slecht nieuws want het is de waarheid en het kost wel wat meer als de LB1 kit, voor een bedrag van 15700 euro gaat het dus wel duidelijk. Ik ga trouwens het kompleet verslag binnen dit en 1 maand hier neer zetten met foto’s en al er bij. We speken hier dan wel enkel over de motor en de koppeling en niet van de andere aanpassingen aan dit bepaalt voertuig. Het juiste koppel van deze wagen kan ik enkel juist laten meten als de motor weer in zijn koetswerk zit.
              Aan dit project hebben we ver al 7 maand gewerkt en hij is tot ieders verbazing nog niet klaar, maar je eigen dingen stel je meestal uit tot er tijd voor is.

              Mvg Luc

                Koppel weet ik echter niet, zal het bij de volgende eens noteren, maar alles heeft wel te maken met de staat van de motor en de compres die de motor heeft. Ook de juistheid van de afstellingen hebben er veel met te maken.

                  45 pk zit er op, maar gisteren heb ik er eentje die maar 41 PK had. Normaal zou dit kunnen beteren als de kleppen enzo worden geregeld.

                  Luc

                    Moet beter kunnen geloof me en zeker naar het einde van het jaar.

                      Dat zou ik echt niet kunnen vertellen sorry.

                        Elke carrosserie herstellen mag met deze lak nog spuiten als hij een attest tekend met BASF dan mag je spuiten met deze en leveren ze deze nog. zeker voor vrachtwagens, moto’s, oldtimers en de industrie mogen ze nog gebruiken.

                        Lijn 55, lijn 18, vernis 923-144 , 923-155, 923-255 en alle harders hier voor leveren ze ook nog.

                          Je hebt een groot onderhoud nodig, maar je moet eerst eens kijken of dit nog niet is uitgevoerd in je boekje. Anders zit je met alle filters, bougies, olie (mobil 1 ) en uitlezen van de wagen. Ook de remmen en alle andere zaken worden nagezien en de remolie moet vervangen worden en de olie van de bwat mischien ook.
                          Prijs is rond de 600 euro ongeveer, en als er de riem bij komt is dit nog eens 50 euro of zo.
                          Echt niet om van te verschieten hé, zat zo al iets te denken.

                          Luc

                          PS bij ons is er zelf voor het moment een promotie op groot onderhouden.

                            schoon geluid :lol:

                              [quote=”mark986″:1wpacike]
                              is saai maar het is zo….. anders (Luc zal dit bevestigen) moet je ettelijke zaken aanpassen waardoor je meer lucht ook verwerkt kan worden. Hij kan je deze aanpassingen professioneel uitvoeren maar alles heeeft dan weer zijn prijs….[/quote]

                              Idd je kan buizen monteren zodat er meer lucht binnen kan.

                                [quote=”svandamme”:6a1w4shy]
                                eeh, tegendruk is op de uitlaat, toch?

                                inlaat gaat over snelheid om zo hoog mogelijk volumetrische efficientie te hebben… dan krijg je zo hoog mogelijke pk’s op hoge toeren tenkoste van koppel in lage toeren.

                                [/quote]

                                Bij de Boxster en 996 + 997 moet je opletten dat de sport filter of kelk niet te dicht bij de luchtmeter zit, anders zal deze veel sneller stuk zijn en niet juist meer meten. Dit bedoel ik met een kleine tegendruk in de inlaat(5%) en dit staat in veel tuning boeken dan ook vermeld. De uitlaat moet zeker een tegendruk hebben anders ga je vermogen verliezen.

                                  Snap het ook niet waarom ze zo een dingen doen.

                                15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 2,094)