Aangemaakte reacties
-
[quote=”Mirage”:b0ngrux2]RSR, er is geen enkel verwijt van mij naar u toe hoor! Er werden enkel wat verwijten naar mijn adres gestuurd als “prutser” omdat ik probeer een aantal dingen uit te sluiten om alzo met jullie hulp tot een diagnose te komen.
Nogmaals bedankt voor jullie reactie.
PS. Voorlopig nog geen nieuws
Mirage[/quote]Ja OK maar jij zocht gewoon een antwoord voor je probleem en dan proberen enkele u te helpen dat is toch vrij normaal op een Forum dacht ik. Nu ik hoop dat je probleem zal opgelost geraken, nu wat de hal sensor betreft kan je een punt hebben maar deze gaan nogmaals sorry heel zelden stuk bij een 3.2.
Nu moet je ook wel verstaan dat het heel moeilijk is om van op afstand een juiste diagnose te stellen van een probleem, en daarom probeer ik zoals ik al ook nog ergens vermeld heb de meest voorkomende zaken te melden. Nu ik lees tot mijn spijt ook niet alle reacties die er worden neergezet gewoon omdat mij de tijd ontbreekt dit te doen.Luc
in antwoord op: Startproblemen met 3.2Ik wil nu niet moeilijk doen maar bij bepaalde gevallen is het altijd beter om de wagen eerst eens te bezien, zodat je echt de zaak kan bezien en horen.
Maar geen probleem we zijn er enkel maar om te helpen en de meest voorkomende problemen kunnen we dan maar vertellen.Luc
in antwoord op: 911 SC: probleempje in eerste versnellingGewoon negeren dat is altijd het beste
in antwoord op: verkeersagressie, wat te doen….[quote=”WB”:2j6xr1c7]@RSR Ja, en dan kan je het forum net zo goed sluiten, mijn gedacht…. :twisted:
of willen jullie alleen reclame voor jullie bedrijven en kopen/verkopen…… :?
Ik ken er genoeg die veel betaald hebben aan een p-garage voor zaken die mits wat overleg zelf opgelost kunnen worden. Ik doel hier niet op dit specifiek geval..maar wel geen antwoord op mijn vraag…………[/quote]
Eu ik heb hier toch niet verteld dat ze hem bij moest brengen? Ik weet zelf niet van waar je bent of zo, dus ik heb enkel gemeld dat je eens bij een Porsche Specialist zou moeten gaan. En normaal kan je testen of de bobijn nog werkt met deze kabel met een tussen stuk tegen de Massa te houden ofwel gewoon de kabel 6 Cm van de mas te leggen. Als deze dan een vonk geeft dan werkt ze.
Voor de rest probeer ik enkel te helpen.in antwoord op: Startproblemen met 3.2Zoals er reeds is verteld moet na de montage de wagen worden bijgesteld, Ik ga deze week er nog eentje doen en ik zal deze om jullie een plezier te doen eens op de testbank plaatsen er voor en er na. Tevens is FVD strafbaar als het maar 25 of 35 PK zou zijn dat het vermogen om hoog gaat.
in antwoord op: LB2 Kit van FVD – ervaringen?Dit zijn beloften die ik al weet van in 1998 en er komt nog steeds geen einde aan, zoals ook het zwart werk thuis aan auto’s, als ze er 2 op een week doen OK maar als ze er elke dag een herstellen en ook de carrosserie werken en banden die ze verkopen is echt een ramp. Soms nemen ze klanten af van hun werkgever zoals eentje hier verder die werkt bij VW en na 17u en op zaterdag staan daar een pak wagens die hij van zijn baas heeft afgenomen. Nu soms vragen ze een bijberoep aan en dan geven ze 5000 euro aan en de rest zo in de zak. Ik heb daar geen probleem mee maar dan moeten ze in orde zijn met alle zaken zoals ik bv. milieu, taxen, BTW, RSZ, Tax op werkvloer enzo.
Luc
in antwoord op: Ook aan de beurt…Air flow meter, Tuning-Chip, Air temperaturesensor, Sport-Airfilter dit zijn de zaken die worden vervangen. De air flow meter geeft iets andere en snellere metingen dan de normale en de lucht filter geeft snel de lucht door. Door de air flow en de chip samen gaat alles een stuk sneller en beter.
Luc
in antwoord op: LB2 Kit van FVD – ervaringen?Als ze branden en ze geven een oranje kleur is alles OK.
in antwoord op: Pinkers veranderen & T.C.[quote=”Dominique”:3d5821uu][quote=”stefx911″:3d5821uu]Ben misschien van plan de LB2 kit van FVD te plaatsen.
Iemand ervaring met deze kit?
De pro en contra’s ?[/quote]Kan iemand wat meer uitleg geven over een LB2 kit van FVD? Wat is het precies, kostprijs, effect op de levensduur van de motor…? Ik ben zeer tevreden met het vermogen van de 964, maar dat went zo rap hé :wink: … dus wat vermogenswinst is altijd welkom, al mag het niet ten koste gaan van de betrouwbaarheid.
Grtz,
Dominique[/quote]
Kit kost 1512.5 euro btw in en geeft je 50 PK meer, nu wij hebben deze week er 2 gemonteerd en ze werken heel goed. De levensduur van de motor blijf hetzelfde dan normaal maar de PK’s en het koppel zijn echt heel hoog en goed.
Momenteel kost de plaatsing van deze set bij ons 100 euro alles inbegrepen.Luc
in antwoord op: LB2 Kit van FVD – ervaringen?[quote=”cabrio wim”:153amlhd]
Als hij ouder is dan ’87 moet je er nog wel een mist achterlicht opzetten
:wink:
Vanaf dat bouwjaar standaard bij Porsche ingebouwd, voor die tijd niet.[/quote]
Oei sorry ik heb het niet goed gelezen, maar de gordels achter zijn wel maar verplicht vanaf 1984 of zo.
in antwoord op: importeren uit NederlandMja het is ook maar om te helpen, maar het beste is de wagen naar een specialist in Porsche te brengen en dan is je probleem ook opgelost.
in antwoord op: Startproblemen met 3.2[quote=”kleinekastenteufel”:3rdcf5ta]Wat een bullshit hier op dit late uur.
:idea: laat dat gezever die niets bijbrengt :roll: [/quote]
Dit is echter geen zever maar de naakte waarheid.
in antwoord op: de waarheid over porsche en ferrari[quote=”the body docter”:3577nx12]
met een Porsche geraak je overal zonder problemen maar met die Ferrari geraak je niet in Monaco zonder 1 probleem
waarom denk je dat er zoveel ferrari s in monaco rijden ???
die geraken daar gewoon niet meer weg :lol: :lol: :lol:
die tabelletjes zijn altijd eens leuk om te lezen :) shock: [/quote]
Idd ze geraken niet verder dan Monaco :lol: :lol: :lol: :lol:
in antwoord op: de waarheid over porsche en ferrari