Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 2,094)
    • [quote=”911-lover”:a9w6ffh7][quote=”RSR”:a9w6ffh7] Maar ja als er dan personen zijn die dit willen verzeiken in plaats van zelf een hoekje te openen over hun wagen type dan stel ik me toch vragen over het nut van dit forum.[/quote]

      Oeioei , zere tenen :roll: :? [/quote]

      Kan niet ik heb een stalen tip in mijn schoenen :lol:

        :lol: :lol: :lol: wel grof zo over die mensen hun sluitspier spreken :lol: :lol: :lol: :lol:

          Je bent het zaagje vergeten. :lol:

            [quote=”993S”:1omi1txz][quote=”RSR”:1omi1txz] Tevens heeft Porsche bij de voorstelling van de 997 turbo een boekje verdeeld onder de turbo rijders ‘Piece maîtresse le nouvelle 911 turbo’ waar ze ook het 30 jaar bestaan vermelden van de 911 turbo.[/quote]

            Ik heb dat boekje , is ook een mooi VTG turbo maquette bij.
            Ik begrijp je ontgoocheling ivm de reacties maar je hebt het een heel klein beetje zelf in de hand gehad door de 924 te gaan vergelijken met de 968. T’gaat in beide gevallen om een bepaald type in een modelrij.
            In uw geval de 911 serie en in Koen zijn geval de 968 serie.

            En nu fijn verder posten , da brengt leven in de brouwerij ![/quote]

            Ontgoocheling ??? heb je goed gelezen wat ik heb geschreven ?? denk het niet en heb ik een 968 vergeleken met een 924 nee. Het staat geschreven in het boek dat de 944 de opvolger is van de 924 en de 968 de opvolger van de 944. Lees nog eens goed

            Peter Morgan
            De originele Porsche 924/944/968
            De complete gids voor alle modellen 1976-95, inclusief de turbo en de gelimiteerde modellen
            Fotografie: Simon Clay en Dieter Rebmann
            Prijs Euro 33,00
            De Porsche 924 en zijn opvolgers de 944 en 968 hebben hun plaats onder de klassiekers, naast de 911 en de 356, ruimschoots verdiend. Met hun aantal van bijna 325.000 exemplaren, geproduceerd in de periode 1976 tot 1995, vertegenwoordigen deze modellen bijna een derde van de totale productie van Porsche.
            De vroege 924 haalde vele duizenden over Porsche te gaan rijden: een betrouwbare superauto voor relatief weinig geld. De 944 introduceerde de meest vloeiende vier-cilinder motor die de industrie ooit had aanschouwd en de latere modellen, de Turbo en de S2, zijn niet mis te verstane klassiekers met een verbazend raffinement. Met de 968 liet Porsche zien waartoe een bedrijf in staat is dat met de rug tegen de muur staat.

              Dit was misschien de rede dat de vorige het is opgestapt :lol: :lol: :lol: ( grapje )

                [quote=”Setakira”:1j1m1t3m][quote=”RSR”:1j1m1t3m]Er is een spreekwoord dat zegt ‘ Wie het kleine niet eert is het grote niet weert’ dus posten zou ik zeggen.[/quote]

                Is dat iets wat je vrouwtje ook soms zegt Luc? :lol: [/quote]

                Heu ik weet niet maar ik hoor jou vriendin toch niet klagen :lol: :lol:

                  Hé he zo heb ik er nog niet over gedacht :lol: , maar wat gaan de mensen dan denken met een RS of een GT2 en GT3 ? :wink:

                    Er is een spreekwoord dat zegt ‘ Wie het kleine niet eert is het grote niet weert’ dus posten zou ik zeggen.

                      Ik ben liefhebber van deftig ondergoed :oops: maar dat telt hier niet mee zeker. :lol:

                        Omdat het zo grappig was heb ik het in het rood gezet :lol: :lol:

                          [quote=”993S”:q1fkj0g6]”Boys will be boys: mine is bigger than yours” :twisted: [/quote]
                          Dan moeten we ze eerst eens naast elkaar leggen om te zien wie de grootste heeft :lol: :lol:

                          Met deze topic wilde ik enkel de cijfers geven van de 911 turbo’s die er zijn gemaakt. Tevens heeft Porsche bij de voorstelling van de 997 turbo een boekje verdeeld onder de turbo rijders ‘Piece maîtresse le nouvelle 911 turbo’ waar ze ook het 30 jaar bestaan vermelden van de 911 turbo. Maar ja als er dan personen zijn die dit willen verzeiken in plaats van zelf een hoekje te openen over hun wagen type dan stel ik me toch vragen over het nut van dit forum.

                            [quote=”Setakira”:1ub3l11o]En hebt ge geen antieke wandklok? Das meer iets voor mij, ik kan niet tegen polshorloges, draag er al 17j geen meer en mijn laatste zakhorloge is stuk gegaan 9j geleden…

                            Ik heb mijn natuurlijke klok om de tijd bij te houden. Het is nu 4u86 op maandag de 30ste februari 2009. Ben er niet veraf hé :lol: [/quote]

                            :lol: :lol: :lol: 4u86 :lol: :lol: ik zie al wandelen met die wandklok aan u pols :lol:

                              Idd als je het op zo een manier bekijkt dan heb je gelijk, maar als jou exclusieve wagen een 996 of 997 of zo is dan is het ook eentje uit de 911 groep.

                                [quote=”911-lover”:mw9atzl5]:lol: :lol: :lol: :wink: [/quote]

                                Koen ik wil nu niet moeilijk doen maar volgens de gegevens die ik heb en ja deze zijn ook op internet te vinden op volgende link http://www.944forum.com/types.php is de 968 de opvolger van de 944 en deze was de opvolger van de 924. Dus als ik het productie aantal bekijk kom ik op een totaal van 307935 stuks.
                                924 totaal aantal gebouwd 122304 stuks
                                944 totaal aantal gebouwd 172838 stuks
                                968 totaal aantal gebouwd 12793 stuks

                                Andere bronnen zoals deze http://www.porsche924-944.nl/ spreken over een totaal van 342125 stuks. En hier is ook goede informatie te vinden over de 924,944 en de 968 echt een aanrader om eens te lezen.

                                Het boek van Peter Morgan,

                                [color=darkblue]Peter Morgan
                                De originele Porsche 924/944/968
                                De complete gids voor alle modellen 1976-95, inclusief de turbo en de gelimiteerde modellen
                                Fotografie: Simon Clay en Dieter Rebmann
                                Prijs Euro 33,00
                                De Porsche 924 en zijn opvolgers de 944 en 968 hebben hun plaats onder de klassiekers, naast de 911 en de 356, ruimschoots verdiend. Met hun aantal van bijna 325.000 exemplaren, geproduceerd in de periode 1976 tot 1995, vertegenwoordigen deze modellen bijna een derde van de totale productie van Porsche.
                                De vroege 924 haalde vele duizenden over Porsche te gaan rijden: een betrouwbare superauto voor relatief weinig geld. De 944 introduceerde de meest vloeiende vier-cilinder motor die de industrie ooit had aanschouwd en de latere modellen, de Turbo en de S2, zijn niet mis te verstane klassiekers met een verbazend raffinement. Met de 968 liet Porsche zien waartoe een bedrijf in staat is dat met de rug tegen de muur staat. [/color]

                                  Ik heb die buis al zitten maar het geluid is nog altijd niet wat het moet zijn, maar ik zoek verder.

                                15 reacties aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 2,094)